Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Såklart det finns! CS03.smscs.se pw är : 123 Kom in vetja! Det är full rulle jämt! Vad är IPn? Kör ni 1.6 eller CZ? Redigerad 12 juli, 2008 av Sindacco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Vad är IPn? Kör ni 1.6 eller CZ? Ipn står ju! Vi kör båda! Kom bara in! 10 stycken inne nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Står att IPn är invalid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Står att IPn är invalid Nej? Det gör det väl inte? Jag kollar ju på din skärm nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Nej? Det gör det väl inte? Jag kollar ju på din skärm nu? Kollar på min skärm? Skulle du kunna testa att posta IPn med bara siffror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Kollar på min skärm? Skulle du kunna testa att posta IPn med bara siffror? Jaja. 88.87.31.60:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Tror bestämt att _EmiL_ driver med dig. Fy på han . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Såklart det finns! CS03.smscs.se pw är : 123 Kom in vetja! Det är full rulle jämt! Hahaha har du en quote av mig? Har jag inte sett innan. =D Den skall visa för min kinakompis imorgon. Han vikarierar för en tant på mitt jobb just nu. Nån av er som är med på lite spel ikväll? Jobbar till 20:00 sen hem äta duscha, så vid 22 skulle jag tro att jag hoppar in. Kan ordna en server för PCW matcher med om vi skulle vilja lira nån gång. Det var ju några som frågade om det sist. =) Redigerad 13 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hahaha har du en quote av mig? Har jag inte sett innan. =D Den skall visa för min kinakompis imorgon. Han vikarierar för en tant på mitt jobb just nu. Nån av er som är med på lite spel ikväll? Jobbar till 20:00 sen hem äta duscha, så vid 22 skulle jag tro att jag hoppar in. Kan ordna en server för PCW matcher med om vi skulle vilja lira nån gång. Det var ju några som frågade om det sist. =) Fixa en 1.6 server åt gtasajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Fixa en 1.6 server åt gtasajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hahaha har du en quote av mig? Har jag inte sett innan. =D Den skall visa för min kinakompis imorgon. Han vikarierar för en tant på mitt jobb just nu. Nån av er som är med på lite spel ikväll? Jobbar till 20:00 sen hem äta duscha, så vid 22 skulle jag tro att jag hoppar in. Kan ordna en server för PCW matcher med om vi skulle vilja lira nån gång. Det var ju några som frågade om det sist. =) Jag vill alltid spela me'rej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hahaha har du en quote av mig? Har jag inte sett innan. =D Den skall visa för min kinakompis imorgon. Han vikarierar för en tant på mitt jobb just nu. Nån av er som är med på lite spel ikväll? Jobbar till 20:00 sen hem äta duscha, så vid 22 skulle jag tro att jag hoppar in. Kan ordna en server för PCW matcher med om vi skulle vilja lira nån gång. Det var ju några som frågade om det sist. =) Vice skapa en Css server åt oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Hahaha har du en quote av mig? Har jag inte sett innan. =D Den skall visa för min kinakompis imorgon. Han vikarierar för en tant på mitt jobb just nu. Nån av er som är med på lite spel ikväll? Jobbar till 20:00 sen hem äta duscha, så vid 22 skulle jag tro att jag hoppar in. Kan ordna en server för PCW matcher med om vi skulle vilja lira nån gång. Det var ju några som frågade om det sist. =) Jag kan kanske spela lite ikväll. Börjar dock arbeta 06:00 imorgon så jag blir nog inte långvarig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag slutar 22.15 och ska hem, bajsa och sätta på mig mysbyxor, så jag kan spela vid 22.30 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag slutar 22.15 och ska hem, bajsa och sätta på mig mysbyxor, så jag kan spela vid 22.30 ungefär. Pip till inne på vent om du vill vara med, vi spelar atm ;D tossie.dyn-o-saur.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Jag slutar 22.15 och ska hem, bajsa och sätta på mig mysbyxor, så jag kan spela vid 22.30 ungefär. Kom in dirr i vent när du vill köra 1.6. Vi behöver dig. Körde klart en jävligt rolig en nyss. Jag råkade tka JSHC en gång, Tossie flashade sönder Gof. och jag fick panik och skrek som en get. Vi vann med 15-12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 http://data.fuskbugg.se/skalman01/-------------------------de_dust20000.JPG Hm hittade denna på den externa, inget minne alls av det.. Nä det är inget skryt eller merit, bara lite förvånad över att ha spelat med pc å pkz =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 (redigerad) Det här kanske inte är rätt tråd men jag försöker ändå. Varje gång jag tittar på en video/film på datorn efter att jag har spelat ett source-spel så får de ett blått sken över sig. Vad beror det på? Och viktigast av allt: Hur får jag bort det utan att behöva starta om datorn? När jag försöker ta en skärmdump ut av det så ser det helt vanligt ut dock. :S Redigerad 14 juli, 2008 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jawohl. Vi spelade nyss, våran första 16-0 vinst tror jag. Vet inte om vi har fått det förut K = Kicken Totossie = Tossie Lugubert = Hew moffa = Karatemorfar Gof = Godfather http://pici.se/pictures/DkWfEUqPI.png http://pici.se/pictures/SoTWMJFDO.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Jawohl. Vi spelade nyss, våran första 16-0 vinst tror jag. Vet inte om vi har fått det förut K = Kicken Totossie = Tossie Lugubert = Hew moffa = Karatemorfar Gof = Godfather http://pici.se/pictures/DkWfEUqPI.png http://pici.se/pictures/SoTWMJFDO.png OWNAGE !!! Det var roligt som fan Jag är sugen att lira nu. Ni med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts