SilentViper Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Fortfarande folk kvar inne på servern? Såfall joinar jag nu Är inte så jätte bra nu pga det var ett bra tag sen ja spelade Css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Fortfarande folk kvar inne på servern? Såfall joinar jag nu Är inte så jätte bra nu pga det var ett bra tag sen ja spelade Css. Vore ju bra om du säger ditt nick? Jag och vice spelar :3 Redigerad 5 juli, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Få ett minimalt sikte, och där med säkrare träffar: cl_crosshairscale 1800 cl_crosshairusealpha 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Få ett minimalt sikte, och där med säkrare träffar: cl_crosshairscale 1800 cl_crosshairusealpha 5 Vad är standard på dom? Alltså, hur ändrar man tillbaka sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Vad är standard på dom? Alltså, hur ändrar man tillbaka sen? Bara att ändra i options. men du kommer inte vilja ändra. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Mjo, men skotten går fortfarande inte "rakt" tex på dgl så går skotten inte exakt där man skjuter så.. ;> http://www.youtube.com/watch?v=PUx9Q9uZF7c Han "Skjuter" innan, Ändå träffar den skallen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=PUx9Q9uZF7c Han "Skjuter" innan, Ändå träffar den skallen .. Anledningen till att man spelar 1.6. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Anledningen till att man spelar 1.6. Hihi. imo så är det inte så enkelt att det dära händer. Aldrig hänt för mig? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 (redigerad) Jag och grabbarna (Tossie, Hew och hans polare) körde två jävligt roliga pcw:n nyss. Det var jämt och mycket frags. Först vann vi med 15-12 på Inferno och sedan med 15-13 på D2 efter en mycket rolig händelse. Nämligen så körde vi eco och hade plantat bomben på A. Vi blir dödade och tre CT går för att planta bomben. Den första börjar deffa varpå en annan dödar honom och börjar deffa själv. Det var säkert och han är kanske 1-2 sekunder från att klara deffen då han blir dödad och den sista CT börjar deffa varpå bomben smäller. Visst var dom lite oseriösa där, men trots det roligt http://pici.se/thumbs/t_lDtQGkVgY.gif Redigerad 7 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Jag och grabbarna (Tossie, Hew och hans polare) körde två jävligt roliga pcw:n nyss. Det var jämt och mycket frags. Först vann vi med 15-12 på Inferno och sedan med 15-13 på D2 efter en mycket rolig händelse. Nämligen så körde vi eco och hade plantat bomben på A. Vi blir dödade och tre CT går för att planta bomben. Den första börjar deffa varpå en annan dödar honom och börjar deffa själv. Det var säkert och han är kanske 1-2 sekunder från att klara deffen då han blir dödad och den sista CT börjar deffa varpå bomben smäller. Visst var dom lite oseriösa där, men trots det roligt Och jag fick inte vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Och jag fick inte vara med. Du vågade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Du vågade inte. När ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 När ska vi spela? Så fort vi blir minst 4 personer. Du kan kontakta mig på msn så fort du vill köra så fixar jag ihop de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Om ni spelar vid elvatiden och ni behöver en sista idiot kan jag tänka mig att ställa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nu är det så att jag tänkte logga in på steam för att lira lite Css men får detta efter jag har skrivit in mitt lösenord "Your purchase is still being processed - Steamwill notify you when the transaction has been completed. Untill then, this game is not available to play" Kan det vara för ja valde som beta testare i options i själva steam? Valde nåt med beta testare för själva steam eller vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Nu är det så att jag tänkte logga in på steam för att lira lite Css men får detta efter jag har skrivit in mitt lösenord "Your purchase is still being processed - Steamwill notify you when the transaction has been completed. Untill then, this game is not available to play" Kan det vara för ja valde som beta testare i options i själva steam? Valde nåt med beta testare för själva steam eller vad det var. Fel. Det står "Ditt köp blir fortfarande veriferat - Steam kommer säga till dig när transaktionen är klar. Tills då, detta spel inte är tillgängligt. Har du köpt nått? Tror knappast det har med att du är beta testare, Händer ingeting även om du är beta testare.. Testa starta om dator/steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) Steam funkar nu. Men nej jag har inte köpt nåt via steam . Kollade nyss vid mina spel och hade mina gamla vanliga spel. Nu blev ja orolig om nån har varit inne på mitt account finns det nåt sätt att jag kan se om nån har varit inne på mitt account? Om fallet är nu så att nån har varit inne på mitt account finns det nåt sätt att få reda på min CD KEY som ja hade när ja köpte Half-Life 2? För jag har nu tappat bort det. Skulle behöva det om nån nu har varit inne och tänker ta mitt account. Redigerad 9 juli, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Steam funkar nu. Men nej jag har inte köpt nåt via steam . Kollade nyss vid mina spel och hade mina gamla vanliga spel. Nu blev ja orolig om nån har varit inne på mitt account finns det nåt sätt att jag kan se om nån har varit inne på mitt account? Om fallet är nu så att nån har varit inne på mitt account finns det nåt sätt att få reda på min CD KEY som ja hade när ja köpte Half-Life 2? För jag har nu tappat bort det. Skulle behöva det om nån nu har varit inne och tänker ta mitt account. Men omg, det var säkert bara en bugg & man kan inte se andras cd-keys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Men omg, det var säkert bara en bugg & man kan inte se andras cd-keys. Så det går inte att få tag i min Cd-Key skulle behöva den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Så det går inte att få tag i min Cd-Key skulle behöva den. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts