mR.unicoRn^ Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 Vi behöver en till, till 5on5. vi är halvbra. nån som är sugen? från Gtasajten är "n00dles" "jag" och "Kalle.b" med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Fråga: Jag vill ha en rolig spray på CSZ. Vet att det finns en sida nånstans som man kan ladda ner bilder som man kan använda. Det var nått med att man skulle ändra namn på bildfilen och sedan lägga den i nån mapp så den befintliga blev ersatt. Hur funkade det? 2) Om man målat en egen spray, gör man på samma sätt? Tack på förhand/Vajjs Redigerad 8 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Vi behöver en till, till 5on5. vi är halvbra. nån som är sugen? från Gtasajten är "n00dles" "jag" och "Kalle.b" med Adda mig å msn, du kan vara med oss sajtare när vi lirar. Brukar lira väldigt ofta, nästan varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 älska ordet halvbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Fråga: Jag vill ha en rolig spray på CSZ. Vet att det finns en sida nånstans som man kan ladda ner bilder som man kan använda. Det var nått med att man skulle ändra namn på bildfilen och sedan lägga den i nån mapp så den befintliga blev ersatt. Hur funkade det? 2) Om man målat en egen spray, gör man på samma sätt? Tack på förhand/Vajjs Hmm.. kommer inte ihåg så mycket fast du kan testa logo creator jag brukade ha det. Sök på google efter en tutorial , det borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Om någon vill vara med på cs. kom in i borgholmsvent.mine.nu port 3784. den är nästan uppe 24/7 och jag är nästan alltid där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Lirat en hel del "B-rush" ikväll, fan vad skoj det är, ingen bryr sig om man spelar bra eller dåligt, man sitter bara och skriker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag kommer inte in på Steam. Anslutningsfel säger den när den försöker ansluta Någon annan som har samma problem? Eller vet någon lösning? Allt annat med internet funkar ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag kommer inte in på Steam. Anslutningsfel säger den när den försöker ansluta Någon annan som har samma problem? Eller vet någon lösning? Allt annat med internet funkar ju bra. Samma här, dom gör väl nåt med servarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 (redigerad) ta bort clientregistry.blob, jag är inne och har varit inne sen imorse. Redigerad 11 augusti, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Samma här, dom gör väl nåt med servarna Det är fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 när jag försöker joina en server i css så kommer de här upp "Server is enforcing file consistency for scripts/game_sounds_manifest.txt" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag tvingar alla att någon gång prova en riktigt bra tacc. Den heter larven. Alla står och hukar efter varandra i en rad. Den som är sist hoppar på den näst sista och kryper fram så han blir först och sätter sig först. Sedan så gör man så hela tiden. Gud vad rolig den är, tro mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Jag tvingar alla att någon gång prova en riktigt bra tacc. Den heter larven. Alla står och hukar efter varandra i en rad. Den som är sist hoppar på den näst sista och kryper fram så han blir först och sätter sig först. Sedan så gör man så hela tiden. Gud vad rolig den är, tro mig Krabban är ju också jävligt rolig. Alla köper dualpistoler och kryper i ett led.. Den som först ställer sig upp skjuter man ihjäl. Det här kör man under hela banan, även när man möter fienderna. Ser otroligt roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Vi sökte på high. Vi vann nästan. Ja, vi är typ low, så det var kul att ligga på plus. Kul att det var jämnt. Vi förlorade med 16-13 tillslut >: http://img232.imageshack.us/img232/7928/hl2008081719572576tk4.png Redigerad 17 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vi sökte på high. Vi vann nästan. Ja, vi är typ low, så det var kul att ligga på plus. Vi förlorade med 16-13 tillslut Vi är inte low. Lowmid. Sedan om vi skulle köra riktigt seriöst skulle vi nog kunna bli mid om vi ville (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Vi är inte low. Lowmid. Sedan om vi skulle köra riktigt seriöst skulle vi nog kunna bli mid om vi ville (: Tyst va. Det beror mest på vem vi snor med som femte. Vi faller ganska snabbt om vi kör med miccolo istället för skirrpe. c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Tyst va. Det beror mest på vem vi snor med som femte. Vi faller ganska snabbt om vi kör med miccolo istället för skirrpe. c: Mjo, men vi fyra regulars (Tossie, Gof, Kicken, Qouad[när han brukade vara med]) är lowmid. Sedan beror det helt på vem vi tar in som femte som du säger. Men jag skulle fortfarande inte säga att vi är low. För det är vi inte. Med skirpee, (ibland) Karatemorfar, P-C och andra blir vi snabbt mid som lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Mjo, men vi fyra regulars (Tossie, Gof, Kicken, Qouad[när han brukade vara med]) är lowmid. Sedan beror det helt på vem vi tar in som femte som du säger. Men jag skulle fortfarande inte säga att vi är low. För det är vi inte. Med skirpee, (ibland) Karatemorfar, P-C och andra blir vi snabbt mid som lag. När jag är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 Mjo, men vi fyra regulars (Tossie, Gof, Kicken, Qouad[när han brukade vara med]) är lowmid. Sedan beror det helt på vem vi tar in som femte som du säger. Men jag skulle fortfarande inte säga att vi är low. För det är vi inte. Med skirpee, (ibland) Karatemorfar, P-C och andra blir vi snabbt mid som lag. Är jag fortfarande inte regular? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts