Boomer Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Sign me up, Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Ge det en, två dagar till att ragga fram 4 till nuvarande medlemmar och sen försöker vi ragga in några utomstående då eller? Tycker inte vi bör ta in semi-elites eller högre iaf om det nu skall tas in någon utomstående. Då får Kicken inte vara med ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Då får Kicken inte vara med ju Men kicken är inte utomstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Men kicken är inte utomstående Men han är z0mfg-semielit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Men han är z0mfg-semielit Du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosRussianVodkaKaratemorfarHewStellHellMathiasKattälskisBoomerKom igen, tre till! Försök att fixa tills på torsdag/fredag då vi antagligen kommer köra turneringen på fredag, lördag eller söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Kom igen, tre till! Försök att fixa tills på torsdag/fredag då vi antagligen kommer köra turneringen på fredag, lördag eller söndag! Kan inte på lördag eller söndag. Kanske ganska sent på söndagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosRussianVodkaKaratemorfarHewStellHellMathiasKattälskisBoomerKom igen, tre till! Försök att fixa tills på torsdag/fredag då vi antagligen kommer köra turneringen på fredag, lördag eller söndag! Hähäh, då får du stryka mig. Fyller år på fredag och ska |fESTA| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Problemet ligger i det att det kommer alltid finnas dem som inte kan. Det blev i stort sett samma problem även förra gången. Antingen så försöker vi fixa fram ett datum då alla vet att de kan, eller så är det nolltolerans som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Problemet ligger i det att det kommer alltid finnas dem som inte kan. Det blev i stort sett samma problem även förra gången. Antingen så försöker vi fixa fram ett datum då alla vet att de kan, eller så är det nolltolerans som gäller. Då får vi isåfall ta ett längre datum så man kan säga till i tid om man gör något annat, och därefter nolltolerans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Mm, i så fall ska matcherna spelas under en hel vecka. Man spelar när alla lag kan, typ. Kan någon annan bestämma datum och annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Problemet ligger i det att det kommer alltid finnas dem som inte kan. Det blev i stort sett samma problem även förra gången. Antingen så försöker vi fixa fram ett datum då alla vet att de kan, eller så är det nolltolerans som gäller. Frågan är ju hur effektivt nolltollrans skulle vara, hade ju bara slutat med att det blir typ 1on2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Jag, personligen skulle helst se att vi lirar det som en cup, en kväll så kör man alla matcher på rad, annars blir det för utdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Jag, personligen skulle helst se att vi lirar det som en cup, en kväll så kör man alla matcher på rad, annars blir det för utdraget. Problemet med det JSHC är att vi måste hitta en dag då alla kan och det är i princip omöjligt. Det blir som Qouad säger enormt mycket bättre om lag ett säger till lag två ett datum då de kan och de själva kommer överens när de ska köra. Samma sak med alla andra matcher. Naturligtvis är cupformatet både bättre och smidigare, men det fungerar inte på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Kicken, vad ligger varje enskild spelare i vårat gäng på för skill när vi kör 'på topp' egentligen? Du har ju koll och så tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Kicken, vad ligger varje enskild spelare i vårat gäng på för skill när vi kör 'på topp' egentligen? Du har ju koll och så tänkte jag Vilken jävla fråga. Tossie: mid-high Djingis: high- Gof: high+ kicken: mid-high (misse: mid StellHell: low-mid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2009 Men vadfan jag ville ju veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Vilken jävla fråga. Tossie: mid-high Djingis: high- Gof: high+ kicken: mid-high (misse: mid StellHell: low-mid) Jag är fan pro+. Ace på pistol som T horunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jag är fan pro+. Ace på pistol som T horunge. Du är fan semi-low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2009 Jag är fan pro+. Ace på pistol som T horunge. Du är fan ulow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts