Gof Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag älskar verkligen att spela det här spelet. Vi är mid+ nu ungefär och borde snart börja köra mot high för nu verkar vi vinna varenda match. Vi har inte förlorat på D2 på jättelänge, vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag älskar verkligen att spela det här spelet. Vi är mid+ nu ungefär och borde snart börja köra mot high för nu verkar vi vinna varenda match. Vi har inte förlorat på D2 på jättelänge, vad jag kommer ihåg. Lulz, håller med. Samtidigt kan man inte kalla sig mid+ bara för att man tror att man vinner matcher mot mid. Det finns massa särbarn som söker mid, men däremot så har vi kört mot ett flertal som varit bättre än oss och vunnit och vi vet att vi ligger på en mid+(nivå) just nu och spelet blir genast roligare så fort man blir bättre. D2 är ju absolut vår bästa karta(map) och vi köttar sönder varenda motstånd på den, vilket är roligt varenda gång. Kommer bli sjukt kul att börja i r60:s liga samt BrutalCS-ligan. Vi ska fan ta er JSHC 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Lulz, håller med. Samtidigt kan man inte kalla sig mid+ bara för att man tror att man vinner matcher mot mid. Det finns massa särbarn som söker mid, men däremot så har vi kört mot ett flertal som varit bättre än oss och vunnit och vi vet att vi ligger på en mid+(nivå) just nu och spelet blir genast roligare så fort man blir bättre. D2 är ju absolut vår bästa karta(map) och vi köttar sönder varenda motstånd på den, vilket är roligt varenda gång. Kommer bli sjukt kul att börja i r60:s liga samt BrutalCS-ligan. Vi ska fan ta er JSHC Vi är inte med denna gången, mestadels på grund av att ingen av oss är sugna på seriöst-CS längre, men om ni har lust att dra en pracc någon gång är vi säkert på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Vi ska gå med i nästa BCSliga har vi bestämt oss för. Behöver bara fixa en till medlem som spelar lika frekvent som mig, tossie, kicken och djingis. Jag kan fortfarande gibba efter 00.00 och Fre-Sön, om ni behöver mig that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Vi är inte med denna gången, mestadels på grund av att ingen av oss är sugna på seriöst-CS längre, men om ni har lust att dra en pracc någon gång är vi säkert på. pracc plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Eftersom Djingis är så jävla dålig på att fylla i rätt uppgifter så har vi äntligen lyckats anmäla oss. Gof, Djingis, haslie, kicken, Tossie och Nait som stand-in är dom som ska försöka undvika att komma sist i Division 3. Hells yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Jag spelade i CMStorms 1on1 Shootout med f0rest igår kväll. Jag fick killen till 30~ hp innan han tog mig. Woho. NEJ KEJRÅ. jag vann nä. men jag vill spela cs och tossie är borta. Redigerad 17 december, 2008 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 kan någon posta den server gtasajten-spelarna mest spelar på tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 kan någon posta den server gtasajten-spelarna mest spelar på tillsammans? Så vitt jag vet så finns det ingen public som forumiter brukar spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Vi spelade vår första match igår. Antagligen mot det starkaste motståndet i gruppen. Jag säger inte om vi vann eller förlora, men vi ligger femma (av tio lag) : D http://brutalcs.nu/?p=3601&id=4&gid=20 Redigerad 8 januari, 2009 av kicken 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vi spelade vår första match igår. Antagligen mot det starkaste motståndet i gruppen. Jag säger inte om vi vann eller förlora, men vi ligger femma (av tio lag) : D http://brutalcs.nu/?p=3601&id=4&gid=20 Looool, ni mötte ITCafét som ligger här i Trollhättan, pwnt. Dock har de inte kvar lineupen som de kom med i slutspelet på rixhack med ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Looool, ni mötte ITCafét som ligger här i Trollhättan, pwnt. Dock har de inte kvar lineupen som de kom med i slutspelet på rixhack med ;< Loool. Tyvärr kunde vi inte fokusera och köra seriöst pga skäl som jag inte vill dela med mig av ( ), men låt oss säga att vi vunnit minst fem rundor till om vi inte haft de strul vi hade. Dessutom sov Haslie och kunde inte vara med och vi hade inte hunnit träna på taccsen, tyvärr. Men vi lovar att komma igen tills nästa match 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Dom var ju bra, visst. Men Djingis körde utan mick och haslie var inte med, och vi körde inga taccs heller. Dom skulle ha vunnit ändå, men vi kunde ha fått finare rondskillnad. Aja, inferno mot några p11:or nästa match. Det blir vinst där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Dom var ju bra, visst. Men Djingis körde utan mick och haslie var inte med, och vi körde inga taccs heller. Dom skulle ha vunnit ändå, men vi kunde ha fått finare rondskillnad. Aja, inferno mot några p11:or nästa match. Det blir vinst där. 6 pinnar, +9 i ronder. Gottarns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 http://brutalcs.nu/?p=3601&id=4&gid=20 Länken för er som vill följa vårt öde. Våran klan går kring det finurliga namnet spritpenna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Vart ju 16-7 och inte 10-0. Jävla fitt-Fuerza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 YAY! Liga match mot Rexam.Gaming idag! TAGGA TAGGA TAGGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 lololololol, spritpenna lämnar WO, jävla losers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Nu vare ju såhär att alla in var online. Sådeså Äh vem försöker jag lyra Redigerad 29 januari, 2009 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 Hjälp! Behöver lite hjälp med att leda en server. Rekommenderade adminplugins så man kan kicka/banna osv + commands. Vi ska lägga upp en dedicated server i både 1.6 och Source. Finns det någon fungerande och bra guide? Jag är inte ansvarig för att hosta, men tänkte ändå suga åt mig lite kunskap inför LANet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts