JSHC Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Om du inte redan gör det, använd HLDS (Inte den som är inbyggd i steam) finns guider lite här och där. Problemet är troligtvis att du antingen har sv_lan 1 eller att du inte öppnat portarna som krävs, www.portforward.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Vad får de för felmeddelande? Är det bara retrying? Har du någon brandvägg? Felet är att "Server not responding". Ja, jag har en brandvägg i routern, men den är avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Hur håller jag geväret i höger hand? Jag har gått in på Options och sen Advanced och ändrat. Men det fungerar inte. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Hur håller jag geväret i höger hand? Jag har gått in på Options och sen Advanced och ändrat. Men det fungerar inte. :/ Ändra Video renderer till OpenGl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 cl_righthand 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Yes yes yes! Rakaka sänder från DH! Nu kommer jag bli sugen på CS igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Yes yes yes! Rakaka sänder från DH! Nu kommer jag bli sugen på CS igen Jag kommer titta LAJV från dreamarena www.dreamhaxx.wordpress.com, kommer troligtvis filma några matcher osv, close-ups på elajterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Fick en ny dator idag då,å fyfan vad skönt! Gaming is n0t a crime! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Fick en ny dator idag då,å fyfan vad skönt! Gaming is n0t a crime! Lira fan inte 1.6, css om något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 css om något. För man blir så mycket bättre på CS med CSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) - Hittade sidan! Redigerad 23 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Hur loggar jag in som Admin på min egna server i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Hur loggar jag in som Admin på min egna server i spelet? Skriver rcon passet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Lira fan inte 1.6, css om något. Håller helt med där. Skaffa CSS Istället fattar inte hur man kan lira 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Håller helt med där. Skaffa CSS Istället fattar inte hur man kan lira 1.6 I grunden är ju 1.6 ett bättre spel än CSS, det enda som source gör bättre är grafik och fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Håller helt med där. Skaffa CSS Istället fattar inte hur man kan lira 1.6 Men herregud, börja inte igen. Så jobbigt att förklara skillnaderna som gör 1.6 bättre än CSS. I grunden dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Håller helt med där. Skaffa CSS Istället fattar inte hur man kan lira 1.6 CSS är för n00bs.. hitboxen är enorma. 1.6 är mer skillz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Jag har (nästan) alltid spelat CSS istället för 1.6 och finner det lika roligt och inte alls så drastiskt mycket "lättare" som vissa försöker påstå, so fuck me running! Nu kommer givetvis någon/några att påstå att det är för att jag inte har teh-skillz-that-fills som jag tycker så, men den uppfattningen får ni gärna ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Hur kan man "restricta" t.ex skölden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Hur kan man "restricta" t.ex skölden? Använd AMXMod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts