ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 jag har cs 5.6 Det där var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Fick lite najsig stats på CS mot PODBot idag http://medlem.spray.se/clan123/Stats/NiceStats.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Fick lite najsig stats på CS mot PODBot idag http://medlem.spray.se/clan123/Stats/NiceStats.png Bots e ju så svåra ju, dem aeger bara med kniven jag och en polare samarbetade mot 24 bots vi hade typ 50 - 3 sen orkade vi itne spela mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ehm............PODbot S***R jag ägde 13 bottar me typ .............67 - 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 ja botar e lätta fast inte med kniv men ja brukar köra rätt mycke kniv på typ banor som aim_map_usp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Var kan man tanka botar? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Fragzone.se men eftersom du ställde frågan, så antar jag att du inte vet riktigt vad botar är. Det är svårt för en n00b att få igång botar - _- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Fragzone.se men eftersom du ställde frågan, så antar jag att du inte vet riktigt vad botar är. Det är svårt för en n00b att få igång botar - _- Jätte... Ladda ner från podbot.nuclearbox.com Installera Starta Counter-Strike Tryck Play CS Tryck LAN Game Tryck Create Game Välj bana (OBS! alla banor funkar inte...) Tryck ok Spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Den bästa bane är dm_spain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Asså jag kommer inte in på en enda server! Vad är fel? Den enda bilden jag får upp är: Förut stod det dessutom 35, istället för 27 Jag tror att det är din cd-key som inte är giltlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Jag tror att det är din cd-key som inte är giltlig... Okej... Men jag köpte det och dessutom två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 den här updating Hlaf-life funkar inte den säger att jag inte är på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Hultan, din bana är lite lik orginalmappen cs_assault Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) m3n 455å Fy F4N V4 L337!!! 3N cs_assult_leet_haxxor_2k3_awp_aim_map b4n4!! Redigerad 13 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag vet... Men många andra gör det så... jag måste visa dom vem som bestämmer tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 (redigerad) m3n 455å Fy F4N V4 L337!!! 3N cs_assult_leet_haxxor_2k3_awp_aim_map b4n4!! Det där är töntigt Nörd Redigerad 19 oktober, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Lägg till mig på Messenger så jag får skriva lite till dig. Tönt kan du va själv din j**la h**a Ska jag översätta nej inget bråk sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 den här updating Hlaf-life funkar inte den säger att jag inte är på nätet HJÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 HJÄLP Förklara lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 NÅN SOM VILL LIRA LITE 1.6 NÅN GÅNG:SÄG BARA TILL MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts