SilentViper Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 Well, du har XP och kör trådlöst. Det trådlösa är det som orsakar problemet. Fixa det såhär; Start > Kör > services.msc > Wireless Zero Configuration > Stäng av/Inaktivera Well eftersom jag inte är så high på sånt vad gör det framför allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 FIXAR DITT JÄVLA PROBLEM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 FIXAR DITT JÄVLA PROBLEM? Ja det har jag räknat ut men det ställer väl inte till med andra problem eller sånt. Men tackar för hjälpen ska se om det vart nå skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Ibland älskar man autosniper <3. Btw nån som vet varför T's autosniper är bättre än CTs? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Ibland älskar man autosniper <3. Btw nån som vet varför T's autosniper är bättre än CTs? Vad jag har läst så ska det tydligen vara så att alla karaktärer i CT är vänsterhänta och det är därför de inte är lika bra när de använder sniper. Tror det var IGN som hade intervjuat Valve och de sa så. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2010 Ibland älskar man autosniper <3. Btw nån som vet varför T's autosniper är bättre än CTs? HAHAHAHAHAHAHAH<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Varför är glock bättre än usp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 (redigerad) Sitter och chattar med Carn. Fan vad nice. Oj, har jag hans skype, msn och fb nu. Redigerad 22 december, 2010 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 När man leder stort som T brukar undertecknad alltid köpa sig en autosniper bara for the LulZ så att säga. Men man använder såklart ingen zoom över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2010 Bara jag som alltid för fyra ecos sen para? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Bara jag som alltid för fyra ecos sen para? Jo men bara som CT. BTW varför är CT's para bättre än T's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Ibland älskar man autosniper <3. Btw nån som vet varför T's autosniper är bättre än CTs? Vad är det här för påhitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Körde nyligen. Satte 4 random headshots med deagle, blev bannad. Fun stuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Körde nyligen. Satte 4 random headshots med deagle, blev bannad. Fun stuff. Coolt. Vi saknar folk till vårat årliga julspel imorgon natt. lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2011 Spelar sällan CS men har börjat spela lite oseriöst public nu. Laddade ner nya skins till gubbarna så jag har dom gamla från 1.5, men när man får HS så sprängs huvudet i bitar. Kan jag bli kickad/bannad för det när jag spelar? Finns det servrar som inte tillåter sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 Spelar sällan CS men har börjat spela lite oseriöst public nu. Laddade ner nya skins till gubbarna så jag har dom gamla från 1.5, men när man får HS så sprängs huvudet i bitar. Kan jag bli kickad/bannad för det när jag spelar? Finns det servrar som inte tillåter sånt? Bara du som ser dina gubbars huvuden sprängas i bitar, så nej, du kan inte bli bannad såvida du inte berättar det för admins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 En server kan inte upptäcka om du ändrar dina models. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) Har börjat spela CSS lite smått igen efter många timmar spelande av 1.6 tänkte skulle vara kul igen att testa CSS. Men nu har det börjat krångla sig. Ibland ser jag inte gubbarna utan dem är osynliga sen händer det att man ser en gubbe i CT spawn som rör sig men står fortfarande still. Om man speccar han så ser man hur han rör sig och skjuter men fortfarande kvar i CT spawn. Har installerat om CSS ett antal gånger men verkar inte hjälpa? Kan det va mina drivrutiner till grafikkortet? Och det är jävligt jobbigt när man spelar PCW då man måste antingen starta om datorn eller starta om steam. Redigerad 6 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2011 (redigerad) EDIT: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU! Redigerad 6 januari, 2011 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2011 Huhm... det där låter annorlunda. Aldrig hört talas om det förr. En klassike när någonting krånglar är dock att ta bort steam manuellt, rensa registret och sen installera om det. Testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts