Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Det ser så ut. Kollade nyss en videointervju (typ andra nyheten på fragbite) där de intervjueras ang. tredjeplatsen. Ins och Archi säger ju att de var grymt otaggade under semin/bronsmatchen. De orkade knappt lira och att Ins i stort sett bara gick ut och dog på nuke eller vad han nu sade igen. Så det är lite konstigt. SK var åtminstone grymt taggat och det var fan sorgligt att dom åkte på en sådan snöplig förlust då det enligt mig vid sin högstanivå är bättre än fnatic.

Hur som helst, får blicka in i framtiden. MYM tog hem det hela igen. Visar bara hur bra organiserade de är, men e-STRO var riktigt jäkla nära, precis som jag sade. e-STRO är enligt mig en av världens fem bästa lag, men många verkar underskatta dom. fnatic knep som sagt åtminstone bronset, så man får vara lite glad.

Tänk om det skulle blivit SK vs. fnatic. Oj så vi hade hurrat :whistling:

SK såg lika uttråkade ut som Fnatic gjorde när de satt och spelade.

Ang. e-STRO så är de iallafall inte speciellt sportsliga, bröt ju mot reglerna mot fnatic när de spelade nuke. (För er som inte läst det så finns det på rakaka)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SK såg lika uttråkade ut som Fnatic gjorde när de satt och spelade.

Ang. e-STRO så är de iallafall inte speciellt sportsliga, bröt ju mot reglerna mot fnatic när de spelade nuke. (För er som inte läst det så finns det på rakaka)

Såg det ja. Och vilket skämt till evenemang som bortförklarar allt som en "glitch i regelboken". Det ska tydligen ändras till nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zet är värdelös jämfört med SpawN, och det kommer ta säkert ett halvår att ens komma i närheten av den formen han var i förr.

SpawN tar Zet de flesta dagar i veckan, men SpawN har saknat den klass som han hade ett par år tidigare. Man har ju nästan sett på honom att han saknat en del motivation de senaste månaderna, så detta var ju inte oväntat. Angående Zet kommer det nog ta lite mer än ett halvår, men han är den bästa svenska spelaren som finns ute att värva just nu. GeT_RiGhT fungerade inte förra gången och skulle inte fungera nu heller (trots att jag hellre skulle sett honom), så zet är enligt mig det enda bra alternativet SK har om inte någon old-schoolare plötsligt skulle få för sig att göra comeback och ligga i intensiv träning i några månader. Sedan tror jag att en motiverad Zet i bra form är bättre än en omotiverad jämnbra SpawN.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor