Karatemorfar Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jag har kommit på att CS tar alldeles för mycket tid (big surprise!), men att det är ett riktigt bra tidsfördriv om man inte har annat för sig. Och jag har kommit på att CS tar för lite tid för mig.. (skämt och sido) Jag har inte spelat CS sen, hm, december kanske? Ska nog ta mig i kragen här snart och lira lite ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Fan ska lurppis till USA och knega för. Finländare kan ju engelska. ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Fan ska lurppis till USA och knega för. Finländare kan ju engelska. ;< lurppis gör en zet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Zet bytte till Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Zet bytte till Source Men n00bjävel. Att leva och bo i USA medans man spelar professionell Counter-Strike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) pfft, till EG. fRoD och warden skulle fortsatt med css efter CGS-nedläggningen, där var de grymmare! Redigerad 20 april, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Att enda jänkaren som duger är n0thing är bara att konstaterw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Att enda jänkaren som duger är n0thing är bara att konstaterw Sanning, iaf inom 1.6 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Jag vet ingen som spelar bara CSS iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 (redigerad) pfft, till EG. fRoD och warden skulle fortsatt med css efter CGS-nedläggningen, där var de grymmare! Inte om man jämför med hur de spelade innan varken CSS eller CGS fanns. Och, ja, jag tror att de fortfarande kan bli lika bra som de var då, det krävs bara att 1.6 får lite mer uppmärksamhet i USA. Redigerad 20 april, 2009 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Inte om man jämför med hur de spelade innan varken CSS eller CGS fanns. Och, ja, jag tror att de fortfarande kan bli lika bra som de var då, det krävs bara att 1.6 får lite mer uppmärksamhet i USA. Om man kollar hur överlägsen de var @ CSS versus hur de var @ 1.6 så joo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 CrackClan sparkar finnarna och låter fd MYM representera CC under ESWC i Korea. Vad är det här för jävla dokusåpa? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Vem var det som predictade att det här kommer bli sista året med professionell Counter-Strike och toppturneringar? Är nästan beredd att hålla med. ESWC är ju redan borta, alla sponsorer börjar lämna, inga utbetalda prispengar. Ioförsig beror mycket om inte allt på den rådande finanskrisen, men det känns ändå som hela cs-scenen kommer falla offer för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Jag slutar med CS nu. Den här uppdateringen var ju fan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 (redigerad) Nuu är CS SÅ JÄVLA TRÅKIGT. Ursäkta men för i helvete steam!? Vad är det för retards ni lyssnar på? Och om ni ändå ska släppa en updatering av spelet så kan man f-n inte ha så stora buggar som ljudbuggen? Rysshoppandet är både negativt och positivt. Inte svårt att vänja sig. LEAVE COUNTER STRIKE ALOONEE!!!!!1!1 btw, seppeku.. Redigerad 22 april, 2009 av Djingis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Moget, man kan ju inte smyghoppa alls. Så jävla moget. Kommer ta tid att vänja sig. Inget bunnyhopscript heller, vilka ***ungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 L2bhop bara. Skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 L2bhop bara. Skitlätt Ooooooh, l2bhopp ba' oooh va', kaxii eller, oooh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Vårat kära CS-lag (ex Spritpenna) har blivit upptagna av en sponsrande organisation. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2009 ” We have released a beta update for Counter-Strike 1.6. You can access the beta by going to the Settings dialog in Steam, go to the Account tab and hit the "Change ..." button under the Beta section. Then select the "Counter-Strike 1.6 Beta" from the list. This beta is addressing some regressions with the recent game patch. Note that you can ONLY test this beta by using a listen server, testing on normal dedicated servers will NOT work and will produce invalid test results. So make sure you ONLY test by connecting to listen servers (i.e servers made by the "New Game" button in the games UI). The changes for the beta are: * Fixed all sound related glitches with the Russian walk / silent running fix (including standing still sound, repeat sound, and always default sound) We are interested in details of situations where you still get inappropriate jump or step noises in the game with this beta. Note that silent/Russian walking was an exploit and has been fix.” fuck yeah the bird's the Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts