Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) hade fragsen kills:27 Deaths:0 i morse... Redigerad 2 april, 2003 av Grandioca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jaha, Jag har haft 125-12 på en server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 bra.. jag tycker det e assss kul att köra mot n00bs.. det verkar som om dom e blinda.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Det suger att köra mot noob om man tycker det e kul så e man väll lite hal noob själv om man inte klarar av andra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Men jag er inte n00b. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 får jag inte tycka det e kul eller?? dessutom så finns det inte så många n0bbar heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag har spelat i 4 år nu och tar dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag har spelat i 4 år nu och tar dom flesta Okej jag har spelat i nån månad och jag tycker det e skit tråkigt att kö mot noobs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grandioca Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 okey.. alla tycker ju olika eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Karatemorfar: jag har tänkt joina 2 ggr... man bägge gångerna har det varit jävla skit rats... är det den ända ni kör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Karatemorfar: jag har tänkt joina 2 ggr... man bägge gångerna har det varit jävla skit rats... är det den ända ni kör eller? Samm här inte rats den suger ladda ban på LidmanmucisLösen poop användar namn cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 okey.. alla tycker ju olika eller hur? Jo det har du väll rätt i och jag har väll inte sagt nått annat eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Nån som vill spela eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Förrut körde jag på en n00b server o då kniva jag FEM personer i rad på en runda , har bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Förrut körde jag på en n00b server o då kniva jag FEM personer i rad på en runda , har bevis Jag har tagit mer på en runda jag har tagit 7 med mashine gun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Nån som vill spela nu joina 193.150.202.38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 jag vill va med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Jag har tagit mer på en runda jag har tagit 7 med mashine gun. meh, med skjutvapen é de ju inte svårt men med KNIV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Karatemorfar: jag har tänkt joina 2 ggr... man bägge gångerna har det varit jävla skit rats... är det den ända ni kör eller? Jag ska förklara!! Eftersom det inte är jag som äger servern (eller jag är admin, men han jag lånar den av har den hemma hos sig) så måste han stänga ner den och öppna den för jag har många ändringar, men nu börjar det bli årdning och varje gång han öppnar servern är rats som första bana, precis som din förstasida och jag är en riktig Rats nörd Men banorna rullar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 servern funkar inte nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts