The_force Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) nån som kan cs 1.5 lösenordet för att kunna spela? Redigerad 1 oktober, 2003 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 nån som kan cs 1.5 lösenordet för att kunna spela? Det är nån som laggt in lösenord för att du inte ska kunna spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 dåligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 VAFAN! steam har slutat fungera het plötsligt! när jag startar det så tänker bara datorn hela tiden. Jag kan klicka på games-counterstrike men då fastar den på starting cs eller så... vafan e felet i skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag vet... Men många andra gör det så... jag måste visa dom vem som bestämmer Om du vill visa vem som bestämmer så ska du ju aega dom med fusk utan att ha det själv.. Det är jävligt bra.. Ja aegde ett par n00b jävlar med wallhack så det skrek om det.. Då började dom skylla på att jag fuskade dom små kräken..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 force: kolla i registret om det står något där, elelr istallera om modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 funkar nu felet va att jag ladda patchen och inte 1.5 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 har hört att 1.5 läggs ner snart.. då blir det 1.6 som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 har hört att 1.5 läggs ner snart.. då blir det 1.6 som gäller Fel, det är WON som ska läggas ner, så Counter-Strike kommer köras genom Steam ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Fel, det är WON som ska läggas ner, så Counter-Strike kommer köras genom Steam ! det är ju samma sak, altså won stängs ner, vilket gör att 1.5 kommer sluta funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Nu får jag "failed to connect to any generaldirectoryserver"!!!! fan e det med steam skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Man kommer att kuna lira CS 1.5 på LAN Händer själv att jag ibland letar uup nån beta version och spelar på LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) Steampowered fast räkna med att deras server kommer vara överbelastad... skulle chansa på att man får vänta några dagar innan man kan tanka det vilken där ska man välja?? + att jag har cs 1.1 Redigerad 5 oktober, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 cs 1.1? Hur fan skaffar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 cs 1.1? Hur fan skaffar man det? földe med hl i**n när jag ***** *** det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Någon som vill lira?.. är lite sugen.. Ps Jag suger stenhårt i cs.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 det är ju samma sak, altså won stängs ner, vilket gör att 1.5 kommer sluta funka Om man vill spela 1.5 genom Steam: 1. Högerklicka på cstrike mappen i ditt Half-Life dir 2. Välj Kopiera 3. Gå till din Steam mapp 4. Gå till SteamApps 5. Gå till dinepost@host.toppdomän 6. Gå till Half-Life 7. Högerklicka 8. Välj klistra in 9. Döp om cstrike till cstrike1.5 så det inte förväxlas av steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 (redigerad) Asså jag kommer inte in på en enda server! Vad är fel? Den enda bilden jag får upp är: Förut stod det dessutom 35, istället för 27 Redigerad 7 oktober, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 är det något fel med steam eller? när jag går in där så finns det ingen jävla server att gå in på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 cs 1.1? Hur fan skaffar man det? jag har cs 5.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts