MyStiC Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Lirar ni fortfarande? Har slitit mitt hår över att CS inte fungerat som det ska men så upptäckte jag att brandväggen var på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2011 Lirar ni fortfarande? Har slitit mitt hår över att CS inte fungerat som det ska men så upptäckte jag att brandväggen var på. Ja, skitkul tidsfördriv. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2011 Vi lirar nästan dagligen. Kom in och fråga om lir ifall någon vill vara med! <--- Mumble! mumble.tossie.eu pw: boaorm standardport! Alla sköna grabbar är välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Bump Tänkte informera er om Frag.se en spelcommunity för alla CS spelare. Sidan är inte klar än och endast 3 personer som jobbar på den och börjar snart bli färdigt. Om ni gillar Frag.se på facebook så kommer ni få en beta nyckel för dem 3 tusen förut var det tänkt att dem första 500 skulle få beta nyckel men dem ändrade på det. Frag kommer endast satsa på CS 1.6 i nuläget men kommer fler spel senare. Ursäkta om detta räknas som reklam för sidan men om detta räknas som reklam så får nån mod radera detta eller editera inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Frag.se kommer vara så jävla dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Frag.se kommer vara så jävla dåligt. På vilka grunder anser du det om man får fråga? Själv tror jag det kommer bli bättre än playzeek då dem gör inget åt alla buggar och problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2011 På vilka grunder anser du det om man får fråga? Själv tror jag det kommer bli bättre än playzeek då dem gör inget åt alla buggar och problem. Dom försöker att komma med någonting som redan finns i en bättre form. Visst, dom kan säkert locka den 13-åriga grabben från Alnö, men deras målgrupp är high-semielitescenen som alla sitter och gibbar på playnation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Counter-Strike: Global Offensive Räddaren för CS-scenen? Jag hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 (redigerad) Counter-Strike: Global Offensive Räddaren för CS-scenen? Jag hoppas. Tvek, kommer troligtvis bli source 2.0. (Edit: Enligt den information som finns ute just nu dvs.) Redigerad 12 augusti, 2011 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Verkar faktiskt intressant ska hålla ögorna på detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Läckt screenshot: http://i.imgur.com/PMAqD.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 Läckt screenshot: http://i.imgur.com/PMAqD.jpg Hahahah .. Vad tror ni det kommer för nya vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2011 I can go on for hours with in-depth analysis and more details, but it is important to remember that our first hands on experience with Counter-Strike: Global Offensive is pre-beta. I have my fair share of concerns about how what apparently seems to be a console game built on the Source engine will port over to the PC. Is this a "half game" that serves a greater strategic purpose for the development of the Steam platform? By their own words, CS GO is a new game not meant to replace 1.6 or Source. Is this simply a political statement to help fend off unrealistic expectations? Nja, verkar inte gå åt rätt håll det här va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Mest troligt är att det blir något liknande Starcraft-scenen, fast Europa får agera Korea. Vi stannar kvar på 1.6 och le rest of the world switch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2011 Mest troligt är att det blir något liknande Starcraft-scenen, fast Europa får agera Korea. Vi stannar kvar på 1.6 och le rest of the world switch. Inte tänkt på den liknelsen, men det stämmer nog. Känns dock som att Sverige är det landet som är mest hardcore när det kommer till 1.6 vs Source. I Tyskland är ju Source stort (Större?) t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 CS:GO trailer har kommit: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2011 Nej, det där är från Counter-Strike Online-trailern som bara släpptes i Asien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 (redigerad) Här hittade jag en official trailer från nya GO: Redigerad 4 september, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts