SilentViper Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Mitt gamla account är registrerat på min pappas gamla e-post adress, så det går inte. Då skriver du in adressen till din pappas e-post adress och ber han att du ska få kolla en sak då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Steam. Ok, då ska jag köpa ett nytt imorgon. Då skriver du in adressen till din pappas e-post adress och ber han att du ska få kolla en sak då. Han har en annan e-post adress nu, men det spelar ingen roll nu när jag ändå ska köpa ett nytt. Anledningen till att jag inte har köpt ett nytt förr är för att jag inte visste att det var så billigt, men tack iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Fin ping på "Noodel". Typiskt Kicken att ta print på warmup kom jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Typiskt Kicken att ta print på warmup kom jag på. Det var inte warmup? Han hade bara lite sämre ping än oss andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det var inte warmup? Han hade bara lite sämre ping än oss andra Han gick och slog på sin bror så att han fick en ping på 20 innan vi började ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vill nån spela Counter-Strike med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Kej, jag kan! :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Kej, jag kan! :-D Jaha, när då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag är jävligt sugen att lira nu.. Var är du kicken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lLxvYoezJoA Deathrunfilm gjord åt Deathrun.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lLxvYoezJoA Deathrunfilm gjord åt Deathrun.se. Vad är deathrun? Verka coolt. Jag gillar såna där icke riktiga saker, tex. surf, kz, zombiemod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag är jävligt sugen att lira nu.. Var är du kicken ? Haha! Vi kommer nog hitta tid att spela på ikväll. Vara bara inloggad så får vi se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Haha! Vi kommer nog hitta tid att spela på ikväll. Vara bara inloggad så får vi se Yes. Men nu kommer min kompis, så det kanske blir ännu senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lLxvYoezJoA Deathrunfilm gjord åt Deathrun.se. Haha, den där snubblade jag över för någon vecka sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Vad är deathrun? Verka coolt. Jag gillar såna där icke riktiga saker, tex. surf, kz, zombiemod Som CT ska man gå/hoppa igenom en bana fylld med fällor i form av glas som spricker, fläktar som blåser ned en, bomber och liknande. Som T sitter man oftast i mitten i ett slags torn där man kan beskåda hela spektaklet, och framför sig har man en panel med knappar som utlöser fällorna då man trycker på dem. Krävs lite feeling alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=lLxvYoezJoA Deathrunfilm gjord åt Deathrun.se. Musiklistaplz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Musiklistaplz. Intro - Hello Zepp The Legion of Doom - At your funeral for a friend Bullet for my valentine - 4 Words Outro - Chords - On The Grind (Ft. Supersci) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Som CT ska man gå/hoppa igenom en bana fylld med fällor i form av glas som spricker, fläktar som blåser ned en, bomber och liknande. Som T sitter man oftast i mitten i ett slags torn där man kan beskåda hela spektaklet, och framför sig har man en panel med knappar som utlöser fällorna då man trycker på dem. Krävs lite feeling alltså. Fyfan vad roligt det var omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Omg, jag och Tossie satt fast hela natten 00:00 - 05:00 med deathrun-banor. Så äckligt roligt, både som T och CT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Hej undrar vad meningen är med "ryss hopp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts