Gof Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Är jag fortfarande inte regular? Du är mer än regular! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Jag och min klan körde lite PCW matcher idag kanske runt 5-7 stycka idag bara för att träna. Tyvärr hade jag inge bild på när vi körde men resultaten är här: Vi vann rätt så stort med 2 poängs skillnad [sCHON] vs OptiK.Gam!nG 16 - 14 Dock så var den matchen rätt så svår när vi lirade. [sCHON] vs [iRE]Team.critical 11-1 Vi vann rätts så stort och stort sätt så blev alla vi kickade Var rätts så enkel match ändå [sCHON] vs <td>Legio-Draconis War 13-11 Det var rätts så jämnt mellan oss men tillslut så lyckades vi vinna med 13-11 Dock så hade vi problem ibörjan vi förlorade med 7-5. --- Våra PCW resultat vi är dock nystartade eller två stycka återskapade klanen schon. Så vi är typ 6 members med i klanen. Vi är precis inte sådär jätte duktiga. Glömde skriva ditt resultaten från dom andra matcherna Redigerad 17 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 skill tikki & rushar du fortfarande hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 skill tikki & rushar du fortfarande hela tiden? Haha nej inte nu. Vi körde typ med taktik nu vi har 5vs5 alla matcher vi körde. Så ja rushade inte följde våran taktik och gick väl sådär ibland med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 aha, men skill då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 aha, men skill då? Hm vet inte vad vi ska säga där. Kanske mellan low/medium vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Hm vet inte vad vi ska säga där. Kanske mellan low/medium vet inte riktigt Lira PCW imorgon då, 5on5 eller 3on3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Lira PCW imorgon då, 5on5 eller 3on3? Vi spelar typ bara Css. Har inte 1.6. Sen har vi typ ingen Css server för den delen heller Redigerad 18 augusti, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Vi spelar typ bara Css. Har inte 1.6. Sen har vi typ ingen Css server för den delen heller Jag spelar också bara CSS, och kan nog hyra server. Men får se imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag spelar också bara CSS, och kan nog hyra server. Men får se imorgon. Ah ok pratade nyss med klan ledaren och han sa att det gick bra 5on5 skulle vi vara såfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 När jag är med? Ulow dirr. Är jag fortfarande inte regular? Glömde dig <: Du har tagit Qouads plats (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Jag undrar en sak, jag har Counter-Strike Anthology men jag har inte kvar produkt-koden eller vad det heter. Kan man på något sätt få en ny kod? Eller måste jag köpa spelet igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Eudoros hur blir det? Ska vi ta nån PCW? Pratar med min klan leader. 5on5 blir det då. Kommer tillbaks när jag vet lite mera just nu jobbar dom flesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Eudoros hur blir det? Ska vi ta nån PCW? Pratar med min klan leader. 5on5 blir det då. Kommer tillbaks när jag vet lite mera just nu jobbar dom flesta. Gissar på typ 16-0/1/2/3 till Eudoros&Company Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Eudoros hur blir det? Ska vi ta nån PCW? Pratar med min klan leader. 5on5 blir det då. Kommer tillbaks när jag vet lite mera just nu jobbar dom flesta. Ska iväg och lana nu, det blir senare ikväll isf. Kommer vara aktiv här under hela kvällen så hör av mig lite senare om det blir något, ska snacka med mina polare också först. Vi är rankad mid+/high, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Hur mycket kostar CS nu? Har lust att börja lira igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Hur mycket kostar CS nu? Har lust att börja lira igen! ca 120kr för 1.6 & 300 för css. btw, Eudoros nick på eran klan & vilka spelar där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Inte för att leka domedagsprofet, men Tikki, ni har inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag tänkte köpa Counter-Strike på Steam men jag undrar en sak: Kan man bara betala med kort på Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag tänkte köpa Counter-Strike på Steam men jag undrar en sak: Kan man bara betala med kort på Steam? Försök betala kontant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts