mr_tobbe Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 vad betyder utropstecknet i server listan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Har du brandvägg? jupp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 var kan man ladda ner cs1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 var kan man ladda ner cs1.6 ett tips:ladda inte ner 1.6 det typ buggar i bland ja hade det men det gjorde så att vanlia inte funka så att ja måste installera om hela half-life och cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2003 för mig är det inte så buggigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2003 för mig är det inte så buggigt ok det kanske funkar på min nya men orka ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 LADDA HEM CS 1.6 beta istället.. snyggare grafik, två nya vapen, sköld.... Mycket mer hittar inte länken men det ska gå o hitta HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA ROFL!!! LOL!! "Snyggare grafik" HAHAHAHAHHAH LOL!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA ROFL!!! LOL!! "Snyggare grafik" HAHAHAHAHHAH LOL!!!! vapnerna är faktiskt snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2003 jupp! Då är det nog därför det inte funkar! Prova med att öppna de portar som CS använder. (Nej, jag kan inte portarna utantill. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nu funkar mitt cs 1.6 skitbra!! det e skithäftigt.. ett tips ladda ner det Vet nån när nya cs kommer ut? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nån som spelat det cs baserade spelet Tactical OPS ska lana på det imon..har alldrig spelat ....ska få det imon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 nån som spelat det cs baserade spelet Tactical OPS ska lana på det imon..har alldrig spelat ....ska få det imon.. screenshots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 var kan man ladda ner cs1.6 HäR kan du ladda det.... Tryck bara på STEAm så ska det gå att ladda ner... Stäng gärna av brandväggen också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 HäR kan du ladda det.... Tryck bara på STEAm så ska det gå att ladda ner... Stäng gärna av brandväggen också.... Varför ska man stänga av den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 screenshots? http://medivith.smugmug.com/gallery/485 här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 HäR kan du ladda det.... Tryck bara på STEAm så ska det gå att ladda ner... Stäng gärna av brandväggen också.... Vad är detta för något och hur installerar jag det i så fall ?? För det är väll inte CS1.6 ..har det fått ett nytt namn eller vad? är det beta eller full version ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 CS utrusning?? Jag sitter och spelar CS för nöjes skull och jag suger en del trots att jag blivit bättre.. Nu undrar jag om det finns någon bra Game mus att rekomendera till Spel som ex CS för at få en bättre spel känsla och presision .. hoppas att ni förstår frågan. finns det andra utrusningar till spel i stil med CS så man får bätrre spel förmåga. På skoj så där så vore det bra med en Autoaim funktion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) 1.VET NÅN VAR MAN KAN LADDA NER 1.5 FÖRUTOM OFFICIELLA SIDAN FÖR INGEN AV DOM LÄNKARNA FUNKAR!!!!!!! 2. denna fråga hör inte hit men ändå hur gör man så att det blir största utseendet på bokstäverna? Redigerad 26 augusti, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) det är ju roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 26 augusti, 2003 av vicecity1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Vad är detta för något och hur installerar jag det i så fall ?? För det är väll inte CS1.6 ..har det fått ett nytt namn eller vad? är det beta eller full version ? det finns bara cs 1.6b, och enda sättet att spela det e genom steam, se det som en serverbroswer (t.e.x. HLSW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts