Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Håll siktet rakt fram, strafea "uppåt" mot väggen. Glider du höger, strafea vänster osv. Jag gjorde det men alla andra åker snabbare OCH kan hoppa. Jag kan inte hoppa så så fort något litet mellanrum kommer trillar jag ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Finns turneringar för båda spelen, Source är mer populärt i t.ex. USA, men i Sverige är 1.6 klart dominant. Promod är dock påväg till Source nu, men det är ingen som vet hur det kommer slå, och om proffsen byter till det. Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x Beta ja. Jag tror aldrig CS kommer betyda någonting annat än 1.6. (Alltså - Jag tror alltid det kommer vara "The one" av CS-liren. Men innan Pro Mod släppts i en någorlunda färdig version vore det fel att räkna bort den. Surfar man in på deras sida verkar den release som kommer sista januari vara ganska "stor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x Betastadiet 0.x brukar vara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x Den beta-releasen är inte ens i närheten av vad den här kommer vara. Det var mer en alpha-release, man föll genom marken när man spawnade osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 älskar HUDen i promod.. Den är så satans clean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Tänkte köra lite CS 1.6 med några vänner just nu. Men när jag gör refresh all så kommer inte någon server upp alls, kanske bara 5-10. Jag har tagit bort password protected och server is full fast det kommer endå inte upp några servers. Varför!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2010 Tänkte köra lite CS 1.6 med några vänner just nu. Men när jag gör refresh all så kommer inte någon server upp alls, kanske bara 5-10. Jag har tagit bort password protected och server is full fast det kommer endå inte upp några servers. Varför!? Jag vet inte varför, men jag vet att om du tar bort ClientRegistry.blob, steamUI.dll och steam.dll samt byter nedladdningsserver till en i Sverige så fungerar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 (redigerad) Kan man fortfarande få tag i CS CZ? Eller är det nu bara 1.6 man kan köpa i affärerna? Eller måste man köpa Counter Strike 1: Anthology Redigerad 24 mars, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Kan man fortfarande få tag i CS CZ? Eller är det nu bara 1.6 man kan köpa i affärerna? Eller måste man köpa Counter Strike 1: Anthology Den som letar den hittar.. Varför vill du köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Läste du inte ens på förpackningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Kan man fortfarande få tag i CS CZ? Eller är det nu bara 1.6 man kan köpa i affärerna? Eller måste man köpa Counter Strike 1: Anthology http://store.steampowered.com/app/80/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Eftersom det var über många år sen jag spelade CS har dem kvar skölden som man kan köpa på CZ och 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 26 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2010 Eftersom det var über många år sen jag spelade CS har dem kvar skölden som man kan köpa på CZ och 1.6? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Skulle behöva hjälp men en sak snabbt och det är sjukt störande. Nu när jag ska spela Source så cpar allt det laggar när man går en bit så laggar man fast mellan åt kommer tillbaks typ där man var. Den byter vapen hela tiden från pistol till kniv etc det laggas upp med när man ska skjuta det är så på alla servrar som jag spelar på. Vad är felet? Jag har inte haft detta förut min ping ligger på 40-50+ annars har jag normalt på 5-15 i ping. Inge onödiga kommentarer nån som kan hjälpa mig snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Skulle behöva hjälp men en sak snabbt och det är sjukt störande. Nu när jag ska spela Source så cpar allt det laggar när man går en bit så laggar man fast mellan åt kommer tillbaks typ där man var. Den byter vapen hela tiden från pistol till kniv etc det laggas upp med när man ska skjuta det är så på alla servrar som jag spelar på. Vad är felet? Jag har inte haft detta förut min ping ligger på 40-50+ annars har jag normalt på 5-15 i ping. Inge onödiga kommentarer nån som kan hjälpa mig snabbt. Går gubben av sig själv, dvs du trycker inte på W-A-S-D? Du byter inte vapen heller? testa skriva net_graph 3 i konsolen & sen tittar du din FPS & MS, och skriver den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 (redigerad) Går gubben av sig själv, dvs du trycker inte på W-A-S-D? Du byter inte vapen heller? testa skriva net_graph 3 i konsolen & sen tittar du din FPS & MS, och skriver den här. Okej typ om jag går fram en bit så kan det lagga till och han hoppar ett steg bakåt igen återkommer. EDIT: Här är bilderna Ska testa ominstallera css om det blir nå bättre. Återkommer. Tillägger även en till sak jag har inge i bakgrunden som stör som msn internet utorrent etc. Redigerad 2 april, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Det är ju inte din ping iaf. Verkar vara serverna som det är fel på eller något. Jag har ingen aning faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Det är ju inte din ping iaf. Verkar vara serverna som det är fel på eller något. Jag har ingen aning faktist. Tror inte det är servern då det är så på alla servrar jag spelar på. För det har funkat felfritt på alla andra servrar tills igår då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2010 (redigerad) CSS funkar prima nu för mig gubbar fuckar inte sig längre dessutom ligger jag nu top20 bland alla spelare på en GunGame server Dessutom har jag typ bara spelat på servern 1-2 veckor nu med 1-3 tim spelande så jag är rätt så stolt över mig. Snart är jag väl inne i själva tempot. Redigerad 3 april, 2010 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts