kaninen Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Denna server är facktiskt riktigt skojig 64.35.99.36:27023 om man skriver "roll the dice" eller "i feel lucky" så får man en överaskning antingen blir man en jedi knight man sprutar laser altså eller så får man en bomb på huvet som exploderar när man dör.Eller så får man en kyckling kannon som sprutar kycklingar från cs_italy eller så får man 250 liv eller osynlighet.Eller no clip och zeuz mod och mm.Och så finns det ljud som mozart eller dirty bomb trailer trash början på eminem "without me" altså.Den är riktigtskojig server.Man kan spruta laser med f om man skriver bind f amx_firelasergun i consol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Kan ingen gå in på min server 217.215.187.56:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Ok jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) Nu funka den men den va inge bra Redigerad 1 april, 2003 av kaninen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Vad heter du?? Jag heter =^D-m-S^=|Chrille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag behöver hjälp!!!!!! Jag vill hitta counter-strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Men kan ingen gå in på min server?? Är faktiskt lite tomt, 217.215.187.56:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hallååååååååååååååå jag vill också ha CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Men kan ingen gå in på min server?? Är faktiskt lite tomt, 217.215.187.56:27015 ingen reklam här på forumet... pga av dig stängs nu den här tråden, smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vad heter du?? Jag heter =^D-m-S^=|Chrille Du tog ju bara god mode på dig skälv hela tiden och sen gick du fram och knivade alla så vem vill spela där .Jag heter potatoalgot eller mejmejmej cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hallååååååååååååååå jag vill också ha CS Har du half-life da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Du tog ju bara god mode på dig skälv hela tiden och sen gick du fram och knivade alla så vem vill spela där .Jag heter potatoalgot eller mejmejmej cs. Sorry, men det vara bara för jag hade fått upp servern och jag skulle testa vad allt betyde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Ok da jag kan joina igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 "Could not connect" ståg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Killen jag lånar servern av var tvungen att stänga ner den ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag kan joina nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vill ingen spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Ok joina 193.150.202.38 air fight 2 du kan ladda ner den om du inte har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Men kan ingen gå in på min server?? Är faktiskt lite tomt, 217.215.187.56:27015 Om du får bort BÖGEN hej så kanske jag går in igen...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts