Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Hur går det i CSS förresten? Kom på det när jag såg ikonen <:

Edit: Tog en dump jag med.

Spelar inte så överdrivet aktivt just nu, lirar i mixklan då och då, är med och mixxar und lirar brush med folket från CRYSTAL (några från Aimazing med tror jag) då och då... (bägge top 6 i Sverige) :lol: Spelade ju rätt flitigt för ~ 6-7 månader sedan och då gick det bra. Dock fick vi ett manfall och några gick till en annan organisation osv.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ju kickens mall kvar i den där länken, den fungerar ju klockrent fortfarande. Frågan är dock om man i dagsläget skulle få ihop så pass mycket folk att man kan köra 4on4, 3on3 kanske är mer lämpligt...

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ju kickens mall kvar i den där länken, den fungerar ju klockrent fortfarande. Frågan är dock om man i dagsläget skulle få ihop så pass mycket folk att man kan köra 4on4, 3on3 kanske är mer lämpligt...

Kicken. Jag vet att du vill fixa.

Sätt igång <:

Well, det är bara att börja anmäla sig i sådana fall igen. Det kan nog gå av stapeln om alla är på.

Anmälda just nu:

*Gof

*Kicken

*Djingis

*Tossie

*Eudoros

*JSHC(?)

Börja anmäla er!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, det är bara att börja anmäla sig i sådana fall igen. Det kan nog gå av stapeln om alla är på.

Anmälda just nu:

*Gof

*Kicken

*Djingis

*Tossie

*Eudoros

*JSHC(?)

Börja anmäla er!

Mm, jag är på, lottade lag, i guess?

Anyways, försök att få igång den så fort som möjligt när det finns tillräckligt med folk, så man inte hinner tappa intresset :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor