Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag har kommit på att CS tar alldeles för mycket tid (big surprise!), men att det är ett riktigt bra tidsfördriv om man inte har annat för sig.

Och jag har kommit på att CS tar för lite tid för mig.. (skämt och sido)

Jag har inte spelat CS sen, hm, december kanske?

Ska nog ta mig i kragen här snart och lira lite !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

pfft, till EG. fRoD och warden skulle fortsatt med css efter CGS-nedläggningen, där var de grymmare!

Inte om man jämför med hur de spelade innan varken CSS eller CGS fanns.

Och, ja, jag tror att de fortfarande kan bli lika bra som de var då, det krävs bara att 1.6 får lite mer uppmärksamhet i USA.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem var det som predictade att det här kommer bli sista året med professionell Counter-Strike och toppturneringar? Är nästan beredd att hålla med. ESWC är ju redan borta, alla sponsorer börjar lämna, inga utbetalda prispengar. Ioförsig beror mycket om inte allt på den rådande finanskrisen, men det känns ändå som hela cs-scenen kommer falla offer för den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuu är CS SÅ JÄVLA TRÅKIGT. Ursäkta men för i helvete steam!? Vad är det för retards ni lyssnar på?

Och om ni ändå ska släppa en updatering av spelet så kan man f-n inte ha så stora buggar som ljudbuggen?

Rysshoppandet är både negativt och positivt. Inte svårt att vänja sig.

LEAVE COUNTER STRIKE ALOONEE!!!!!1!1

btw, seppeku..

Redigerad av Djingis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

” We have released a beta update for Counter-Strike 1.6.

You can access the beta by going to the Settings dialog in Steam, go to the Account tab and hit the "Change ..." button under the Beta section. Then select the "Counter-Strike 1.6 Beta" from the list.

This beta is addressing some regressions with the recent game patch. Note that you can ONLY test this beta by using a listen server, testing on normal dedicated servers will NOT work and will produce invalid test results. So make sure you ONLY test by connecting to listen servers (i.e servers made by the "New Game" button in the games UI).

The changes for the beta are:

* Fixed all sound related glitches with the Russian walk / silent running fix (including standing still sound, repeat sound, and always default sound)

We are interested in details of situations where you still get inappropriate jump or step noises in the game with this beta. Note that silent/Russian walking was an exploit and has been fix.”

fuck yeah the bird's the Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor