Gof Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Hej undrar vad meningen är med "ryss hopp" Spamma på duck-knappen väldigt snabbt. Du småhoppar fram och fuckar upp hitboxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Spamma på duck-knappen väldigt snabbt. Du småhoppar fram och fuckar upp hitboxen Och man är tyst och springer lika snabbt som när man springer vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Tack. Ska testa detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Tack. Ska testa detta Tar ett tag att lära sig. Men testa går alltid. Ett noobtips är att binda Ctrl till scrollen. Nu ska jag spela deathrun, hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag kör med scroll-tre-steg sen duck en gång & repeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Kvartsfinal i r60's 5on5 cup ikväll, och givetvis lottas man till att få ett av de absolut toppseedade lagen nu direkt i kvarten. Hade gärna spart dem till lite längre fram. Redigerad 26 augusti, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Tackar vet jag rysshopp endast med CTRL. Redigerad 26 augusti, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Tackar vet jag rysshopp endast med CTRL. ORD. Sånt som vi oldschool elitez0rs gör.. Min fråga är om jag kan ha CS installerat på 2 datorer men från samma användare? Du vet jag vad jag menar Kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 ORD. Sånt som vi oldschool elitez0rs gör.. Min fråga är om jag kan ha CS installerat på 2 datorer men från samma användare? Du vet jag vad jag menar Kicken Jag installerade det på skoldatorerna via mitt konto, så ja, det ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Jag installerade det på skoldatorerna via mitt konto, så ja, det ska gå. Najs bajs fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Kvartsfinal i r60's 5on5 cup ikväll, och givetvis lottas man till att få ett av de absolut toppseedade lagen nu direkt i kvarten. Hade gärna spart dem till lite längre fram. Åh. Länka gärna! Vilken division spelar ni i? ORD. Sånt som vi oldschool elitez0rs gör.. Min fråga är om jag kan ha CS installerat på 2 datorer men från samma användare? Du vet jag vad jag menar Kicken What what in the butt? Nu har jag totalglömt . Eller jaha, du menar att du är oldschool elitz0r ? -- Förresten! ESWC kvartsfinaler idag! fnatic mot mTw och SK mot mouze. Checka absolut in! Vi kan få en helsvensk final om det går bra. Dessvärre tror jag fnatic förlorar, trots att dom vann mot mTw för två dagar sedan i KODE5-kvalet. Redigerad 26 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Åh. Länka gärna! Vilken division spelar ni i? What what in the butt? Nu har jag totalglömt . Eller jaha, du menar att du är oldschool elitz0r ? Jag menade att jag har CS nu när jag är på Selma Spa också Dags för lite deathrun ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Jag menade att jag har CS nu när jag är på Selma Spa också Dags för lite deathrun ! Just ja! Tur för dig det mTw mot fnatic just nu! SK mot mouze om en timma. Kan även ses på livestream med kommentatorer Redigerad 26 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Någon som vet nån thirdperson hack som inte kräver sv_cheats 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Vad, i, hela, helvetet höll SK på med? Riktigt jävla värdelöst, inte alls SK klass, överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Vad, i, hela, helvetet höll SK på med? Riktigt jävla värdelöst, inte alls SK klass, överhuvudtaget. Jag är helt mållös. Stum. Inferno är en stor eller åtminstone relativt stor CT-map. Jag väntade mig en trygg och riktigt enkel seger när man tog hela 12-3 som T. Som T på inferno. SK spelade just då världsklassig CS. Men vafan hände sedan. Jag förstår inte. Jag blev redan orolig vid 12-8. SK hade inte alls bra positioner och man hörde hur de skrek till varandra att gå B när Mouze fejkade B. De var alldels för utspridda. De skulle kört kompakt. När de väl körde kompakt vid ställningen 12-10 tror jag det var, vann dom rundan. Sedan så blev det alldeles för utspritt igen. Visserligen ska inte jag som världens noob sitta och kommentera, men av det jag såg så var positionerna alldeles för lösa. Att man sedan har 14-12 och totalt misslyckas med att hålla B så förstår jag inte vad som är fel. Spawn var grym på både train och d2, men vart försvann han på infan? Han syntes knappt till. Hela SK spelade precis som du sa, under deras förmåga. Nu får man hoppas på fnatic då. eSTRO kommer vinna imo btw. De ser helt sjukt starka ut. Ända sedan Continental Cup (Öst mot Väst) så har de spelat totalt sanslöst bra samt att de är riktigt starka i år. Om däremot fnatic vinner mot dom, så tror jag de vinner allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Jag är helt mållös. Stum. Inferno är en stor eller åtminstone relativt stor CT-map. Jag väntade mig en trygg och riktigt enkel seger när man tog hela 12-3 som T. Som T på inferno. SK spelade just då världsklassig CS. Men vafan hände sedan. Jag förstår inte. Jag blev redan orolig vid 12-8. SK hade inte alls bra positioner och man hörde hur de skrek till varandra att gå B när Mouze fejkade B. De var alldels för utspridda. De skulle kört kompakt. När de väl körde kompakt vid ställningen 12-10 tror jag det var, vann dom rundan. Sedan så blev det alldeles för utspritt igen. Visserligen ska inte jag som världens noob sitta och kommentera, men av det jag såg så var positionerna alldeles för lösa. Att man sedan har 14-12 och totalt misslyckas med att hålla B så förstår jag inte vad som är fel. Spawn var grym på både train och d2, men vart försvann han på infan? Han syntes knappt till. Hela SK spelade precis som du sa, under deras förmåga. Nu får man hoppas på fnatic då. eSTRO kommer vinna imo btw. De ser helt sjukt starka ut. Ända sedan Continental Cup (Öst mot Väst) så har de spelat totalt sanslöst bra samt att de är riktigt starka i år. Om däremot fnatic vinner mot dom, så tror jag de vinner allt. Fnatic spelar grymt oseriöst, iallafall utifrån vad man har fått se på rakakas intervjuer. "Sist gång ni möttes sa de att de var bakis" "Ja, men det var vi med" Det är Quake på G nu va? Äntligen lite riktigt spel utan massa jävla slarv. Redigerad 26 augusti, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Går att hitta SK gaming vs Mouze osv nu på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Går att hitta SK gaming vs Mouze osv nu på internet? Ja. fnatic fick brons, hooray Redigerad 27 augusti, 2008 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Fnatic spelar grymt oseriöst, iallafall utifrån vad man har fått se på rakakas intervjuer. "Sist gång ni möttes sa de att de var bakis" "Ja, men det var vi med" Det är Quake på G nu va? Äntligen lite riktigt spel utan massa jävla slarv. Det ser så ut. Kollade nyss en videointervju (typ andra nyheten på fragbite) där de intervjueras ang. tredjeplatsen. Ins och Archi säger ju att de var grymt otaggade under semin/bronsmatchen. De orkade knappt lira och att Ins i stort sett bara gick ut och dog på nuke eller vad han nu sade igen. Så det är lite konstigt. SK var åtminstone grymt taggat och det var fan sorgligt att dom åkte på en sådan snöplig förlust då det enligt mig vid sin högstanivå är bättre än fnatic. Hur som helst, får blicka in i framtiden. MYM tog hem det hela igen. Visar bara hur bra organiserade de är, men e-STRO var riktigt jäkla nära, precis som jag sade. e-STRO är enligt mig en av världens fem bästa lag, men många verkar underskatta dom. fnatic knep som sagt åtminstone bronset, så man får vara lite glad. Ja. fnatic fick brons, hooray Tänk om det skulle blivit SK vs. fnatic. Oj så vi hade hurrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts