MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (/SIZE] fast ta bortr ( och tadit en [ istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jag kommer inte in i nån server längre :'( nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Testa att installera om CS. Om inte det funkar efter det, så är du antagligen tvungen att installera om hela Half-Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 HejHej allihopa ! Typ den.1 september så kommer jag att öppna min cs server. (en vanlig dedicated server) Jag hoppas att ni besöker den....ni kanske kan få bli maskottar på den (ni som besöker den) IP: 217.215.129.193 <-------- IP ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 nån som spelat det cs baserade spelet Tactical OPS ska lana på det imon..har alldrig spelat ....ska få det imon.. VAD HETERR FÖRETAGET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 VAD HETERR FÖRETAGET? Kamehan studios ....och microprose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 VAD HETERR FÖRETAGET? JA JAg har kört Tactical Ops, men det är väl mer S.W.A.T basserat? Fasst det är ju också ett terrorist spel med massa realistiska vapen och sånt så jag antar att man får snacka om det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 BEHÖVER 1.5 TILL CS FRÅN NÅN ANNAN SIDA ÄN DEN RIKTIGA SIDAN OCH FRÅGA INTE VARFÖR FÖR ATT DOM FUNKAR INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SVARA Då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 SVARA Då SVARA Då SVARA Då SVARA Då SVARA Då SVARA Då SVARA Då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Ingen vill svara när du beter dig så där omoget. Du får väl försöka alla dom där länkarna en gång till. Det var så där för mig också. Att det typ bara var 1-2 länkar som funkade, men dom var jätte sega, men jag väntade i 7 h och till slut... Redigerad 31 augusti, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Antonetti: Ta de lite lungt! På officiella sidan finns det massor med länkar som funkar, t.ex. denna: ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/games/hal...e/csv15full.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Antonetti: Ta de lite lungt! På officiella sidan finns det massor med länkar som funkar, t.ex. denna: ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/games/hal...e/csv15full.exe hurru deet ska va 1.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 http://www.lanmania.nu - och om du klickar på "FILES" så får du allt du behöver för att spela, kom ihåg att du också måste ha Half-Life version 1.1.1.0 för att CS 1.5 ska fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 hurru deet ska va 1.5 Det där är ju 1.5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 det blir nog ingen server :'( men kanske nästa månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 När jag ska köra CS står det "Connect", så får man trycka på Yes eller No... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag fixar en CS server ikväll.. kom och rocka då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 varje gång jag försöker starta cs så kommer bläddrarutan upp där det står att den letar efter hl.exe ! vet någon om det går att ladda hem det? Eller ska man göra något anat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 varje gång jag försöker starta cs så kommer bläddrarutan upp där det står att den letar efter hl.exe ! vet någon om det går att ladda hem det? Eller ska man göra något anat??? Antar att du har det CS som man behöver HL för att spela.. Ladda hem retail så behöver du inte HL för att spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts