notorius Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 vart skaffar man retailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 vart skaffar man retailen??? Det måste man väl köpa??? Om man kunde ladda ner det, då skulle ingen köpa half-life bara för att köra CS sen måste man ju ha CS-key också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 men stellhell sa att man behöver ladda hem en retail till hl så slipper man ha hl för att cs ska funka...vart fixar man en sån retail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 har retailen gåt att ladda ned (länge sen sist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 vet nån om det finns nån hemsida där man kan träna på att aim:a mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Kommer skaffa HL Generation snart så jag kan nog spela CS snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Det får bli att inhandla CS:CZ istället.. Då har man det ju org. oxå..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Gratis att ladda ner, plus att det är lagligt. Man kan då inte köra singelplayer, men multi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Gratis att ladda ner, plus att det är lagligt. Man kan då inte köra singelplayer, men multi Var Var Var!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Hehe.. Hittade en 1.0 version i lådan..... Jag sätter på VC och Mmadness2 och sätter på CS på 600x640 pixlar... Fan vad det går söligt... fan va snyggt det är att skjuta HS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 En halvtimme tills Steam 1.0 kommer... Ska ni skaffa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 jag behöver AKUT hjälp med cs. varje gång jag går in på netgames och väljer att joina ett spel så stängs det av!!! va F*N e felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 En halvtimme tills Steam 1.0 kommer... Ska ni skaffa det? nu fattar jag inte`? det har väl redans släppts alltså betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 i kväll släpps "riktiga" steam, som man måste ha hl cd-key för att kunna använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 i kväll släpps "riktiga" steam, som man måste ha hl cd-key för att kunna använda TJOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! fan ja ska köpa det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 (redigerad) Det stod 11.00 am på steams hemsida fast sen fattade jag att det var Pacific standard time, alltså några timmar efter så det kommer nog nån gång ikväll Redigerad 10 september, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 TJOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! fan ja ska köpa det!! köpa går ej!! måste ladda hem! ps. cs kommer fortfarande vara beta ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Då kan man ju tanka hem cz, cs moddar och sånt "lagligt". Verkar smart, tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 köpa går ej!! måste ladda hem! ps. cs kommer fortfarande vara beta ett tag till aha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 men var kan man ladda ner det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts