Tweak Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Är det CZ på det? Tror det. Vill du låna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 P-C, WOHOOO! Du är dirr med imorgon. Förlåt att jag inte kunde spela med dig Mathias. Du var ute och gick när jag började P-C är dirr, men jag får ett sunkigt "CS?" och sen "Oj, vi är visst redan 5". Horunge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 P-C är dirr, men jag får ett sunkigt "CS?" och sen "Oj, vi är visst redan 5". Horunge! Aa, fast P-C var inte med då. Han festar just nu. Vi var tre, men helt plötsligt så kunde adde+kompis, innan du skrev, så förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Aa, fast P-C var inte med då. Han festar just nu. Vi var tre, men helt plötsligt så kunde adde+kompis, innan du skrev, så förlåt JAG SKA OCKSÅ VARA MED ÄFFÄFFÄSS LOLOLOLOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Körde lite 3on3 pcw's. Vann de flesta, då vi inte spelade mot laggande polacker som klagar på pingen. Sist körde vi mot några norrmän. När vi var en runda ifrån att vinna och de hade en kvar började han först cheatanklaga oss sedan drog han haxx från ctspawn upp till platå. Följt efter några rundor där han drog lite random haxx och oneshots. Till slut så vann vi och skrev att de blev ägda för att de förlorade trots att de använde cheat, då droppade de ju självklart utan att säga gg. DÖDA FITTIGA NORRMÄN! Fick med det mästa av min vrede där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 CS är förstört, det är FÖR lätt för folk att få tag på fusk, därmed vet man aldrig om folk fuskar eller verkligen är bra, riktigt synd, kunde varit så mycket mer än vad det är. Hurray för Quake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) Körde lite 3on3 pcw's. Vann de flesta, då vi inte spelade mot laggande polacker som klagar på pingen. Sist körde vi mot några norrmän. När vi var en runda ifrån att vinna och de hade en kvar började han först cheatanklaga oss sedan drog han haxx från ctspawn upp till platå. Följt efter några rundor där han drog lite random haxx och oneshots. Till slut så vann vi och skrev att de blev ägda för att de förlorade trots att de använde cheat, då droppade de ju självklart utan att säga gg. DÖDA FITTIGA NORRMÄN! Fick med det mästa av min vrede där! Va?! Sa de inte ens gg? :) --- @Kicken mfl.: Spelar ni like intensivt/mycket som när jag var med fortfarande? Redigerad 27 september, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) CS är förstört, det är FÖR lätt för folk att få tag på fusk, därmed vet man aldrig om folk fuskar eller verkligen är bra, riktigt synd, kunde varit så mycket mer än vad det är. Hurray för Quake. Det är nästan sant vilket är mycket tråkigt. Dock hjälper det att spela på t.ex r60 då man kan vara 95 % säker att dom inte fuskar. Va?! Sa de inte ens gg? --- @Kicken mfl.: Spelar ni like intensivt/mycket som när jag var med fortfarande? Hmm. Vi brukar åtminstone försöka. När alla är taggade och spelglädjen finns så kör vi väldigt intensivt och seriöst. Dock brukar ju det släppa när man antingen ligger under med 15-2 eller när klockan slår 01 eller 02. Eller när man vet att motståndarna fuskar. Vi har på senare tid mött så många som fuskat, dock inte alla. Så nästan var tredje pcw är fylld med "nice fusk" eller liknande. Då brukar oftast någon av oss toggla bara för att se om dom fuskar eller ej. Om dom inte gör det kör vi vidare, om vi märker att dom gör det så blir det kick. Redigerad 27 september, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Oy, CS-nerds. Fixa fram min scoutrunda dirr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Tror det. Vill du låna? Jofan, jag hade ett cs/cz tills alldeles nyligen. Om du inte vill ha det alls mer så kan jag mer än gärna köpa det för en peng. Men det tar vi via PM eller msn istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 @Kicken mfl.: Spelar ni like intensivt/mycket som när jag var med fortfarande? Jag tycker vi spelar ännu mer nu. Men det är väl bara jag som faktiskt har annat att göra än att spela nuförtiden. Det är kul dock. (Quote Kicken här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Hahahahahahahahaah! Detta är helt sjukt. Jag har nyss sett den bästa CS-matchen någonsin, helt sjukt! Nämligen finalen i WCG-kvalet mellan SK - Blank. Det börjar med att SK vinner på Dust2 följt av att Blank utklassar SK på Nuke. Sedan kommer vi till Train. Efter att SK lett med tre rundor så tar Blank igen på slutet och det blir overtime. Och det blev inte en overtime, det blev inte två, det blev inte tre. SEX STYCKEN! Helt sjukt. Jag har aldrig sett någonting liknande. Jag skrattade ihjäl mig när den femte drog igång. Ingen ville verkligen förlora. Vi pratar verkligen två sjukt jämna lag. SK vann dock till slut med slutsiffrorna 34-31. Fina CS-siffror! http://bayimg.com/oalchAabD Över femhundra kommentarer på HLTV.org också. Måste vara rekord. Edit3: Matchen tog nästan fyra timmar, varav två timmar för sista mapen. Redigerad 28 september, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Hahahahahahahahaah! Detta är helt sjukt. Jag har nyss sett den bästa CS-matchen någonsin, helt sjukt! Nämligen finalen i WCG-kvalet mellan SK - Blank. Det börjar med att SK vinner på Dust2 följt av att Blank utklassar SK på Nuke. Sedan kommer vi till Train. Efter att SK lett med tre rundor så tar Blank igen på slutet och det blir overtime. Och det blev inte en overtime, det blev inte två, det blev inte tre. SEX STYCKEN! Helt sjukt. Jag har aldrig sett någonting liknande. Jag skrattade ihjäl mig när den femte drog igång. Ingen ville verkligen förlora. Vi pratar verkligen två sjukt jämna lag. SK vann dock till slut med slutsiffrorna 34-31. Fina CS-siffror! http://bayimg.com/oalchAabD Över femhundra kommentarer på HLTV.org också. Måste vara rekord. Edit3: Matchen tog nästan fyra timmar, varav två timmar för sista mapen. Pallade inte kolla mer efter SK-fnatic. Fick bli Wall-E istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Pallade inte kolla mer efter SK-fnatic. Fick bli Wall-E istället. Men det var igår Denna började 14.00 och slutade 18.00 idag, söndag. Eller jag kanske missuppfattade dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Men det var igår Denna började 14.00 och slutade 18.00 idag, söndag. Eller jag kanske missuppfattade dig Jo, förstod det senare. Trodde dom körde direkt efter fnatic, vilket jag inte pallade kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Älska gamla zet Nice hax huh, I like [youtube-old]BkIgYzR1msk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Zet har ju sina stunder [youtube-old]yV2-xxYzSEM[/youtube-old] [youtube-old]C1EOQwj1Zzo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Vi spelade igår. Jag har en ny mus som verkar vara helt okej :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Vi spelade igår. Jag har en ny mus som verkar vara helt okej :3 Ta print när du är på rätt lag också Btw så suger tyskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Bara för att ni byter lag snabbare än jag hinner ta screen. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts