Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

En polare till mig har fixat serverdator och sånt nu, då han planerat att sätta upp en Warserver. Jag pratar CSS nu alltså.

Någon som har erfarenhet av att sätta upp servrar och som kan ge en guide eller något annat hjälpande till hur man ska fixa med portar och allt annat som hör till en warserver? :blink: Är väldigt noob när det kommer till detta, det är inget jag ska sticka under bordet med.

Men hjälp vore ytterst uppskattat!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har märkt att jag spelar mycket, mycket bättre med left hand. Jag har aldrig vågat prova och jag ogillade det när jag provade lite, men ujsch. Jag älskar det nu. Jag får mycket bättre aim av någon anledning och det känns mycket stabilare än att ha right-handed. Kanske smaksak, men skönt att jag upptäckt att jag är bättre med left än right :> (Första gången jag använder den smileyn på typ ett år).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En polare till mig har fixat serverdator och sånt nu, då han planerat att sätta upp en Warserver. Jag pratar CSS nu alltså.

Någon som har erfarenhet av att sätta upp servrar och som kan ge en guide eller något annat hjälpande till hur man ska fixa med portar och allt annat som hör till en warserver? :> Är väldigt noob när det kommer till detta, det är inget jag ska sticka under bordet med.

Men hjälp vore ytterst uppskattat!

Sen har din kompis en guide till det här :)

Installing Counter-Strike Source server

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Vad är era krav? :(

Vi ger blanka fa-an i om du är med i SK eller precis har köpt CS. Ptja, ungefär. :3

EDIT; fan. vi vann. Det roligaste var dock när min morsa kom in och började slå mig på armen när jag hade ett 1on4-läge.

Jag dog. <_<

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor