JSHC Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Spelar med folk från Uncharted ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Spelar med folk från Uncharted ist. The what now? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 The what now? En high/high+ mixklan typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 En high/high+ mixklan typ. Okej, låter trevligt. Är du lika vänlig i dina ordval mot dem när det går snett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Okej, låter trevligt. Är du lika vänlig i dina ordval mot dem när det går snett? Det går inte snett med dem, de vet vad de håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Det går inte snett med dem, de vet vad de håller på med. Dissen där hörru du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Har frågat förut, men jag hittar inte inlägget, så jag frågar igen. Hur får man bort det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 net_graph 0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Har lirat 1,5 år nu´. Haft 2 klaner en oseriös ( ) och en seriös ( ) Dock droppade jag från senaste klanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 (redigerad) Har lirat 1,5 år nu´. Haft 2 klaner en oseriös ( ) och en seriös ( ) Dock droppade jag från senaste klanen. ...för att? Jag lirar bara mix nu för tiden. Var på gång att startas upp en klan, men när det började pratas om att "träna" 5-6 timmar per dag sket jag i det - så seriöst vill jag inte lira. Har förövrigt aldrig stött på något bra ställe för folk som letar klan/klaner som letar folk, måste väl finnas något hyggligt stort forum eller liknande för sådant? Inte för att jag är sugen, men kom bara o tänka på att jag inte stött på något. Redigerad 16 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 ...för att? Jag lirar bara mix nu för tiden. Var på gång att startas upp en klan, men när det började pratas om att "träna" 5-6 timmar per dag sket jag i det - så seriöst vill jag inte lira. Bl.a 1.Jag tyckte inte om dom i klanen så mycket. 2.Har rätt dålig data ( ) 3.Var väl inte den bästa i klanen om vi säger så,men var inte sämst heller. Om vi säger såhär jag gjorde min uppgift det gjorde inte vissa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Har förövrigt aldrig stött på något bra ställe för folk som letar klan/klaner som letar folk, måste väl finnas något hyggligt stort forum eller liknande för sådant? Inte för att jag är sugen, men kom bara o tänka på att jag inte stött på något. BrutalCS har bland annat en tråd där folk söker klaner eller klaner som söker folk. --------------- CSFilm från Uncharted på G, kommer att posta länk när (om) den blir klar Redigerad 17 maj, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Nu har eran semi-elit morfar lagt tagnentbordet på hyllan. Eller, inte nu, utan för ca 1 månad sen. Har inte haft någon motivation att lira. MEN, om ni någon gång letar efter en sista kille eller om det blir någon turnering på forumet (eftersom jag inte fick vara med på den förra) så kan jag nog tänka över det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Nu har eran semi-elit morfar lagt tagnentbordet på hyllan. Eller, inte nu, utan för ca 1 månad sen. Har inte haft någon motivation att lira. MEN, om ni någon gång letar efter en sista kille eller om det blir någon turnering på forumet (eftersom jag inte fick vara med på den förra) så kan jag nog tänka över det.. Blev ingen turnering sist, så det var ingen som fick vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2008 Blev ingen turnering sist, så det var ingen som fick vara med Se där. Då är chansen än större att jag kommer smeka upp er i brygga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Är det bara jag som inte kan komma in på steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Är det bara jag som inte kan komma in på steam? Jag kommer inte men friends funkar itne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Är det bara jag som inte kan komma in på steam? Nope, Är inne på steam men inte på Steam Friends .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Tjenare gubbar! Behöver lite hjälp här nu. Hade tänkt dra igång en dedicated, och det ska väl inte vara så mycket problem. Men mina polare kan inte connecta till servern. Vad må problemet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Tjenare gubbar! Behöver lite hjälp här nu. Hade tänkt dra igång en dedicated, och det ska väl inte vara så mycket problem. Men mina polare kan inte connecta till servern. Vad må problemet vara? Vad får de för felmeddelande? Är det bara retrying? Har du någon brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts