GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 här är min första bana inte så jättebra men jag är ganska stolt över den för att vara min första min bana ska testa den, men kan man få .map filen också? den ligger i samma map som bsp filen och innehåller lite nödvändig information för användarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) de = Plantera/Defusa bomben cs = Rädda/Vakta gisslan as = Döda/Eskortera gisslan fy = En massa vapen ligger på marken - DÖDA ANDRA LAGET! he = här är det kniv och he granat som gäller - DÖDA ANDRA LAGET! es = Terroristerna ska rymma till ett eller flera ställen (Förr följde es_jail med CS men det verkar ganska dött nu...) ka = ENDAST kniv - DÖDA ANDRA LAGET! mp5 = endast Mp5 (SMG) - DÖDA ANDRA LAGET! Det är dom jag kommer på just nu du glömde aim! aim = En massa vapen ligger på marken - DÖDA ANDRA LAGET! som fy banor Redigerad 13 juli, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 de = Plantera/Defusa bomben cs = Rädda/Vakta gisslan as = Döda/Eskortera gisslan fy = En massa vapen ligger på marken - DÖDA ANDRA LAGET! he = här är det kniv och he granat som gäller - DÖDA ANDRA LAGET! es = Terroristerna ska rymma till ett eller flera ställen (Förr följde es_jail med CS men det verkar ganska dött nu...) ka = ENDAST kniv - DÖDA ANDRA LAGET! mp5 = endast Mp5 (SMG) - DÖDA ANDRA LAGET! Det är dom jag kommer på just nu just ja hm glömde bort det med fy jag spelar dom mkt ofta fick väll hjärn släpp :"> hehe iceworld banorna äger fan lite på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 aim hit aim dit, hur utmanade är det då att göra en aim bana, går ju på 5 minuter, inkluderat komilerandets tid.. gär en brush ta bollos, sätt ut texturer, och CRATES, självklart, ta ungorup på boxen och göra den övera brushen till e sky? utmanade (not) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 gubbar gubbar gubbar.. säger bara Frontline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 och jag säger day of defeat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 jag säger potatis mos(natural selection) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Och jag säger bara "The last run!!" hehe .... vänta fasen.... glömde har inte releasat nån beta än.... tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Och jag säger Vice City [ SPAM WARNING ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 [ MYCKET EXTRA VIKTIGT ] jag håller på med en bana (fy_castle ), nån som vill testa betan? Den som vill de blir också stolt att bli den första personen, utom jag, som testar banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 [ MYCKET EXTRA VIKTIGT ] jag håller på med en bana (fy_castle ), nån som vill testa betan? Den som vill de blir också stolt att bli den första personen, utom jag, som testar banan Räkna med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 20 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2003 vilken upplösning kör ni på. jag lirar på 640x480 på en 19 skärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 vilken upplösning kör ni på. jag lirar på 640x480 på en 19 skärm. Hmm jag lirar lägsta på Software Inbyggt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 800x600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 När jag har installerat spelet och allt och uppdaterat och allt man ska göra...så ska jag spela då startar datan om sig hela tiden vet nån varför?? Jag har 19" skärm Geforce4 Ti 4200 grafikkort....och jag har Windows XP jag kör med upplösning 1024*768 kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 När jag har installerat spelet och allt och uppdaterat och allt man ska göra...så ska jag spela då startar datan om sig hela tiden vet nån varför?? Jag har 19" skärm Geforce4 Ti 4200 grafikkort....och jag har Windows XP jag kör med upplösning 1024*768 kan nån hjälpa mig??? Har du kört med annat grafik kort förut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Nää, men innan hade vi Windows Millenium och nu har vi XP när vi hade millenium då funkade d..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sh0NuFF Skrivet 24 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2003 Jag tror inte windows har något att göra med det. För jag kör också på Win XP och det funkar galant för mig. Om du går in på "Configuration's/ Video/ Video Mode" i huvudmenyn och ser att det sedan är "Direct 3D" som används som 3D Accelerator (Stavning/ heter det så? hehe) i så fall kan du testa byta från Direct 3D till "Open GL" Open GL funkar bättre på Windows XP än Direct 3D... (I alla fall för mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ralmar Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 Aa jag hade gjort d innan jag såg att nån hade svarat ocg d funkar nu hoppas jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 26 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2003 nån som vet varför internet avslutas när jag ska spela cs på nätet ska se om det är möjligt att spela med 56k... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts