Gof Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 (redigerad) hahaha Redigerad 9 oktober, 2014 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2014 hahaha Hahaha! Vad fan, så sitter jag och tittar på Faceits turnering istället. Missar allt det roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 "I am leaving this in Valve's hands. I cannot prove my innocence, but I know they can," Mako told HLTV.org. Huehuehue. Lycka till. Någon som är vaken och känner för att lira? Jag har dygnat och kan inte sova. Jag finns i GTASajten-gruppen (eller min profil länkad någon sida bak), lägg till mig så pangar vi. Kan lira smurfkonto om du/ni inte vill möta smfc/lem :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Det värsta är ju att på något sätt att för ~10 dagar sen va det en tråd på Reddit där han fuskanklagades och där hateade alla han som gjorde tråden.. Ack så fel man kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 (redigerad) Det värsta är ju att på något sätt att för ~10 dagar sen va det en tråd på Reddit där han fuskanklagades och där hateade alla han som gjorde tråden.. Ack så fel man kan ha. Regel 1 på internet är att allting wmb säger är lögn. edit: Jaha... finns det musik i csgo? Ingen aning. Sämst update. : DDD Redigerad 10 oktober, 2014 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 (redigerad) edit: Jaha... finns det musik i csgo? Ingen aning. Sämst update. : DDD Ja, och den är svinhög! Det var det första jag stängde av efter jag startat spelet första gången. Edit: Överlag så är väl ljudet i CS väldigt högt? Jag sänkte mastervolymen riktigt rejält för att kunna höra vad polarna säger. Första gången jag startade spelet så hade jag mitt headset på och lyssnade på Spotify. Spotifyljudet bara försvann för menymusiken dränkte ut allt det ljudet. Redigerad 10 oktober, 2014 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Extremt högt, ja. Jag har volume på 0.3 och det känns ändå som att det tar över mumble ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Extremt högt, ja. Jag har volume på 0.3 och det känns ändå som att det tar över mumble ibland. Haha, jag kollade nu när jag lirade och jag har också 0.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Måste lira med ljudet på exakt 0,22 av nån jävla anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2014 Hur väljer ni lag? Dvs använder ni musen eller tangentbordet? Jag använder tangentbordet och väljer jag 1 så väljs terrorister, trots att terroristerna är på höger sida. Desamma när jag väljer 2 så väljer jag ct. Borde det inte vara tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Vad är bästa saken man kan få efter en match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Just nu borde det vara AK-47 Jetset FN. Tänker man någonsin så är det AWP Dragon Lore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Kan man få alla skins efter match? Eller droppas de skins som är i lådor bara från lådorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2014 Finns det i en låda så kan man bara få det ifrån en låda. Allting som finns i lådor kan komma i StatTrak. Finns det inte i en låda så kan man få det efter en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2014 (redigerad) edit: dubbel trubbel! Redigerad 21 oktober, 2014 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2014 Spelar en hel del demolition men det är sjukt drygt att folk håller på och vifta med kniven i början av så man förlorar typ 20-50 hp. Brukar alltid skjuta headshot på dom men då börjar dom gnälla på "varför sköt du mig" osv. Sämst. Ibland blir jag kickad för att dom är dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2014 Haha, lirade lite surf idag. Mina surfkunskaper från 1.6 satt i bättre än övriga delar av spelet, så som taktiker, positioner och rekylkontroll. Både skoj och lite pinsamt på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2014 Ibland lyckas man fan med snygga grejer alltså... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Bara jag som har problem med att inställningar resetas ibland när man startar upp spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Lägg alla dina settings i en ny config, lägg till +exec nyconfig.cfg som sista launch option. Skrivskydda skiten sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts