Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Var jag med då? :D

Minns att vi nollade ett lag på train någon gång i alla fall :(

Jag tror att det var jag tossie och kicken, men jag kommer inte alls ihåg. Bara att jag och kicken körde :'D Våran första nollning var sjukt skön också.

EDIT: Jag diggar vårat nya namn btw. <3

de_dust20003_1102672_0.jpg

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var detta jag mindes:

Map: Train

Spelare: Jag, Gof., Qouad

Eftersom ingen av oss var PCW-vana vid denna map var vi inte säkra att vi skulle vinna.

Vi tränade lite, men det hjälpte inte. Dom kom med fyra raka. Sen kom vändningen. Vi vann runda efter runda och till slut blev det 16 raka som resulterade i vinst så klart. Sedan var det riktigt roligt att sitta i vent och prata och ha kul på juldagsnatten :D

Ett print screen från vårt 15 raka. När vi börjat som CT.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/9fn0c5mwlubn.png

---

Måste köra mer idag :D

Bara för qouad har jag blivit värsta cs-nörden nu.

:D:(:P

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelarenan är worthless, r60 är inget vidare heller tack vare final-skit-proof men det är åtminstone lite trevligare

Mm, exakt. Var väldigt entusiastisk i början när jag började på spelarenan, men man upptäckte rätt så snart att det verkligen sög. Finalproof är nog det sämsta antifusket (screenshotprogrammet) som någonsin gjorts. Det är nästan så att det fortfarande är bäst att köra helt utan. Eac3 är ju bäst, men för många vägrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelarenan är worthless, r60 är inget vidare heller tack vare final-skit-proof men det är åtminstone lite trevligare

Spelarenan är gud när man vill spela 5on5 och inte är 5st online. Men går jag in på random rödsvart så sitter det någon och fuskar. Kollar Dagens förlorare varje dag och känner alltid igen någon.

Känns fan som om att jag är enda svarta utan fubb. Folk brukar fan toggla när jag går in på en gather bara för att sen säga "men du var svart trodde du fuskade..."

edit: och det här fittiga jävla voiplay som går ner varje timme. usch. fy.

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor