Mordos Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Försök betala kontant. Man trycker in dem i USB-uttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Man trycker in dem i USB-uttaget. Jag tror inte att det funkar så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Nej, men vadfan, du måste försöka för att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Glömde dig <: Du har tagit Qouads plats (: Snacka om att ni bytt upp er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Snacka om att ni bytt upp er Har du slutat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Har du slutat? Oh ja, spelar inget alls längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag undrar en sak, jag har Counter-Strike Anthology men jag har inte kvar produkt-koden eller vad det heter. Kan man på något sätt få en ny kod? Eller måste jag köpa spelet igen? Är det någon som vet om man kan få en ny kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Är det någon som vet om man kan få en ny kod? Du måste köpa nytt spel om du ska få en ny kod, testa annars lämna tbx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Är det någon som vet om man kan få en ny kod? Registrerade du aldrig spelet på ditt steam-account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vi tre är nog så sammanspelta så det är helt sjukt. http://img372.imageshack.us/img372/7407/hehe22au7.th.png Det viktigaste är dock att ha roligt! http://img398.imageshack.us/img398/7931/skoldsmg6.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Och vi har alltid roligt, så win/win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Registrerade du aldrig spelet på ditt steam-account? Jo, fast det finns inte kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jo, fast det finns inte kvar! Dom kan ju inte ta bort ditt account. Du har ju för fan betalat för ett spel. Då kan inte dom ta bort din account som du behöver för att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Dom kan ju inte ta bort ditt account. Du har ju för fan betalat för ett spel. Då kan inte dom ta bort din account som du behöver för att spela. Men jag kommer inte ihåg vad mitt gamla account heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Men jag kommer inte ihåg vad mitt gamla account heter! Då skickar man så man får tillbaks sitt gamla account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Då skickar man så man får tillbaks sitt gamla account. Mitt gamla account är registrerat på min pappas gamla e-post adress, så det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Bara köpa nytt spel då, ditt egna fel imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Vi tre är nog så sammanspelta så det är helt sjukt. http://img372.imageshack.us/img372/7407/hehe22au7.th.png Fin ping på "Noodel". Mitt gamla account är registrerat på min pappas gamla e-post adress, så det går inte. Då är det bara att bita i det sura äpplet och punga ut 63 kronor för ett nytt CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Då är det bara att bita i det sura äpplet och punga ut 63 kronor för ett nytt CS. 63 kronor? Menar du på Steam eller i nån butik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 63 kronor? Menar du på Steam eller i nån butik? Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts