Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 men var kan man ladda ner det då? Steampowered fast räkna med att deras server kommer vara överbelastad... skulle chansa på att man får vänta några dagar innan man kan tanka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 HÄR HUR GÖR MAN? hur gör man så att det blir till vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 när man är i cont. control ska man låsa upp cs 1.5 så står det incorrect password så jag undrar om nån kan e mig lösenordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 HÄR HUR GÖR MAN? hur gör man så att det blir till vanliga? För det första: Vad menar du? För det andra: Använd inte bmp på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 För det första: Vad menar du? För det andra: Använd inte bmp på internet! 1.ja mena hur man ställer tillbaka till helt vanliga 2. jaja nästa gång fixar ja det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2003 1.ja mena hur man ställer tillbaka till helt vanliga 2. jaja nästa gång fixar ja det 800x600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 fan nu rå..nu ere ett till fel på cs om ja joinar en server och den servern inte funkar så blir hela rutan svart :'( kan nån hjälpa mig ja har redan provat installera om dt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 (redigerad) HJÄLP MIG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :'(' EDIT Förlåt att ja har hållt på å spammat Redigerad 28 september, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2003 vet nån om det finns nån spray creator till 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 HJÄLP MIG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :'( Få inte sån där damp igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 HJÄLP MIG DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :'( Men så onödigt att skriva sånt... Vänta ett tag istället... 1 CS fri dag är inte hela världen, dessutom så tror jag mindre hjälper dig om du skriver "Hjälp mig dååååååå" och liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 (redigerad) *Liten spam-varning på detta inlägg * dessutom så tror jag mindre hjälper dig om du skriver Hur vet du hur långa personerna är som svarar? Älskar att märka ord ibland! Redigerad 26 september, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 *Liten spam-varning på detta inlägg * Hur vet du hur långa personerna är som svarar? Älskar att märka ord ibland! Mindre står iofs för åldern. Man säger kortare eller längre när man snackar längd. Älskar att märka ord ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2003 Mindre står iofs för åldern. Man säger kortare eller längre när man snackar längd. Älskar att märka ord ibland! Haha! Lol, tänkte lika fel jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 (redigerad) Får man fråga om fusk till CS som wallhack, aimbot mm? I så fall, vilken sida är bra? Redigerad 28 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 Får man fråga om fusk till CS som wallhack, aimbot mm? I så fall, vilken sida är bra? aha det e därför du heter suxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 det e så tyst hära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Ja helt rätt! Men finns det nån bra sida till CS Fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Ja helt rätt! Men finns det nån bra sida till CS Fusk? Det e lamt att fuksa sluta med sånt! (www.ogc-cheats.de) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Jag vet... Men många andra gör det så... jag måste visa dom vem som bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts