P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Jag blev överlycklig över att jag fick CS att funka på min mac .. tills jag mindes att jag blev VAC-bannad för två år sedan. Redigerad 25 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag blev överlycklig över att jag fick CS att funka på min mac .. tills jag mindes att jag blev VAC-bannad för två år sedan. Neeeeeeeeej. Fixa nytt acc, snääälllllaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Neeeeeeeeej. Fixa nytt acc, snääälllllaaa Sånt kostar. Tar gärna emot donationer dock. Nejmen har ni ett extra acc att låna ut (ni kan lita på mig) så vore det asnice. Redigerad 25 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Sånt kostar. Tar gärna emot donationer dock. Nejmen har ni ett extra acc att låna ut (ni kan lita på mig) så vore det asnice. JAG VILL SPELA MED DIG! Har inget acc, dock (edit: extra, that is) Redigerad 25 september, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Sånt kostar. Tar gärna emot donationer dock. Nejmen har ni ett extra acc att låna ut (ni kan lita på mig) så vore det asnice. Haha. Donationer är överflödiga! Dock så tror jag vi har ett acc att låna ut. Jag är ej säker, men ska höra. Vore ju feting roligt att spela med dig igen JAG VILL SPELA MED DIG! Har inget acc, dock (edit: extra, that is) Haha, jag tänkte väl. Förstod inte vem denna "Mathias" var som postat i olika delar i forumet. Så ser jag det nu. RIP Qouad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Fram till kl 17 idag kan man möta f0rest från fnatic på Heron City. Först till 10 på aim_map. Vinner utmanaren får man det senaste headsetet från Steelseries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Sånt kostar. Tar gärna emot donationer dock. Nejmen har ni ett extra acc att låna ut (ni kan lita på mig) så vore det asnice. Om jag inte minns helt jättefel så sa Tossie att han hade ett extra för några månader sedan. Tossie, har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Om jag inte minns helt jättefel så sa Tossie att han hade ett extra för några månader sedan. Tossie, har du? Jag har pratat med honom. Det har dykt upp ett problem. Mer på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Jag har ett extra 1.6 om ni nån är intresserad av att låna. Redigerad 25 september, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 84.244.186.114:27015 skit skön zombie server, brukar vara 40-47 inne. Det enda problem är att om man dör som zombie så brukar man få vänta ganska länge för o köra igen. Annars är den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Hade lite pengar över så vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Hade lite pengar över så vafan. Ska du spela? Får jag vara med? Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Ska du spela? Får jag vara med? Snälla! Ska bara fixa med cd-nycklar och sånt. Återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Ska bara fixa med cd-nycklar och sånt. Återkommer! Do it man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Do it man! Fick efter lite strul igång det. Flyter på bra .. vet inte om jag orkar spela ikväll dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 P-C, WOHOOO! Du är dirr med imorgon. Förlåt att jag inte kunde spela med dig Mathias. Du var ute och gick när jag började Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 P-C, WOHOOO! Du är dirr med imorgon. JAG DÅ FITTUNGE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Lite sent, men du kunde fått mitt, P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Lite sent, men du kunde fått mitt, P-C. Är det CZ på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts