kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosEudoros IRL-polareKaratemorfarHewKom igen. Minst sex stycken till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Kom igen. Minst sex stycken till! Kan ju fråga skog, men då vill ju jag lira med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Kan ju fråga skog, men då vill ju jag lira med honom Only GTAsajten members, men vi kan tänja på gränserna och ta in några få utomstående. Fråga skog du, men lottade lag står sig. Annars blir det lätt hänt att det blir orättvist. Om vi däremot får till lag så att alla är nöjda, då behövs ingen lottning, men allt står upp till de individer som är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 mog1 med lottade lag.. Ingen vill ha mig :< (Om det blir lottade) Err... det är väl bara bra för dig att det lottas om ingen vill ha dig på sitt lag? Kan ju fråga skog, men då vill ju jag lira med honom Be honom joina sajten. Everybody wins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag är med! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Kan ju fråga skog, men då vill ju jag lira med honom Brb ska fråga Haslie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Only GTAsajten members, men vi kan tänja på gränserna och ta in några få utomstående. Fråga skog du, men lottade lag står sig. Annars blir det lätt hänt att det blir orättvist. Om vi däremot får till lag så att alla är nöjda, då behövs ingen lottning, men allt står upp till de individer som är med. Meh. Frågar honom när jag ser honom online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Men vi borde ju kolla hur många nuvarande medlemmar som är intresserade först, så går de i första hand...? annars kan man ju plocka in hur grymma man vill. Edit: RussianVodka är min IRL-polare kicken, så du skriver in hans namn där. Redigerad 18 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RussianVodka Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Ja är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Vi har inte bestämt något spel alls. Men ja, det kommer vara 1.6 så vi slipper dig. <: Bläää 1.6 tur iallafall att man inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Bläää 1.6 tur iallafall att man inte har det. Orkar inte med den här eviga diskussionen, men jag tycker du har tre kromosomer för lite. Tackhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag är på typ. Kanske typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag är på typ. Kanske typ. Klart du är ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Utan att vara negativ är jag lite skeptisk till utgången. Men jag hoppas att det går vägen och skriver på Måste fixa så att jag kan prata med er tills dess, men det ska inte vara några större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 (redigerad) GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosRussianVodkaKaratemorfarHewStellHellMathias Redigerad 19 maj, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Jag är med! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Vadfan tar du inte med Daniel för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Oj, sry, glömde dig ;D GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosRussianVodkaKaratemorfarHewStellHellMathiasKattälskis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 4 till så blir det 4on4. Grymt roligare än 3on3. Kom igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Ge det en, två dagar till att ragga fram 4 till nuvarande medlemmar och sen försöker vi ragga in några utomstående då eller? Tycker inte vi bör ta in semi-elites eller högre iaf om det nu skall tas in någon utomstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts