Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Jag älskar verkligen att spela det här spelet. Vi är mid+ nu ungefär och borde snart börja köra mot high för nu verkar vi vinna varenda match.

Vi har inte förlorat på D2 på jättelänge, vad jag kommer ihåg. :wub:

Lulz, håller med. Samtidigt kan man inte kalla sig mid+ bara för att man tror att man vinner matcher mot mid. Det finns massa särbarn som söker mid, men däremot så har vi kört mot ett flertal som varit bättre än oss och vunnit och vi vet att vi ligger på en mid+(nivå) just nu och spelet blir genast roligare så fort man blir bättre. D2 är ju absolut vår bästa karta(map) och vi köttar sönder varenda motstånd på den, vilket är roligt varenda gång. Kommer bli sjukt kul att börja i r60:s liga samt BrutalCS-ligan. Vi ska fan ta er JSHC :o

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lulz, håller med. Samtidigt kan man inte kalla sig mid+ bara för att man tror att man vinner matcher mot mid. Det finns massa särbarn som söker mid, men däremot så har vi kört mot ett flertal som varit bättre än oss och vunnit och vi vet att vi ligger på en mid+(nivå) just nu och spelet blir genast roligare så fort man blir bättre. D2 är ju absolut vår bästa karta(map) och vi köttar sönder varenda motstånd på den, vilket är roligt varenda gång. Kommer bli sjukt kul att börja i r60:s liga samt BrutalCS-ligan. Vi ska fan ta er JSHC :wub:

Vi är inte med denna gången, mestadels på grund av att ingen av oss är sugna på seriöst-CS längre, men om ni har lust att dra en pracc någon gång är vi säkert på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vi spelade vår första match igår. Antagligen mot det starkaste motståndet i gruppen. Jag säger inte om vi vann eller förlora, men vi ligger femma (av tio lag) : D

http://brutalcs.nu/?p=3601&id=4&gid=20

Looool, ni mötte ITCafét som ligger här i Trollhättan, pwnt.

Dock har de inte kvar lineupen som de kom med i slutspelet på rixhack med ;<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Looool, ni mötte ITCafét som ligger här i Trollhättan, pwnt.

Dock har de inte kvar lineupen som de kom med i slutspelet på rixhack med ;<

Loool. Tyvärr kunde vi inte fokusera och köra seriöst pga skäl som jag inte vill dela med mig av ( :mf_doof: ), men låt oss säga att vi vunnit minst fem rundor till om vi inte haft de strul vi hade. Dessutom sov Haslie och kunde inte vara med och vi hade inte hunnit träna på taccsen, tyvärr. Men vi lovar att komma igen tills nästa match :(

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom var ju bra, visst. Men Djingis körde utan mick och haslie var inte med, och vi körde inga taccs heller. Dom skulle ha vunnit ändå, men vi kunde ha fått finare rondskillnad.

Aja, inferno mot några p11:or nästa match. Det blir vinst där.

6 pinnar, +9 i ronder. Gottarns

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp!

Behöver lite hjälp med att leda en server.

Rekommenderade adminplugins så man kan kicka/banna osv + commands.

Vi ska lägga upp en dedicated server i både 1.6 och Source.

Finns det någon fungerande och bra guide?

Jag är inte ansvarig för att hosta, men tänkte ändå suga åt mig lite kunskap inför LANet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor