Visa Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 1.6 e så buggat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2003 alla vet ju att det är TS som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 alla vet ju att det är BF som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 21 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2003 jag skulle behöva lite hjälp!när jag connectar en server så stannar det på trying to connect to...!så jag kan ej spela tacksam för vettiga svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Kan man inte modda CS så det finns M 60, Uzi SMG, M 16? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Kan man inte modda CS så det finns M 60, Uzi SMG, M 16? Joo.... Men då ersätter dom andra vapen, VAC sätter dit dig för fusk och bannar till 2008 och sist, men värst..... VAPNEN BLIR INTE BÄTTRE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 behöver ni träna er på att skjuta så rekommenderar jag Jesper.nu:s "Camper-Strike" här é en länk:klick och tryck på "onlinespel" så kan du klicka dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 behöver ni träna er på att skjuta så rekommenderar jag Jesper.nu:s "Camper-Strike" här é en länk:klick och tryck på "onlinespel" så kan du klicka dig fram. Eller gå in på 123Spill.com och sök på Camper Så hittar du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 om ni vill bli bättre, spela day of defet i 3 veckor, sen äger ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 Jag har inte laddat ner 1.6.. tycker ni jag ska göra det.. eller vänta tills dom stänger ner 1.5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2003 Jag har inte laddat ner 1.6.. tycker ni jag ska göra det.. eller vänta tills dom stänger ner 1.5? 1.6 är väl inget att ha.... Jag har iaf laggt av med CS 1.6 och kör mot bottar 1.5 så länge... Hoppas dom inser att dom inte klarar sig utan WON.NET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 1.6 är väl inget att ha.... Jag har iaf laggt av med CS 1.6 och kör mot bottar 1.5 så länge... Hoppas dom inser att dom inte klarar sig utan WON.NET Varför kör du inte på nätet 1.5? det går ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 (redigerad) Jag behöver hjälp.. Hur fixar man så att man kan prata med Microfonen? Jag har ställt in på Controls Voice Communication : Ctrl ... Men de hörs inte?.. hur ska jag göra..? :'( Redigerad 31 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 Jag behöver hjälp.. Hur fixar man så att man kan prata med Microfonen? Jag har ställt in på Controls Voice Communication : Ctrl ... Men de hörs inte?.. hur ska jag göra..? :'( testa att byta ut ctrl till Caps.. För jag tror ctrl=ducka även om du ändrar.. fast jag vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 testa att byta ut ctrl till Caps.. För jag tror ctrl=ducka även om du ändrar.. fast jag vet inte.. ...ok ska testa.. Men det kommer upp en liten högtalare när jag trycker på Ctrl. Men ingen hör .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2003 ...ok ska testa.. Men det kommer upp en liten högtalare när jag trycker på Ctrl. Men ingen hör .. Är micen ikopplad rätt då? och är Micen påsatt i windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Det funkar.. nu... tack så j*vla mycket STELL!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 jag kan inte joina nån server! det står bara att det inte funkar hela tiden! nån som kan hjälpa mig? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 jag kan inte joina nån server! det står bara att det inte funkar hela tiden! nån som kan hjälpa mig?:"> Har du riktig CD key då? eller har du bara laddar ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2003 Har du riktig CD key då? eller har du bara laddar ner den? nej jag har köpt spelet! men det var nån som hade tagit cd-keyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts