Eudoros Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) Hur går det i CSS förresten? Kom på det när jag såg ikonen <: Edit: Tog en dump jag med. http://data.fuskbugg.se/skalman01/skerermdump.PNG Spelar inte så överdrivet aktivt just nu, lirar i mixklan då och då, är med och mixxar und lirar brush med folket från CRYSTAL (några från Aimazing med tror jag) då och då... (bägge top 6 i Sverige) Spelade ju rätt flitigt för ~ 6-7 månader sedan och då gick det bra. Dock fick vi ett manfall och några gick till en annan organisation osv. Redigerad 17 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Jag känner igen Aimazing för att Snajdan lirade en match med dom lol. Iallafall, roligt att du fortfarande kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Jag känner igen Aimazing för att Snajdan lirade en match med dom lol. Iallafall, roligt att du fortfarande kör på CS är roligt, lirar även 1.6 då och då när jag har lust. Vore rätt najs med en gtasajten-turnering, 2on2 eller 3on3 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) CS är roligt, lirar även 1.6 då och då när jag har lust. Vore rätt najs med en gtasajten-turnering, 2on2 eller 3on3 typ. Vore festligt. Vars är R8N? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=turnering Redigerad 17 maj, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 Vore festligt. Vars är R8N? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=turnering Han stack för alla började hacka på han om hans new era kepa i bild på dig tråden. Då började han käfta imot stellhell så han stack och lämnade forumet helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2009 (redigerad) MEN ÄR DU HELT JÄVLA BLÅST ELLER Jag vet varför R8N drog. Jag skämtade. HALLÅ Redigerad 17 maj, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 HAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Vore festligt. Vars är R8N? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;hl=turnering Vi har ju kickens mall kvar i den där länken, den fungerar ju klockrent fortfarande. Frågan är dock om man i dagsläget skulle få ihop så pass mycket folk att man kan köra 4on4, 3on3 kanske är mer lämpligt... Redigerad 18 maj, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Kicken. Jag vet att du vill fixa. Sätt igång <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Vi har ju kickens mall kvar i den där länken, den fungerar ju klockrent fortfarande. Frågan är dock om man i dagsläget skulle få ihop så pass mycket folk att man kan köra 4on4, 3on3 kanske är mer lämpligt... Kicken. Jag vet att du vill fixa. Sätt igång <: Well, det är bara att börja anmäla sig i sådana fall igen. Det kan nog gå av stapeln om alla är på. Anmälda just nu: *Gof *Kicken *Djingis *Tossie *Eudoros *JSHC(?) Börja anmäla er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Min irl-polare kanske är på, han har varit medlem här något år nu men inte direkt varit överdrivet aktiv. Ingen av oss har lirat 1.6 i någon större utsträckning utan bara Source. Sedan lät Boomer sugen tidigare, så ska försöka ragga lite folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Försöker med samma. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Well, det är bara att börja anmäla sig i sådana fall igen. Det kan nog gå av stapeln om alla är på. Anmälda just nu: *Gof *Kicken *Djingis *Tossie *Eudoros *JSHC(?) Börja anmäla er! Mm, jag är på, lottade lag, i guess? Anyways, försök att få igång den så fort som möjligt när det finns tillräckligt med folk, så man inte hinner tappa intresset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Jag är lätt på ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Mm. Snabbt ska det gå. Lottade lag, japp. GofDjingisKickenTossieJSHCEudorosEudoros IRL-polareKaratemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) mog1 med lottade lag.. Ingen vill ha mig :< (Om det blir lottade) Redigerad 18 maj, 2009 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Gäller det enbart 1.6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Klart man är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Gäller det enbart 1.6? Om du läst ja, tror det inte är +15 personer som spelar source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Gäller det enbart 1.6? Vi har inte bestämt något spel alls. Men ja, det kommer vara 1.6 så vi slipper dig. <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts