bobb0 Skrivet 9 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2003 jagkan inte heller joina nån server men det står nåt annat (kommer inte ihåg vad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 men M60 é väl lite för stor för att gå omkring me? Men de borde finnas M16.. Mmen de finns ju Maverick M4A1, de e typ den M16 som specialstyrkor använder.. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 Mmen de finns ju Maverick M4A1, de e typ den M16 som specialstyrkor använder.. tror jag M4:an är en M16 fast förkortad för användning i hus m.m av insatsstyrkor ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2003 M4:an är en M16 fast förkortad för användning i hus m.m av insatsstyrkor ja. M4 och M16 är två helt olika vapen! Det är bara det att dom liknar varandra ganska mycket till utseendet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 12 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2003 (redigerad) Hmm, nu har mitt cs fått fnatt igen, oavsett vilken server jag ansluter till kastas jag ut efter ca 15 sekunder och får upp texten "Cheating Death is required on this server" i consolen. Jag tror knappast att alla de servrar jag försökte joina använder det där anti-cheat-systemet, så vad är felet? du måste ha cheating-death!! ladda ner det här Redigerad 12 augusti, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 JAG BEHÖVER 1.5 KAN NÅN FIXA SÅ ATT DET KOMMER DIREKT FRAM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 SVARA DÅ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 SVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Varför går du inte bara in på officiella hemsidan och laddar ner därifrån? http://www.counter-strike.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 Varför går du inte bara in på officiella hemsidan och laddar ner därifrån? http://www.counter-strike.net/ FÖR ATT INGEN JÄVLA NEDLADDNINGSAK FUNKAR (JA E BARA ARG FÖR ATT DET INTE FUNKAR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag kan inte joina nån server!!!!! VAD SKA JAG GÖRA?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 jag kan inte joina nån server!!!!! VAD SKA JAG GÖRA?? :'( När ska folk lära sig att det inte går att svara på sånna frågor? Du måste beskriva mer exakt, kommer det upp något felmeddelande, eller vad händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 13 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2003 LADDA HEM CS 1.6 beta istället.. snyggare grafik, två nya vapen, sköld.... Mycket mer hittar inte länken men det ska gå o hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 e det nån som vet en sida med mods till cs, jag menar såna där mods som gör så att vapnena ser anorlunda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 e det nån som vet en sida med mods till cs, jag menar såna där mods som gör så att vapnena ser anorlunda ut Sökte lite och hittade denna: http://www.cs-bazar.ch/ Den är på nått skumt språk, men download-sidorna är på engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 När ska folk lära sig att det inte går att svara på sånna frågor? Du måste beskriva mer exakt, kommer det upp något felmeddelande, eller vad händer? det står "Could not complete connecting to server" eller nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det står "Could not complete connecting to server" eller nåt sånt! Står det så på typ alla servrar, eller har du bara provet en eller två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 var ska man sätta skinsen till vapnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 Står det så på typ alla servrar, eller har du bara provet en eller två? det står så på alla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 14 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2003 det står så på alla :'( Har du brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts