Gof Skrivet 21 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2014 Varningsrutan betyder egentligen ingenting. Alla kan få en sådan om man blir rapporterad för mycket (vilket man blir hela tiden, då alla blir sura). Du kan inte bli lurad om du ser vad du ska få i listan. Ha så kul med spelet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2014 Varningsrutan betyder egentligen ingenting. Alla kan få en sådan om man blir rapporterad för mycket (vilket man blir hela tiden, då alla blir sura). Du kan inte bli lurad om du ser vad du ska få i listan. Ha så kul med spelet! Haha ojdå, då blev den första snubben kanske sur på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2014 Gjorde 50 in 23 hits tidigare idag. Wallbang-updaten för någon månad sen är så jävla rolig. :]]]]]] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2014 Fick en eSports 2014-låda. Vad är vettigast, köpa nyckel och öppna eller sälja lådan? Jag har ingen aning om vad lådan är värd, och vad eventuella skin i lådan är värda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2014 http://csgostash.com/?collection=The+eSports+2014+Summer+Collection Lådan går för runt 0.10c på market. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 (redigerad) http://www.twitch.tv/baraafanny/b/574497479?t=2h58m04s Kolla den här så får ni se mig lira med två polare och deras kompisar. Så ska jag visa er hur man blir carryad! Redigerad 4 oktober, 2014 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Öppnade min första kniv idag. Självklart ska det vara en Huntsman Safari mesh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Öppnade min första kniv idag. Självklart ska det vara en Huntsman Safari mesh... STACKARS DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2014 http://www.twitch.tv/baraafanny/b/574497479?t=2h58m04s Kolla den här så får ni se mig lira med två polare och deras kompisar. Så ska jag visa er hur man blir carryad! Spelar du med tjejen eller? jag fattar ingenting liksom. Kollade inte hela matchen iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2014 STACKARS DIG Skit ful ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2014 Spelar du med tjejen eller? jag fattar ingenting liksom. Kollade inte hela matchen iofs Jag fattade inte heller något först, men upptäckte efter ett tag att han var i motståndarlaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2014 Jag tycker inte man ska vara sexistisk när man har vunnit. -_- -_- -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2014 Jag tycker inte man ska vara sexistisk när man har vunnit. -_- -_- -_- Hahaha! Grejen var den att jag trodde det var enbart killar vi mötte med tanke på att alla hade nakna tjejer som profilbilder. Men så sa en av snubbarna jag lirade med (Efter min kommentar.) att en av motståndarna var en streamer. Kände mig lite dum när jag fick se att det var en tjej. Det är kul att höra hur killarna rage:ar, speciellt när en av killarna jag spelade med öser på med sin AWP. "ASSÅ HAN GÅR JU OCH SKJUTER!" Jag tog mig tid och lirade lite solo igår så jag äntligen fick min rank. Guld Nova 3 hamnade jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2014 Hahaha! Grejen var den att jag trodde det var enbart killar vi mötte med tanke på att alla hade nakna tjejer som profilbilder. Men så sa en av snubbarna jag lirade med (Efter min kommentar.) att en av motståndarna var en streamer. Kände mig lite dum när jag fick se att det var en tjej. Det är kul att höra hur killarna rage:ar, speciellt när en av killarna jag spelade med öser på med sin AWP. "ASSÅ HAN GÅR JU OCH SKJUTER!" Jag tog mig tid och lirade lite solo igår så jag äntligen fick min rank. Guld Nova 3 hamnade jag på. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2014 ;D Då så, då ska jag bara spela 1450 timmar och vara kvar på samma rank så lever jag upp till bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2014 (redigerad) Har du sett den här? Jag skrattade. Redigerad 6 oktober, 2014 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 Chanceknife best knife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2014 Det riktigt pinsamma med honom är ju att han verkligen, verkligen vill vara legit till ett stadie att han faktiskt tror på sig själv, hans "followup" movie till hans bust movie blev ju bara jobbig att kolla på för han trodde på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2014 Yeah, vann ett skin på att Hellraiser slog NiP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts