Gof Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 E-S och lägga in egna serverconfigs är ju ett rent jävla helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Vilken jävla fråga. Tossie: mid-high Djingis: high- Gof: high+ kicken: mid-high (misse: mid StellHell: low-mid) Hahahhahahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Du är fan semi-low Du är fan ulow. FU båda två.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Hahahhahahh Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Körde två PCW idag med min gamla klan igen då ja inte har spelat css på ett antal månader. Gick sådär för mig. Vi vann 1 runda sen förlorade vi en samma sak när vi körde den andra PCW matchen. Sista matchen hade ja kanske 6kills 8 deaths. Kommer inte riktigt ihåg. Nu blir det att träna upp sig nu innan vi ska dra igång r60 ligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 R60 var nice <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 R60 var nice <3 Jag har kört 1 r60 match med klanen. Så ja hoppas det blir flera då vi bara kan komma igen. Min IRL polare joinade oss eller fick göra en try och tror verkligen han kommer in i klanen då han låg top 3 hela tiden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Topp 3 av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Topp 3 av 5 Yepp. Vi körde 5on5 sen skulle en del dra så vi vart 3on3 andra matchen vi körde. Gick inte så bra för mig men hoppas att ja kommer igen nu med cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Körde två PCW idag med min gamla klan igen då ja inte har spelat css på ett antal månader. Gick sådär för mig. Vi vann 1 runda sen förlorade vi en samma sak när vi körde den andra PCW matchen. Sista matchen hade ja kanske 6kills 8 deaths. Kommer inte riktigt ihåg. Nu blir det att träna upp sig nu innan vi ska dra igång r60 ligan. Haha vilken division? R60 suger kuk, har hittat klan, vi ska lira ESL och ESEA snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Haha vilken division? R60 suger kuk, har hittat klan, vi ska lira ESL och ESEA snart. Nej vi har inte fixat nån r60 liga än i klanen. Vet dock inte hur det gick sist när vi körde r60 ligan. Fort när vi får folk till 5on5 i R60 så kan vi dra igång just nu letar vår cl efter 2on2 till R60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Nej vi har inte fixat nån r60 liga än i klanen. Vet dock inte hur det gick sist när vi körde r60 ligan. Fort när vi får folk till 5on5 i R60 så kan vi dra igång just nu letar vår cl efter 2on2 till R60. Finns det? ...eller du pratar om cup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Nej vi har inte fixat nån r60 liga än i klanen. Vet dock inte hur det gick sist när vi körde r60 ligan. Fort när vi får folk till 5on5 i R60 så kan vi dra igång just nu letar vår cl efter 2on2 till R60. Ni kör ladder eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Ni kör ladder eller vad menar du? Förklara lite nu vet inte nu om ja har förklarat lite luddrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Förklara lite nu vet inte nu om ja har förklarat lite luddrigt. Man kan köra 2on2 och 5on5-ladder, i liga gäller enbart 5on5. Vad heter er klan på r60 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Man kan köra 2on2 och 5on5-ladder, i liga gäller enbart 5on5. Vad heter er klan på r60 då? [sweT] SweT. Vet inte hur det är med R60 ligan han har ialllafall sagt att det blir R60 ligan fort vi har fått spelare som vill va med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 [sweT] SweT. Vet inte hur det är med R60 ligan han har ialllafall sagt att det blir R60 ligan fort vi har fått spelare som vill va med. Då är det nog 5on5 ska du se Tobbe lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 Haha vilken division? R60 suger kuk, har hittat klan, vi ska lira ESL och ESEA snart. Nice grabben =D Har f.ö trott att medelskillen på cuperna på playpark var högre. Verkar som om jag har trott att alla som sitter i kanaler med konstiga namn är bra. Dom är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Nice grabben =D Har f.ö trott att medelskillen på cuperna på playpark var högre. Verkar som om jag har trott att alla som sitter i kanaler med konstiga namn är bra. Dom är inte bra. En IRL-polare är admin på playpark så får tillgång till vilken invite-cup jag vill, eller fick iaf, när jag lirade aningen mer 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Ska till Korea och lira CPL med klanen nu, hejdå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts