FerkurZ Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Det är nästan sant vilket är mycket tråkigt. Dock hjälper det att spela på t.ex r60 då man kan vara 95 % säker att dom inte fuskar. hahah......haaaaaaaaah.........HAH Cs har varit sönder twekat sen 2-3 år tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag och Tossie vill köra men Hew spelar något fjantigt mmo och Kicken är och tror han festar. Någon som vill vara med några matcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag och Tossie vill köra men Hew spelar något fjantigt mmo och Kicken är och tror han festar. Någon som vill vara med några matcher? Skulle vart med om ni skulle frågat på IRC/MSN, hinner inte kolla här mitt bland allt Extreme Masters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag och Tossie vill köra men Hew spelar något fjantigt mmo och Kicken är och tror han festar. Någon som vill vara med några matcher? Du är fjantig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Skulle vart med om ni skulle frågat på IRC/MSN, hinner inte kolla här mitt bland allt Extreme Masters. Älska livestream <3 Du såg väl SK - Roccat (okej, f.d Roccat)? Bästa matchen hittills enligt mig. Hoppas SK tar detta nu. Dom ser rätt så starka ut, men det som skrämmer mig är att mibr ser rejält taggade ut. Evil Geniuses vet jag inte, men de har skapat problem, så man vet inte. Vet du om det är bo1 eller bo3 i finalen? Du är fjantig! Hahaha, jag kan inte senast minnas när den smileyn användes. Underskattad! Redigerad 5 oktober, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Hohohoh, vad nice! SK vann Extreme Masters LA. Vilken sjukt nervös match den sista mot mibr var. Först så utklassar SK EG med hela 16-1. Mot mibr tar man första mapen (inferno) med 16-4 eller någonting liknande. Sista mapen som ännu en gång var train blev mer nervös än den borde varit. SK skrapar ihop 8-7 som T och efter att ledit med 15-10 så förlorar man fem rundor i rad. Mycket pga en helt perfekt tajmad timeout av mibr som vänder ett 3 (egentligen 2) on 5 läge till vinst. Zet var nära på att bli hjälte när han var på väg att aca vid 15-13 ungefär, men failar när cogu tar honom med awp. 15-15 och OT. 3-2 till SK som CT. Jag trodde mibr skulle ta det, men SK tar första rundan som T, förlorar nästa och vinner de två nästkommande. Äntligen! SK är nog på väg upp till den riktiga toppen igen. Ska inte bedöma efter en vinst, men med zet i laget har man verkligen fått en nytändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Hohohoh, vad nice! SK vann Extreme Masters LA. Vilken sjukt nervös match den sista mot mibr var. Först så utklassar SK EG med hela 16-1. Mot mibr tar man första mapen (inferno) med 16-4 eller någonting liknande. Sista mapen som ännu en gång var train blev mer nervös än den borde varit. SK skrapar ihop 8-7 som T och efter att ledit med 15-10 så förlorar man fem rundor i rad. Mycket pga en helt perfekt tajmad timeout av mibr som vänder ett 3 (egentligen 2) on 5 läge till vinst. Zet var nära på att bli hjälte när han var på väg att aca vid 15-13 ungefär, men failar när cogu tar honom med awp. 15-15 och OT. 3-2 till SK som CT. Jag trodde mibr skulle ta det, men SK tar första rundan som T, förlorar nästa och vinner de två nästkommande. Äntligen! SK är nog på väg upp till den riktiga toppen igen. Ska inte bedöma efter en vinst, men med zet i laget har man verkligen fått en nytändning. Vart kan man se matcherna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vart kan man se matcherna?? hltv.org skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vart kan man se matcherna?? HLTV.org. Om du vill se hltv. Om du vill se livestream så är det olika på varje event. Vid just esl LA så var det följande: http://www.esl-world.net/masters/season3/los_angeles/ Livestream är roligare pga kommentatorer, men HLTV har sina fördelar. Det är helt enkelt vad man helst föredrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Grattis SK. SK förverkligade uttrycket "TTFU" Redigerad 5 oktober, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Det här rör egentligen inte CS, utan steam. Hur tar man bort vänner från steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Ser fram emot Montreal nu på lördag Heja SK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Det här rör egentligen inte CS, utan steam. Hur tar man bort vänner från steam? Högerklicka -> Remove this friend Svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Högerklicka -> Remove this friend Svårt. Ja..? Vart då, exakt? http://img222.imageshack.us/img222/3093/19863226og2.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Ja..? Vart då, exakt? http://img222.imageshack.us/img222/3093/19863226og2.th.jpg TRYCK PÅ FRIENDS, där får du upp en lista med alla, sedan höger-klick och remove Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 TRYCK PÅ FRIENDS, där får du upp en lista med alla, sedan höger-klick och remove Okej, nu fattade jag. Har knappt använt steam förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 lol @ fnatic http://www.rakaka.se/?news_id=7789 Jag älskar slutmeningen som jag asgarvade åt i flera minuter. " I helgen spelar fnatic Extreme Masters i Montreal." Alltså, hahahaha! Först ser man alla bilder och funderar vad det är för människor, så kommer den meningen upp efter sista bilden. Nästan ironiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Ni är utmanad på R60, godfather m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Moget, vi spelade när du utmanade oss. Och nu spelar du poker. Dumfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Moget, vi spelade när du utmanade oss. Och nu spelar du poker. Dumfan. Spela senare då? Jag lanar, haha... Edit: utmana ni isf. Redigerad 17 oktober, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts