Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Fråga: Jag vill ha en rolig spray på CSZ.

Vet att det finns en sida nånstans som man kan ladda ner bilder som man kan använda.

Det var nått med att man skulle ändra namn på bildfilen och sedan lägga den i nån mapp så den befintliga blev ersatt. Hur funkade det?

2) Om man målat en egen spray, gör man på samma sätt?

Tack på förhand/Vajjs

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga: Jag vill ha en rolig spray på CSZ.

Vet att det finns en sida nånstans som man kan ladda ner bilder som man kan använda.

Det var nått med att man skulle ändra namn på bildfilen och sedan lägga den i nån mapp så den befintliga blev ersatt. Hur funkade det?

2) Om man målat en egen spray, gör man på samma sätt?

Tack på förhand/Vajjs

Hmm.. kommer inte ihåg så mycket fast du kan testa logo creator jag brukade ha det. Sök på google efter en tutorial , det borde funka :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvingar alla att någon gång prova en riktigt bra tacc. Den heter larven. Alla står och hukar efter varandra i en rad. Den som är sist hoppar på den näst sista och kryper fram så han blir först och sätter sig först. Sedan så gör man så hela tiden. Gud vad rolig den är, tro mig :mf_doof:

Krabban är ju också jävligt rolig.

Alla köper dualpistoler och kryper i ett led..

Den som först ställer sig upp skjuter man ihjäl.

Det här kör man under hela banan, även när man möter fienderna.

Ser otroligt roligt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyst va. Det beror mest på vem vi snor med som femte. Vi faller ganska snabbt om vi kör med miccolo istället för skirrpe. c:

Mjo, men vi fyra regulars (Tossie, Gof, Kicken, Qouad[när han brukade vara med]) är lowmid. Sedan beror det helt på vem vi tar in som femte som du säger. Men jag skulle fortfarande inte säga att vi är low. För det är vi inte. Med skirpee, (ibland) Karatemorfar, P-C och andra blir vi snabbt mid som lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, men vi fyra regulars (Tossie, Gof, Kicken, Qouad[när han brukade vara med]) är lowmid. Sedan beror det helt på vem vi tar in som femte som du säger. Men jag skulle fortfarande inte säga att vi är low. För det är vi inte. Med skirpee, (ibland) Karatemorfar, P-C och andra blir vi snabbt mid som lag.

När jag är med? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är jag fortfarande inte regular? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor