Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Finns turneringar för båda spelen, Source är mer populärt i t.ex. USA, men i Sverige är 1.6 klart dominant.

Promod är dock påväg till Source nu, men det är ingen som vet hur det kommer slå, och om proffsen byter till det.

Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Promod har redan släpps, och den blev ratad skit.. Är ganska säker på det :x

Beta ja. Jag tror aldrig CS kommer betyda någonting annat än 1.6. (Alltså - Jag tror alltid det kommer vara "The one" av CS-liren. Men innan Pro Mod släppts i en någorlunda färdig version vore det fel att räkna bort den.

Surfar man in på deras sida verkar den release som kommer sista januari vara ganska "stor"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...
Tänkte köra lite CS 1.6 med några vänner just nu. Men när jag gör refresh all så kommer inte någon server upp alls, kanske bara 5-10. Jag har tagit bort password protected och server is full fast det kommer endå inte upp några servers.

Varför!? ;)

Jag vet inte varför, men jag vet att om du tar bort ClientRegistry.blob, steamUI.dll och steam.dll samt byter nedladdningsserver till en i Sverige så fungerar det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva hjälp men en sak snabbt och det är sjukt störande. Nu när jag ska spela Source så cpar allt det laggar när man går en bit så laggar man fast mellan åt kommer tillbaks typ där man var. Den byter vapen hela tiden från pistol till kniv etc det laggas upp med när man ska skjuta det är så på alla servrar som jag spelar på. Vad är felet? Jag har inte haft detta förut min ping ligger på 40-50+ annars har jag normalt på 5-15 i ping. Inge onödiga kommentarer nån som kan hjälpa mig snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle behöva hjälp men en sak snabbt och det är sjukt störande. Nu när jag ska spela Source så cpar allt det laggar när man går en bit så laggar man fast mellan åt kommer tillbaks typ där man var. Den byter vapen hela tiden från pistol till kniv etc det laggas upp med när man ska skjuta det är så på alla servrar som jag spelar på. Vad är felet? Jag har inte haft detta förut min ping ligger på 40-50+ annars har jag normalt på 5-15 i ping. Inge onödiga kommentarer nån som kan hjälpa mig snabbt.

Går gubben av sig själv, dvs du trycker inte på W-A-S-D? Du byter inte vapen heller? testa skriva net_graph 3 i konsolen & sen tittar du din FPS & MS, och skriver den här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går gubben av sig själv, dvs du trycker inte på W-A-S-D? Du byter inte vapen heller? testa skriva net_graph 3 i konsolen & sen tittar du din FPS & MS, och skriver den här.

Okej typ om jag går fram en bit så kan det lagga till och han hoppar ett steg bakåt igen återkommer.

EDIT: Här är bilderna

ggaimdust2003v20001th_1164806_0.jpg

ggaimdust2003v20000th_1164806_1.jpg

Ska testa ominstallera css om det blir nå bättre. Återkommer.

Tillägger även en till sak jag har inge i bakgrunden som stör som msn internet utorrent etc.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CSS funkar prima nu för mig gubbar fuckar inte sig längre dessutom ligger jag nu top20 bland alla spelare på en GunGame server :D

Dessutom har jag typ bara spelat på servern 1-2 veckor nu med 1-3 tim spelande så jag är rätt så stolt över mig. Snart är jag väl inne i själva tempot.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor