kicken Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Hohoh. CS har blivit roligt igen. Våran egna GTAsajten-klan( ) går bättre än någonsin. Vi har faktiskt vunnit hela åtta pcw:n i rad. Visst, inte jättemycket, men med tanke på hur dåligt det gick förut så är det sjukt bra. Det bästa är att vi har roligt när vi spelar som är det viktigaste. Inga screens tyvärr, men dom kommer Alla som vill spela med oss någon gång, adda mig eller Qouad på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Måste säga tack att ni fick mig att spela igen. Hade glömt bort hur roligt det var ! Och för er som undrar hur det gick att spela efter 3 månaders uppehåll, så säger jag bara att kicken och c/o inte hade en chans att komma upp i mina stats.. Tack igen grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Måste säga tack att ni fick mig att spela igen. Hade glömt bort hur roligt det var ! Och för er som undrar hur det gick att spela efter 3 månaders uppehåll, så säger jag bara att kicken och c/o inte hade en chans att komma upp i mina stats.. Tack igen grabbar Du är så välkommen. Fullkomligt sant det du säger. Jag själv började för en knapp vecka sedan och ojsch vad roligt jag har haft. CS känns roligare än förr av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Haha! Jag och mina vänner har haft paus sen i februari. Kan seriöst nästan bli tårögd när jag tänker på senaste lanet vi hade, hur jävla mysigt och underbart det var. Men på höstlovet ska vi börja igen, då jäklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Jag,Kicken,Godfather,Qouad och Tossie stekte idag ;D Redigerad 30 juni, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Jag är sugen nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Stämmer in, det är riktigt kul nu. Mest för att Kicken är tillbaka och han är roligast av alla. (HAN KOMMER DÄR!) (Vars då?!) (DÄR!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Började spela 1.6 idag. IGEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Jahapp då började man med Counter Strike source igen efter 4-5 månaders pause. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidis Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Nån som vill spela lite eller? Isf adda min msn Tidis93@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Nu har jag skapat en ny Css server genom att följa denna guide Listenserver Tutorial Så nu har jag bara ett problem hur gör ja så ja blir admin på min egen server följt guiden och gjort en client fil via windows_clients_txt_generator. Jag har både testat med min IP adress och steam id men får bara att jag är inte admin. Hur fixar ja detta? Sen hur får ja så jag kan aktivera Anti-Cheat? Sen hur får jag så min server finns bland de andra via online servers där alla andra servers finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Ehm. Jag behöver lite hjälp från er GTASajtare nu. Av någon mysko anledning så funkar inte min Source Dedicated Server, bara Goldsource. Det är samma portar för båda spelen, det vet jag. Jag hade nämligen förra sommaren både 1.6 och CSS servrar. Men nu funkar bara 1.6. Någon som vet varför detta fenomen uppstår? Redigerad 3 juli, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 För man blir så mycket bättre på CS med CSS. Menade att han inte ens skulle röra 1.6, fisk 1.6 å css är 2 helt olika spel annan motorm annan fartm annan hitboxm annan spelstil. annan Det enda som är lika är konceptet och kartorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Vi spelade mot några finnar igår. Jag älskar hur fint det gick på sista rundan Edit; HAHAHAH, idag. Redigerad 4 juli, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Vi spelade mot några finnar igår. Jag älskar hur fint det gick på sista rundan Haha, det var sjukt roligt. Jag HE:ar alla som kommer från mörka. Gof langar HE. Dödar tre, tar en med usp och knivar en. Nästa runda så kastar Tossi en HE upp på CW(?) och dödar tre stycken igen. Hahahaha. Fy vad jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Nån som har lust att lira lite CSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Nu är den klar min cs-film! Min första cs-film någonsin så var inte förhårda mot mig,vet att jag gjort vissa tabbar här och där men det är ju ändå min första film. Juste länkar till filmen: http://rapidshare.com/files/127069606/Jolt..._movie.wmv.html http://www.megaupload.com/?d=MVZCD78A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Nu är den klar min cs-film! Min första cs-film någonsin så var inte förhårda mot mig,vet att jag gjort vissa tabbar här och där men det är ju ändå min första film. Juste länkar till filmen: http://rapidshare.com/files/127069606/Jolt..._movie.wmv.html http://www.megaupload.com/?d=MVZCD78A Jag dör 2:15! Inte för att det var något speciellt med någon av dina frags, egentligen såg det ut som mestadels spray n' pray? Men den var ändå kul att se, man måste ju börja någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Någon som spelar CSS här? Har en server som jag hjälper till på. Får gärna komma in och kicka lite vajjs-butt. =D www.biffa.se IP: 87.104.32.161:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Någon som spelar CSS här? Har en server som jag hjälper till på. Får gärna komma in och kicka lite vajjs-butt. =D www.biffa.se IP: 87.104.32.161:27015 Kommer in direkt säger vi? @ Flaskan, Tror du hade 2-3 colt kills genom hela filmen, Resten var ak kills. Sen tog du högst 3st på rad.. Tycker du borde ha samlat på dig lite mera klipps, Dvs typ ace/4man klipps med lite flera vapen ochså. Annars var väll filmen ok för att vara din första film. Fragsen var inget att hurra över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts