Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Steam.

Ok, då ska jag köpa ett nytt imorgon.

Då skriver du in adressen till din pappas e-post adress och ber han att du ska få kolla en sak då.

Han har en annan e-post adress nu, men det spelar ingen roll nu när jag ändå ska köpa ett nytt. Anledningen till att jag inte har köpt ett nytt förr är för att jag inte visste att det var så billigt, men tack iallafall! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är deathrun?

Verka coolt.

Jag gillar såna där icke riktiga saker, tex. surf, kz, zombiemod

Som CT ska man gå/hoppa igenom en bana fylld med fällor i form av glas som spricker, fläktar som blåser ned en, bomber och liknande. Som T sitter man oftast i mitten i ett slags torn där man kan beskåda hela spektaklet, och framför sig har man en panel med knappar som utlöser fällorna då man trycker på dem. Krävs lite feeling alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som CT ska man gå/hoppa igenom en bana fylld med fällor i form av glas som spricker, fläktar som blåser ned en, bomber och liknande. Som T sitter man oftast i mitten i ett slags torn där man kan beskåda hela spektaklet, och framför sig har man en panel med knappar som utlöser fällorna då man trycker på dem. Krävs lite feeling alltså.

Fyfan vad roligt det var :confused: omg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor