FerkurZ Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 (redigerad) Äre inte hans som gjort timsu? inte så säker..men han har då tweakat cs en del. Jobbigare person finns inte. Redigerad 26 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Har ett irriterande problem med CSS, helt plötsligt så har spelet börjar bugga sig när jag tabbar ut/in, spelet blir grått! Allting är grått.. fattar noll x( http://upl.gizgiz.nu/files/k2z2070.tmp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Äre inte hans som gjort timsu? Haha, nej, han har inte gjort timsu. Men det ryktas att han gjort en del timers osv. (Samt att han fuskar en del själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Haha, nej, han har inte gjort timsu. Men det ryktas att han gjort en del timers osv. (Samt att han fuskar en del själv) ryktas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Äre inte hans som gjort timsu? Är xliqz som gjort både timsu och EAC om jag inte misstar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Är xliqz som gjort både timsu och EAC om jag inte misstar mig Jo, så var det visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 ryktas? Låt oss säga såhär, det är många som hatar Fisher, och många som vill sätta dit han för diverse saker. (Som till exempel att han gör timers) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Låt oss säga såhär, det är många som hatar Fisher, och många som vill sätta dit han för diverse saker. (Som till exempel att han gör timers) Hans bans på Playstar är ju sköna. "Aimbot och wh toggel" lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Låt oss säga såhär, det är många som hatar Fisher, och många som vill sätta dit han för diverse saker. (Som till exempel att han gör timers) Jag menade mer att det var fakta att han fuskar å göra fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Jag vet att man inte ska uttala sig efter en eller två turneringsförluster, men både fnatic och SK måste tänka över saker lite. Visst, världstoppen är sjukt jämn och alla lag inom top 8 kan ta varandra, men så som fnatic och SK spelat de senaste turneringarna duger inte. SK var i final i LA och Montreal, men vad har hänt med dom nu? fnatic vann i Montreal, annars så har det varit iskallt, trots att de för tillfället visar upp bättre spel än SK. Frågan är om inte båda lagen ska ta en mindre paus, för någonting är antagligen fel. Visst, formtoppar och formsvackor sker och jag ska inte skylla dom för att dom inte kan ligga top 3 varenda turnering, men det är just spelet jag klagar på. Förstår inte vad dom håller på med när Zet aggrar low på train i princip varenda runda (vilket alla fattar till slut) och när han inte gör det så kan motståndarlaget enkelt skjuta ner honom och planta. Absolut inte hans fel, men en del i det hela. Samma sak med fnatic idag. mTw (som har prickat en formtopp) och är jäkligt bra rushar ute väldigt mycket, en chaos-liknande tacc, men fnatic lyckas aldrig försvara bombplatsen. Ska nog inte yttra mig ännu, men om det forsätter så här i 3-4 turneringar till, ja då kan det nog börja bli kris, men inte än, men snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Det måste hända något i fnatic, in med nytt blod eller gör något drastiskt, allt känns så meh bara. Men cArn är fortfarande en favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Det måste hända något i fnatic, in med nytt blod eller gör något drastiskt, allt känns så meh bara. Men cArn är fortfarande en favorit. Det känns lite så, men när jag lyssnade på ins (eller om det var cArn) så sa han att ingenting kommer hända. De har känt varandra alldeles för länge och är jättebra kompisar, men samtidigt så är det ju fnatic (företaget?) som bestämmer det till slut. Själv tycker jag ins ska kickas. Förutom en verkligen sjukt bra insats igår på WEM så har han inte hållt samma nivå som resten av fnatic gjort, tyvärr. Men frågan är om det är värt det. Det finns en stor chans att hela fnatic upplöses om en får sparken och om det inte upplöses lär han som tar ins eller vem som helst plats bli svår att komma in i "gänget", men vad vet jag. fnatic måste iaf göra någonting. Om det är en längre paus ifrån cs, att någon får sparken, eller mer praccande vet jag inte. I SK:s fall så handlar det inte om att någon ska kickas. SK har några av världens bästa individuella spelare och när de väl spelar bra så är det otroligt svåra att slå. Men det är just det sistnämna som de inte lyckats med. När alla andra prickar in formtoppar (ex. mouseports, mTw för tillfället), så ligger dom alltid på samma nivå. Visst är det bra att vara stabil, men ibland måste man vara lite mer än det. Nej, jag vet inte vad som är bäst för dom, men låt oss se hur det går i WCG för SK och hur det går de nästkommande turneringarna för fnatic, så får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Det känns lite så, men när jag lyssnade på ins (eller om det var cArn) så sa han att ingenting kommer hända. De har känt varandra alldeles för länge och är jättebra kompisar, men samtidigt så är det ju fnatic (företaget?) som bestämmer det till slut. Själv tycker jag ins ska kickas. Förutom en verkligen sjukt bra insats igår på WEM så har han inte hållt samma nivå som resten av fnatic gjort, tyvärr. Men frågan är om det är värt det. Det finns en stor chans att hela fnatic upplöses om en får sparken och om det inte upplöses lär han som tar ins eller vem som helst plats bli svår att komma in i "gänget", men vad vet jag. fnatic måste iaf göra någonting. Om det är en längre paus ifrån cs, att någon får sparken, eller mer praccande vet jag inte. I SK:s fall så handlar det inte om att någon ska kickas. SK har några av världens bästa individuella spelare och när de väl spelar bra så är det otroligt svåra att slå. Men det är just det sistnämna som de inte lyckats med. När alla andra prickar in formtoppar (ex. mouseports, mTw för tillfället), så ligger dom alltid på samma nivå. Visst är det bra att vara stabil, men ibland måste man vara lite mer än det. Nej, jag vet inte vad som är bäst för dom, men låt oss se hur det går i WCG för SK och hur det går de nästkommande turneringarna för fnatic, så får vi se. Vad som krävs är ett ordentligt rör i grytan. I stil med NiP/SK härvan 03-06~. fnatic och SK skulle behöva andas lite, folk behöver inse sina egna brister och det måste komma någon ny "heaton" som sätter en ny standard. Hur är det föresten med mibr nu för tiden? Bra/dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Vad som krävs är ett ordentligt rör i grytan. I stil med NiP/SK härvan 03-06~. fnatic och SK skulle behöva andas lite, folk behöver inse sina egna brister och det måste komma någon ny "heaton" som sätter en ny standard. Hur är det föresten med mibr nu för tiden? Bra/dålig? Ah mibr är väldigt bra (enligt mig) just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Vad som krävs är ett ordentligt rör i grytan. I stil med NiP/SK härvan 03-06~. fnatic och SK skulle behöva andas lite, folk behöver inse sina egna brister och det måste komma någon ny "heaton" som sätter en ny standard. Hur är det föresten med mibr nu för tiden? Bra/dålig? Det kan ligga sanning i det du säger. Själv skulle jag föreslå en längre paus för båda lagen. Dom har spelat för mycket CS de senaste åren. Visst, det är deras jobb och ett måste, men ibland måste man ha semester. Det skulle som su säger, rena deras sinnen, ge dom tid och annat och ge tillbaka motivationen när dom väl börjar. Osäker om det krävs en ny toppspelare. Vi har flera som har kunnat vinna utmärkelsen bästa cs-spelare varje år, men en ny toppspelare skulle göra susen. mibr är riktigt bra, eller ja. Dom blev tvåa i ESL Extreme Masters Los Angeles för sisådär en månad sedan. SK vann. Sedan gjorde de bra ifrån sig i Montreal, men föll. De floppade på IOL och i Dubai. Men dom har ändrat mer än halva uppsättningen som visat att det kan vara rätt val då de visade upp ett sjukt spel i LA. De var riktigt bra och de har varit bra i turneringarna som kommit efter LA, bara att dom har haft oflyt och lite sämre spel. De ligger trots allt någonstans 4-6 på G7-rankingen över världens bästa lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Har världens jobbigaste "problem". När man ska hoppa upp nånstans, tex hus joxet i italy nära ct spawn, eller inferno när man ska upp i huset så ska man ju crouch-jumpa, men det funkar inte längre, det blir bara ett "vanligt" hopp för mig och jag kommer inte upp på lådorna, så jag står där och hoppar och ser ut som värsta fåntratten Har dom ändrat så man måste hoppa på nåt annat sätt eller vad sjutton är fel? Så otroligt irriterande när jag inte kan komma till alla ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Har världens jobbigaste "problem". När man ska hoppa upp nånstans, tex hus joxet i italy nära ct spawn, eller inferno när man ska upp i huset så ska man ju crouch-jumpa, men det funkar inte längre, det blir bara ett "vanligt" hopp för mig och jag kommer inte upp på lådorna, så jag står där och hoppar och ser ut som värsta fåntratten Har dom ändrat så man måste hoppa på nåt annat sätt eller vad sjutton är fel? Så otroligt irriterande när jag inte kan komma till alla ställen bind ctrl/c +duck bind space/mwheelup +jump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) Jag och några andra har gått med i BrutalCS första CS-Liga, började nu i helgen. Lag och lineups: Ability Spelare: white Spelare: denniiis Spelare: marijo Spelare: rawztah Spelare: kybbe Spelare: Parasit Team-tokig Spelare: tokigKulaN Spelare: Amy Spelare: SonsA Spelare: D4mi3N Spelare: psykopateN Spelare: Ejziponken Avancerat Spelare: pascal Spelare: Exetive Spelare: snelly Spelare: dalla8 Spelare: SoMEOner1 Code.Geass Spelare: MiyartiV Spelare: hwl Spelare: entc Spelare: raffe Spelare: JSHC Spelare: Jonken hsfabriken Spelare: heyippie Spelare: sp0t Spelare: emL Spelare: sakn Spelare: Gaffe92 Spelare: ptx iNTENTO Spelare: Umejensa Spelare: alee Spelare: iDeyaL Spelare: wertyca Spelare: Xelo madeinskane Spelare: laffe Spelare: daggebrorssan Spelare: snuffeswe Spelare: Trulzan Spelare: Ziprin Spelare: chappi QQQ Spelare: DKK Spelare: 2minutarn Spelare: xeeL Spelare: Ballenskurt Spelare: dNdr Spelare: Miggi team-afrika Spelare: eod Spelare: xava Spelare: LANGMEISTER Spelare: snd Spelare: TEH_DON Spelare: Dixz Teleconny Spelare: roxodon Spelare: w00tman Spelare: werre Spelare: Pajaro Spelare: macmann1 Spelare: frojdh Spelar våran första match ikväll, lägger nog upp en HLTV om någon har lust att kolla. Önska oss lycka till! (Observera att Teleconny är snubbarna bakom FYRR73-bilen ) [youtube-old]dMm8qjBA4hg[/youtube-old] EDIT: Code.Geass Vs. Teleconny Map: de_nuke Tid: 20.00 (HLTV uppe 19.50) http://www.hltv.org/?pageid=12&matchid=808633 Redigerad 2 november, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Fler som har problem med att komma in på steam? Får bara Could not connect to steam network. This could be due to a problem with your internet connection, or with the steam network. Please visit www.steampowered.com for more info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Nu har jag fps.. tja, problem antar jag. Ligger på runt 60fps hela tiden, låg alltid på 90+ förut, såååå jobbigt... Inga nya saker till datorn eller nånting har jag skaffat, hade inga problem förut. En kompis snackade om vertical sync men han visste tydligen inte vart man stängde av det, kan det vara det som är problemet? Vad skulle det annars kunna vara? (jo jag vet, inte mycket information att gå på just nu ^^) Nå inställningar i CS? Nån som kan hjälpa? (Spelar CZ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts