Mathias Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Vrf inte bara visa i inställningarna? För att det är omöjligt att se både när bilden är tagen och att det faktiskt är den aktuella spelaren som tagit den. Är det inte möjligt att ändra inställningarna efter att man tagit print? Jag är ju inte sådär jäääätteinsatt i CS världen.. Spelat det 1-2 gånger mot brorsans vänner. Jo, det är det. Dock måste man återansluta till servern... således går det inte göra obemärkt. ...hoppas att jag inte är ute och cyklar nu, inte direkt igår jag var tvungen att ta smokeprint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Är det inte möjligt att ändra inställningarna efter att man tagit print? Jag är ju inte sådär jäääätteinsatt i CS världen.. Spelat det 1-2 gånger mot brorsans vänner. Du lär retrya till servern om du byter från 32 till 16 bitars eller tvärtom. Men sånt går självklart att kringå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Eller så kör man på EAC då man blir kickad från servern om man inte har 32bit om man kör nu cuper/tävlingar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 När jag ska ansluta börjar det inte ladda. Det bara står "Establishing network connection". Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) När jag ska ansluta börjar det inte ladda. Det bara står "Establishing network connection". Vad är fel? Försök ta bort ClientRegistry.blob och SteamUI.dll Redigerad 30 november, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Vad skriver jag i consolen för att, till exempel, kniven ska komma upp direkt när jag trycker på 3, så jag slipper klicka för att bekräfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Vad skriver jag i consolen för att, till exempel, kniven ska komma upp direkt när jag trycker på 3, så jag slipper klicka för att bekräfta? hud_fastswitch 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 hud_fastswitch 1 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Tack! Varsågod anka! Fortsätter på samma spår och frågar vad man ska skriva för att få vapnet att sluta gunga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) @Mattias cl_bob 0 Tror jag det är, men har för mig att det klassas som fusk, men det kanske jag bara inbillat mig. Redigerad 22 december, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Fuskklassat abow, inte för att det förändrar någonting rent aimmässigt, men du ser högre upp än andra, så du ser mer om du står vid en låda eller dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Oh Noes! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 CS:S för €4.99 på Steam idag. Är det CS:S eller 1.6 som man ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 CS:S för €4.99 på Steam idag. Är det CS:S eller 1.6 som man ska spela? 1.6 verkar som de flesta spelar men jag håller mig till CS:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 CS:S för €4.99 på Steam idag. Är det CS:S eller 1.6 som man ska spela? Definitionsfråga. När man säger CS rent generellt så är det 1.6 som menas, men source är vida mer populärt. Dock mest av 11-13-åriga tyskar men det är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Då antar jag att alla CS-turneringar och andra CS-events är 1.6 och inte Source. Bra, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 (redigerad) Då antar jag att alla CS-turneringar och andra CS-events är 1.6 och inte Source. Bra, tack! Finns turneringar för båda spelen, Source är mer populärt i t.ex. USA, men i Sverige är 1.6 klart dominant. Promod är dock påväg till Source nu, men det är ingen som vet hur det kommer slå, och om proffsen byter till det. Redigerad 4 januari, 2010 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Köpte 1.6 tillslut. Kanske vågar starta spelet och spela lite någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Hur glider man snabbt på Surf-maps och hur hoppar alla när de surfar? Jag har inte riktigt greppat det där med surf-maps än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Hur glider man snabbt på Surf-maps och hur hoppar alla när de surfar? Jag har inte riktigt greppat det där med surf-maps än Håll siktet rakt fram, strafea "uppåt" mot väggen. Glider du höger, strafea vänster osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts