Eudoros Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) En polare till mig har fixat serverdator och sånt nu, då han planerat att sätta upp en Warserver. Jag pratar CSS nu alltså. Någon som har erfarenhet av att sätta upp servrar och som kan ge en guide eller något annat hjälpande till hur man ska fixa med portar och allt annat som hör till en warserver? Är väldigt noob när det kommer till detta, det är inget jag ska sticka under bordet med. Men hjälp vore ytterst uppskattat! Redigerad 16 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 www.portforward.com Samt är det bäst att använda en standalone SRCDS istället för den som finns i steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Har märkt att jag spelar mycket, mycket bättre med left hand. Jag har aldrig vågat prova och jag ogillade det när jag provade lite, men ujsch. Jag älskar det nu. Jag får mycket bättre aim av någon anledning och det känns mycket stabilare än att ha right-handed. Kanske smaksak, men skönt att jag upptäckt att jag är bättre med left än right (Första gången jag använder den smileyn på typ ett år). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 En polare till mig har fixat serverdator och sånt nu, då han planerat att sätta upp en Warserver. Jag pratar CSS nu alltså. Någon som har erfarenhet av att sätta upp servrar och som kan ge en guide eller något annat hjälpande till hur man ska fixa med portar och allt annat som hör till en warserver? Är väldigt noob när det kommer till detta, det är inget jag ska sticka under bordet med. Men hjälp vore ytterst uppskattat! Sen har din kompis en guide till det här Installing Counter-Strike Source server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Eurodos, Till warservern tycker jag ni ska skaffa zblock, lite de_ maps och en server cfg. Bry er inte om att ändra MOTD, skaffa ljud osv. Om ni ska spela pcw så lämnar motståndet bara om det är sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/-------------------------de_dust20000.JPG Hm hittade denna på den externa, inget minne alls av det.. Nä det är inget skryt eller merit, bara lite förvånad över att ha spelat med pc å pkz =/ Wait, whut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nu har ja ett jävla störande problem med steam. Skulle spela Counter Strike source med Vice. Men fort ja startar Css så står det Preparing to launch Counter-Strike Source..... Sen försvinner rutan och sen händer inge mer. Testade starta HL2 händer samma sak där med. Vad fan ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Testat starta om steam & datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Testat starta om steam & datorn? Ja har också testat stänga av brandväggen. Testat ladda ner steam på nytt. Men fortfarande samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 exCode är på G igen, och denna gången är jag med i lineupen, hemsida på gång. Kommer se ut ungefär såhär: http://innocentanime.byethost13.com/excode/# Film från den gamla lineupen, dock är alla från den filmen med i den nya också: http://www.youtube.com/watch?v=yFUwW9oa2Rk Wish us luck bitchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Css eller HL2 funkar fortfarande inte vad fan ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Tikki, virusscanna, om du inte gjort det. Mitt fungerar utmärkt iaf. Så det är din dator .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Css eller HL2 funkar fortfarande inte vad fan ska ja göra? Ah, ganska känt fel. Här står det detaljerat hur du ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Ah, ganska känt fel. Här står det detaljerat hur du ska göra. Jätte roligt tur att man han see youtube länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Screens äger! Absolut inte för att skryta om ni tror det. Mer för att jag inte lagt upp på ett tag och visa varför HE är nödvändigt http://pici.se/thumbs/t_YuzUjVgyw.gif http://pici.se/thumbs/t_KmzGmIhok.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Förresten, så vill vi ha fler att spela lite 1.6 nu. Tossie har varit elak nog att bryta handleden och sitter på akuten atm, så vi är bara... 3 nu tror jag. Säg till om ni är med =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Förresten, så vill vi ha fler att spela lite 1.6 nu. Tossie har varit elak nog att bryta handleden och sitter på akuten atm, så vi är bara... 3 nu tror jag. Säg till om ni är med =D Vad är era krav? Redigerad 28 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Vad är era krav? Micolo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Vad är era krav? Bra TP, bra aim, kunna taccs, kunna spelet, veta var E ligger på tangentbordet. Nej, men vad tror du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Vad är era krav? Vi ger blanka fa-an i om du är med i SK eller precis har köpt CS. Ptja, ungefär. :3 EDIT; fan. vi vann. Det roligaste var dock när min morsa kom in och började slå mig på armen när jag hade ett 1on4-läge. Jag dog. Redigerad 28 juli, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts