Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Gof. Du, jag, tossie, misse och djingis borde satsa igen ;D. Inte satsa menat med 8h/dag, men satsa som vi gjorde en gång i tiden. Det tar ju inte så mkt tid (: Jag kan vara med på ett hörn när någon fattas, mest för skojs skull. Har börjat lira lite nu igen, tyvärr på laptopen, men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Gof. Du, jag, tossie, misse och djingis borde satsa igen ;D. Inte satsa menat med 8h/dag, men satsa som vi gjorde en gång i tiden. Det tar ju inte så mkt tid (: Vore roligt som fan. <3 vi drar ett lan i sommar, mkay? <3 morfar får alltid vara med. skön kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 morfar får alltid vara med. skön kille. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Tack Kommer du ihåg när jag gick B på inferno när jag skulle gå A, hela tiden <: Älskade hur irriterad du blev<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Kommer du ihåg när jag gick B på inferno när jag skulle gå A, hela tiden <: Älskade hur irriterad du blev<3 HAHAHA, ja. Det var så jävla roligt, men du var ju ett jävla retard också. "KIIIIIIIIICKEN, DU SKA GÅ AAAAAAA" "Öhhm, ja visst ja. Förlåt" Nästa runda "Kicken, kom ihåg att gå A nu." "Ja, jag går A" "KICKEN, DIN FITTA. VAD FAN GÖR DU ? DU SKA GÅ AAAAAAA! "/CRY" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Pracca efter hockeyn idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Aaaokej är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Om vi satsar serri så kommer vi gå långt, vi har potentialen, vi har aimet, vi har samarbetet. Snacka med varandra, var dem är och hur dem går (death cam) Om vi skulle sitta några timmar att träna på taktiker så skulle vi kunna bli jävligt svåra motståndare för dem andra. GO KICKEN! Arsenalblogg.se <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Haha, krävs mer än så djingis. <3 vi spelar på toppnivå för sällan, och allihopa har en gräsligt låg lägstanivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Djingis vill bara ha kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Djingis vill bara ha kompisar. <3 Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Jag vill va med och spela om R8N är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 HAHA R8N. Kommer ihåg namnet, dock inte varför vi inte gillar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 HAHA R8N. Kommer ihåg namnet, dock inte varför vi inte gillar honom Han fick rycket när StellHell kallade honom bög. Vet inte om du var med då? Tror att han skulle sola solarium eller någonting sådant och att det var det som Stell pikade honom för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Om vi satsar serri så kommer vi gå långt, vi har potentialen, vi har aimet, vi har samarbetet. Snacka med varandra, var dem är och hur dem går (death cam) Om vi skulle sitta några timmar att träna på taktiker så skulle vi kunna bli jävligt svåra motståndare för dem andra. GO KICKEN! Arsenalblogg.se <3 Lol, det där fick mig att le. Djingis vill bara ha kompisar. HAHAHAHAHAHAHAHAH! Btw, igår var effing underbart. Ägde sönder allt och alla. Så länge man inte whinar eller fuskanklagar går allt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Han fick rycket när StellHell kallade honom bög. Vet inte om du var med då? Tror att han skulle sola solarium eller någonting sådant och att det var det som Stell pikade honom för. JAHA HAN. Lol. Saknar <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Förra veckan, ESWC. Fnatic mot SK i final. Idag, KODE5. Fnatic mot SK i final. Härligt. Hoppas på SK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Förra veckan, ESWC. Fnatic mot SK i final. Idag, KODE5. Fnatic mot SK i final. Härligt. Hoppas på SK Kom ihåg när kicken sa att min spelstil liknade tentpoles. Visste inte om det var positivt/negativt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Kom ihåg när kicken sa att min spelstil liknade tentpoles. Visste inte om det var positivt/negativt grimsarN^? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Förra veckan, ESWC. Fnatic mot SK i final. Idag, KODE5. Fnatic mot SK i final. Härligt. Hoppas på SK Folk underskattar verkligen SK eftersom alla säger att de är hur dåliga som helst, men ändå så har de placerat sig top 3 i sjukt många evenemang i rad. Men sedan Fnatic bytt lina har de dominerat 1.6-världen fullständigt och om de bara fortsätter att dominera kommer de ta hem varenda event i år. SK blir en enkel match för Fnatic, det lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts