the-copy Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 ö, internet avslutas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 ö, internet avslutas? just ja internet kopplas ifrån när jag är inne på cs och likdant med endel andra spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 en liten undersökning till vilken senitivity kör ni på.... jag kör på 4.5 körde på 6.9 innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Jag spelade cs förut men inte nu fast... jag brukade lira på sens 5.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 en liten undersökning till vilken senitivity kör ni på.... jag kör på 4.5 körde på 6.9 innan 3.8 går inte att spela utan 3.8 i sens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag är fri, jag kom loss från cs helvettet, cs tog över mitt liv :'( tur att jag har slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 jag är fri, jag kom loss från cs helvettet, cs tog över mitt liv :'( tur att jag har slutat ZalCiNoWa varnar the-copy för MonkeyStrike som kan ta hans liv om han inte aktar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Är ganska less på CS väntar nu väntar man på HL 2 ska komma.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 ZalCiNoWa varnar the-copy för MonkeyStrike som kan ta hans liv om han inte aktar sig hihi, har spelat det, det är sämst! jag hade högre förväntningar, ns äger! det är bättre än alla andra moddar, dod är också kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 Min pojkvän brukade spela mycket cs förut men när han träffade mig slutade han... (som tur är ) (Obs! Sh0NuFF är egentligen en kille men han är i armén så jag brukar låna hans dator ibland ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 (Obs! Sh0NuFF är egentligen en kille men han är i armén så jag brukar låna hans dator ibland ) va trevligt då! vi har ont om tjejer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 29 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2003 He he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2003 hur ändrar man console bilden.............jag har laddat ner console pics alla filer har namnet cached.wad och en sådan fil ligger i gfx shell ..jag ersätter filen med en nerladdad men det kommer ingen bild ändå............någon som vet hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Det är nog lika bra att den här tråden blir klistrad igen så har vi allt CS-snack samlat på ett ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 VIll ha ny data så jag kan lira cs med fps högre än 20 kör med sens 1.8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 (redigerad) GTA3_PLAYER vet... han gjorde den nope, jag ändrade aldrig consolebilden bara bakgrunden i menyerna Redigerad 5 augusti, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 GTA3_PLAYER vet... han gjorde den jag hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 jag hittade den Då kan du ju skriva här vad den heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 Facelift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2003 VIll ha ny data så jag kan lira cs med fps högre än 20 :( kör med sens 1.8 vill du ha en ny data? bara en? liksom, en data är gratis, jag kan ge dig en data, här : 0 varsogod en data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts