Tweak Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Spelade CS i helgen, första gången sen februari. Två PCW:er, sen avinstallerade jag det igen. Har växt ifrån det, och datorspel överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Vad ska man göra om ens mus "hackar" då man spelar 1.6? Den fungerar klockrent i Source, men i 1.6 så hackar/drar den sig neråt och är allmänt... cp. Har testat patcha med mousefix utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 (redigerad) Jag och Tossie spelade nyss våran första match på R60. Vi vann! http://finalproof.r60.org/fpimg/64174/20080912175312.jpg Klicka Redigerad 12 september, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Jag och Tossie spelade nyss våran första match på R60. Vi vann! http://finalproof.r60.org/fpimg/64174/20080912175312.jpg Klicka Se upp för en 2on2 utmaning då, där på r60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 StellHell är fett taskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 StellHell är fett taskig ÅMEH DURÅ!!!!! JÄVLA KÄRRING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Se upp för en 2on2 utmaning då, där på r60. JAAA UTMANA VAFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Fick till det en runda under en av helgens pcws [youtube-old]JUbn-M9R59w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Fick till det en runda under en av helgens pcws Haha, jag bara satt med uttrycket Vah?! efter den rundan. GeT_RiGhT som för övrigt är världens fulaste och mest störande nick drog en kaxig ace på infan här om dagen. Visst att de första fyra var flashade, men ändå.... [youtube-old]bTCLHhc7XSs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Någon som kör CSS här? Ville bara tipsa om vår CSS-server. CSS tic100 server som vi hostar själva. Vi har även 1 warserver som kör R60 config. Och slutligen tillhörande ventriloserver. DNS: BIFFA.ATH.CX Hemsida: Biffa Redigerad 17 september, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Haha, jag bara satt med uttrycket Vah?! efter den rundan. GeT_RiGhT som för övrigt är världens fulaste och mest störande nick drog en kaxig ace på infan här om dagen. Visst att de första fyra var flashade, men ändå.... [youtube-old]bTCLHhc7XSs[/youtube-old] Gick bättre där än HÄR iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Gick bättre där än HÄR iaf... Det där var ju länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 lirade cs första gången idag på många månader, gick väl sådär, men det var fetskoj =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smiledude Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag gillar att köra zombie mod på det hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag börjar tro att vi är mid nu. Fräscht Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag börjar tro att vi är mid nu. Fräscht Vi är mid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Sexigt, ta bort blocken på mig från MSN. Jag vill spamma dig när vi ska spela ikväll, k? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Världens bästa pw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vi spelade nyss. Ringde och lämnade ett meddelande till en kille som fuskade och bad om att inte göra det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 (redigerad) Kul att vi satt och spelade en 5 on 5 och alla, precis alla fick DC.. Något med att "This account does not own this game" Det är helt jävla konstigt.. Efter restart av steam blir det samma sak. För precis alla mina polare, och dom vi körde mot snackade vi med på irc, och samma problem för dom... Redigerad 23 september, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts