kicken Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 EMERGENCY SITUATION!! Jag och Tossie måste spela, vi har inget liv. Vi är tre just nu, men behöver minst en fjärde till som vill spela med oss. Snälla, vem som helst, oavsett skill. Adda mig på min msn som finns i min profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Så det går inte att få tag i min Cd-Key skulle behöva den. Men herregud, maila Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Dvs typ ace/4man klipps med lite flera vapen ochså. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Är Vice server fortfarande uppe? Var inne där igår och fucked about, men ingen annan var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 (redigerad) Är Vice server fortfarande uppe? Var inne där igår och fucked about, men ingen annan var där .... Redigerad 11 juli, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Den är uppe ... connect 87.104.32.161:27015. Det är dock ingen inne just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ska in nu några min. Blir mer sen ikväll. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Spelade lite med Vice. Han var bättre än jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 EMERGENCY SITUATION!! Jag och Tossie måste spela, vi har inget liv. Vi är tre just nu, men behöver minst en fjärde till som vill spela med oss. Snälla, vem som helst, oavsett skill. Adda mig på min msn som finns i min profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Autosniperhewra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ska in nu några min. Blir mer sen ikväll. =D Jag är troligtvis på att lira senare ikväll, om du är inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Autosniperhewra När det är 4 mot 1 så tror jag att det är tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Några som är på att lira css sen? runt klockan 9.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Lol jag dog. Edit* jag dog igen 1,5 h senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Tack för ett lir alla gtasajtare . Gick inte specielt bra för mig idag men men så går det ibland mera träning behöver jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ptja, eftersom du rushar hela tiden så gick det väll ok för dig? ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Ptja, eftersom du rushar hela tiden så gick det väll ok för dig? ;x Hahaha nja har alltid kört så att ja ruschar xD gick väl si och så. Hade inte jätte bra stats iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Jag spelar gärna någon gång nykter. Fast jag är inte så bra på cs. Rushar hela tiden. Ovana från att jag bara brukar spela DM och GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Finns det någon server för gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Finns det någon server för gtasajten? Såklart det finns! CS03.smscs.se pw är : 123 Kom in vetja! Det är full rulle jämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts