Gof Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Man kan inte rekommendera möss. Det handlar om vad du gillar. Steelseries Xai och Steelseries Kinzu som reklameras som "supermöss" kan du hålla dig borta ifrån. Dom är sjukt sköna i formen, men båda har problem med positiv acceleration. Just sayin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Fan vad trist source är. Körde det jätte ofta förrut, men nu är det bara 1,6 ^^ btw någon som kan rekommendera en mus? R.I.P på min nuvarande mus.. Jag köpte en Logitich G500 idag, köp den du också. Riktigt bra mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Jag vet inte varför, men jag vet att om du tar bort ClientRegistry.blob, steamUI.dll och steam.dll samt byter nedladdningsserver till en i Sverige så fungerar det igen. Var ändrar man nedladdningsserver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Var ändrar man nedladdningsserver? Höckerklicka på steamikonen där nere --> Settings --> Downloads + Cloud fliken --> Download region Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 (redigerad) Höckerklicka på steamikonen där nere --> Settings --> Downloads + Cloud fliken --> Download region Ah okej. Hittade rätt. Men trots att jag har ändrat till Sverige och har tagit bort filerna som jag citerade så får jag inte upp fler än 1 - 2 servrar. Finns det något mer man kan testa? Edit: Nu gör vi framsteg! Utan att ha ändrat ett skit så får jag åtminstone fram 86 servrar. Nu fattas det ju bara några hundra. Edit igen: 486. Ungefär hur många servrar brukar det finnas på CS nu för tiden? På "min" tid fanns det runt 800. Redigerad 29 september, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Edit igen: 486. Ungefär hur många servrar brukar det finnas på CS nu för tiden? På "min" tid fanns det runt 800. Enligt game-monitor: 49218st. Sen hur många som listas i serverlistan är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Enligt game-monitor: 49218st. Sen hur många som listas i serverlistan är en annan sak. Hmm okej. Nåväl, jag kom upp i 17 000 servrar när jag testade lite senare. Fast bara utanför själva spelet, inne i spelet hittade jag inte en enda. Men det kan jag nog leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Hmm okej. Nåväl, jag kom upp i 17 000 servrar när jag testade lite senare. Fast bara utanför själva spelet, inne i spelet hittade jag inte en enda. Men det kan jag nog leva med. Ska man öppna portar för att få mer servers på listan or what? Får runt 30 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Ska man öppna portar för att få mer servers på listan or what? Får runt 30 stycken. Nej det tror jag inte ska behövas. Jag har inte öppnat några portar för steam, om du syftar på min tråd i Dator & Teknik-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Har tänkt att skaffa 1.6 denna månad men ni alla CS veteraner skulle behöva lite tips på hur man kan bli bättre har inte spelat CS snart på halv år år nu. Började spela det i Lördags CSS då. Märks att jag är inte är rätt så bra förut var jag halv bra. Har nöttat CSS nu kanske 3-4 timmar om dagen sen jag började. Kan tangentbord och mus ha nåt med hur man spelar kanske är en dum fråga men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Spela mycket, med och mot folk som är bättre än dig själv så blir du bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Har tänkt att skaffa 1.6 denna månad men ni alla CS veteraner skulle behöva lite tips på hur man kan bli bättre har inte spelat CS snart på halv år år nu. Började spela det i Lördags CSS då. Märks att jag är inte är rätt så bra förut var jag halv bra. Har nöttat CSS nu kanske 3-4 timmar om dagen sen jag började. Kan tangentbord och mus ha nåt med hur man spelar kanske är en dum fråga men men. Du måste spela mycket aim_maps, åtminstone i början. Sedan är det ett hett tips att skippa public-lir. Visst kan du köra lite pub i början, men sedan gäller det bara att pracca, pracca och pracca. Dra ihop ett gäng polare eller sök till en mix. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Du ska träna haxx o aim!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Du måste spela mycket aim_maps, åtminstone i början. Sedan är det ett hett tips att skippa public-lir. Visst kan du köra lite pub i början, men sedan gäller det bara att pracca, pracca och pracca. Dra ihop ett gäng polare eller sök till en mix. Brukar spelar aim banor och hoppa in på servrar med mycke folk. Eftersom jag ska börja spela ihop med min gamla klan igen så måste ja träna igen mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Public är dåligt. Du blir bara sämre av det lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Public är dåligt. Du blir bara sämre av det lol Riktigt dålig till och med. Det kan vara bra att få upp tempot när man återupptagit sin CS-karriär (hehehheh), men om du vill bli bra är pub inte att rekommendera. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 NEJ GRABBAR, VETJA OM MAN SKA IN PÅ BRUTAL LOL. JA E RIKTIKT BRA BRUKAR TOPPA LISTAN VETTU ALLA PÅ BRUTAL REPSEKTERAR MEWJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Riktigt dålig till och med. Det kan vara bra att få upp tempot när man återupptagit sin CS-karriär (hehehheh), men om du vill bli bra är pub inte att rekommendera. Som du och GoF säger förstår inte det riktigt en del säger det är bra att spela public men en del säger att man blir sämre på det varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 För att på public så är man bäst om man har flest frags. Det är inte så. Man kan vara bäst i laget och lowfraga varje match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Som du och GoF säger förstår inte det riktigt en del säger det är bra att spela public men en del säger att man blir sämre på det varför. Well, om man är nybörjare eller inte spelat CS på ett bra tag mister man allt vad spelsinne och spelförståelse innebär. Det finns en stor del fuskare på public (gäller även spelarenan där antifusket är harmlöst), det finns saker som inträffar på public som aldrig skulle inträffa på en seriös pracc, du följer inga taktiker, du möter folk i princip överallt och lär dig inte vart man kan gå/stå och skjuta eftersom alla publiclirare bara springer runt, skjuter och smyger helt random. Det enda public duger för är om man har tråkigt, om man bara vill gå in och springa runt och skjuta random eller om man vill "skryta" och hamna etta på serverrankingen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts