PetterVC Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Jag spelar på en server som är för dom som inte är i värsklass och det går ruskit bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 några som känner för att lira cs?? Kanske en turnering?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 några som känner för att lira cs?? Kanske en turnering?? jag skulle vilja köra lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 snart få ja ny dator då blir det CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 jag håller på med en cs bana men nu när jag försöker öppna den så kommer en ruta upp där det står: for your information, 1701538162 solids were not loaded due to errors in the file. och sen stängs hammer editor ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Sök etfer fel (minns inte vilken knapp det var) höll på med cs banor för ett tag sen (gjorde aldrig klart nån) en av mina projekt. csmap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Sök etfer fel (minns inte vilken knapp det var) höll på med cs banor för ett tag sen (gjorde aldrig klart nån) en av mina projekt. csmap jag kan ju inte öppna den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Jag spelar på en server som är för dom som inte är i värsklass och det går ruskit bra... Ip ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 förut spelade jag CS i 3 år sen lessna ja! tycker att anti terrorister e roligast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 någon som vill spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 jag vill göra demos men det funkar fan inte vad gör man om det står missing Riff/wave chunks när man ska ladda en sparad demo??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppe_elenius Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 är det nån som kan säga vad alla saker betyder ex de,cs,he,mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 ladda ner CS från kazaa de funkar bra jag har laddat ner de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 8 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2003 (redigerad) är det nån som kan säga vad alla saker betyder ex de,cs,he,mm du menar det som står framför banorna ?? de-menas att man ska lägga bomb och defusa cs-att man ska rädda försvara gisslan fy-enbart kniv he-gandgranat ....tror jag mm Redigerad 8 juli, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 ladda ner CS från kazaa de funkar bra jag har laddat ner de varför kazaa? varför inte doms officiela sida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 du menar det som står framför banorna ?? de-menas att man ska lägga bomb och defusa cs-att man ska rädda försvara gisslan fy-enbart kniv he-gandgranat ....tror jag mm de = Plantera/Defusa bomben cs = Rädda/Vakta gisslan as = Döda/Eskortera gisslan fy = En massa vapen ligger på marken - DÖDA ANDRA LAGET! he = här är det kniv och he granat som gäller - DÖDA ANDRA LAGET! es = Terroristerna ska rymma till ett eller flera ställen (Förr följde es_jail med CS men det verkar ganska dött nu...) ka = ENDAST kniv - DÖDA ANDRA LAGET! mp5 = endast Mp5 (SMG) - DÖDA ANDRA LAGET! Det är dom jag kommer på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 de = Plantera/Defusa bomben cs = Rädda/Vakta gisslan as = Döda/Eskortera gisslan fy = En massa vapen ligger på marken - DÖDA ANDRA LAGET! he = här är det kniv och he granat som gäller - DÖDA ANDRA LAGET! es = Terroristerna ska rymma till ett eller flera ställen (Förr följde es_jail med CS men det verkar ganska dött nu...) ka = ENDAST kniv - DÖDA ANDRA LAGET! mp5 = endast Mp5 (SMG) - DÖDA ANDRA LAGET! Det är dom jag kommer på just nu DM - Death Match SLAKTA MOTSTÅNDARNA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 DM - Death Match SLAKTA MOTSTÅNDARNA!! Aldrig stött på en DM bana..... Möjligt vis i Deathmatch Classic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Okej.. Men dom finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 (redigerad) här är min första bana inte så jättebra men jag är ganska stolt över den för att vara min första min bana Redigerad 13 juli, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts