Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Kommer in direkt säger vi? @ Flaskan, Tror du hade 2-3 colt kills genom hela filmen, Resten var ak kills. Sen tog du högst 3st på rad.. Tycker du borde ha samlat på dig lite mera klipps, Dvs typ ace/4man klipps med lite flera vapen ochså. Annars var väll filmen ok för att vara din första film. Fragsen var inget att hurra över.. Ah, jobbar. =( Gärna i eftermiddag/kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Ah, jobbar. =( Gärna i eftermiddag/kväll. Aha, visst. men det skulle vara bra om ni stänger av low gravity ;> Men vi får se om jag kan spela ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Aha, visst. men det skulle vara bra om ni stänger av low gravity ;> Men vi får se om jag kan spela ikväll Va? Low gravity är inte på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Va? Low gravity är inte på? Är den visste =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Är den visste =( Skumt. Hoppas inte det är mitt fel, för då blir Kejjo sur som f*n... Jag hade på den när det bara var jag och en till igår, trodde den stängdes av när man slutade spela. >< Det skall den göra, måste vara nån annan som varit inne och satt den på permanent. Redigerad 5 juli, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Skumt. Hoppas inte det är mitt fel, för då blir Kejjo sur som f*n... Jag hade på den när det bara var jag och en till igår, trodde den stängdes av när man slutade spela. >< Det skall den göra, måste vara nån annan som varit inne och satt den på permanent. Kejjo? Jag skummade igenom alla ventrilo servrar som jag hadet och hittade kejjo.*****.com. Redigerad 5 juli, 2008 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Kejjo? Jag skummade igenom alla ventrilo servrar som jag hadet och hittade kejjo.*****.com. Ja, du kanske har spelat cs med mig och gof och qouad. Vi satt i den venten ibland Aha, visst. men det skulle vara bra om ni stänger av low gravity ;> Men vi får se om jag kan spela ikväll Hemma nu, (fast skall iväg och träna strax) och har kollat servern. Ingen low grav. Du kanske fuskar? Anyhow, ni är välkomna på: 87.104.32.161:27015 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Ja, du kanske har spelat cs med mig och gof och qouad. Vi satt i den venten ibland Hemma nu, (fast skall iväg och träna strax) och har kollat servern. Ingen low grav. Du kanske fuskar? Anyhow, ni är välkomna på: 87.104.32.161:27015 =D Nej, men det var på de_cpl_mill Men vi får spela ikväll istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Nej, men det var på de_cpl_mill Men vi får spela ikväll istället Okej. Hoppas du komemr in. Hemma nu, gymmet stängt. Ska in nu. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 aa vice är sådär ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Kul spel! Ni var ju grymma. =D Får spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Kul spel! Ni var ju grymma. =D Får spela igen. Detta var lite konstigt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Detta var lite konstigt dock. Vad är det konstiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Vad är det konstiga? Hur du/Han gått :PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Hur du/Han gått :PPP Haha nog jag. Snurrade omkring där sen hörde jag att det plantades. Ska lägga på minnet att du tar printscreen så att jag inte gör fler skumma saker... Kom och spela! Många inne nu! Får jag adda dig btw? mitt: Vice_c Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Haha nog jag. Snurrade omkring där sen hörde jag att det plantades. Ska lägga på minnet att du tar printscreen så att jag inte gör fler skumma saker... Kom och spela! Många inne nu! Får jag adda dig btw? mitt: Vice_c La till dig nyss Men visst kan vi spela.. Några fler som är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Kul spel! Ni var ju grymma. =D Får spela igen. Detta var lite konstigt dock. Jag och Boomer kör gärna 2 vs 2 något tag. Eller hur, Boomer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Aokej, Jag och vice mot er två då? D: Är inne på Biffa nu iaf Nickar gROOVY Redigerad 5 juli, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Aokej, Jag och vice mot er två då? D: Är inne på Biffa nu iaf Nickar gROOVY Jag var precis inne men gick ut alldeles nyss, nickade SaiGoN|sKurk. Redigerad 5 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Jag var precis inne men gick ut alldeles nyss, nickade SaiGoN|sKurk. Jaha, såg dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts