iweX Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Hur mycket folk är med? 128 Pers @ JSHC - Jo, Men ska bli kul att spela mot dem och hoppas jag går vidare. CGS har jag ingen chans mot för jag har inget team .. Spelar mix isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 128 Pers @ JSHC - Jo, Men ska bli kul att spela mot dem och hoppas jag går vidare. CGS har jag ingen chans mot för jag har inget team .. Spelar mix isf. om du skaffar ett team är det säääkert lika bra som CGS-lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 om du skaffar ett team är det säääkert lika bra som CGS-lagen Det är fortfarande en 1on1 cup? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Ska spela en 1on1 cup på Lördag, Några av europas bästa spelare är med. (CSS) Är Mr10 på en Aim_map. Cash Prizes: 1st: 250€ 2nd: 200€ 3rd: 150€ 4th: 100€ 5th: 50€ 6th: 50€ 7th: 50€ 8th: 50€ Riktigt Nice, Hoppas på att man vinner bara då. Vem är du och vart spelar du? och vilka är toppspelarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Skulle egentligen lirat en cup på BCS igår, men ställdes in, får se om den blir av idag, annars kanske man drar en playpark eller liknande istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Vem är du och vart spelar du? och vilka är toppspelarna? Meijlin, h0lm etc, Kommer inte ihåg alla men det är ca 10 st toppspelare tror jag. Jag är jag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Meijlin, h0lm etc, Kommer inte ihåg alla men det är ca 10 st toppspelare tror jag. Jag är jag =) Nick eller så fejkar du. Simple <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Del 2 av KACS var mycket mycket bättre. Handlade ju mer om spelandet tyckte jag och inledningen eller introt på varje avsnitt är bara guld värt. Älskar hur den mörka ljussättningen ligger över spelarna och hur de skriker till varandra. Sedan var "iNs" tjej sjukt söt/snygg/het/whatever. Sjukt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Tankar, ska bli kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2008 Del 2 av KACS var mycket mycket bättre. Handlade ju mer om spelandet tyckte jag och inledningen eller introt på varje avsnitt är bara guld värt. Älskar hur den mörka ljussättningen ligger över spelarna och hur de skriker till varandra. Sedan var "iNs" tjej sjukt söt/snygg/het/whatever. Sjukt snygg. Surt för ins att vara skallig i så tidig ålder. Nu fattar jag varför han alltid har mössor i alla dess slag när han är någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Surt för ins att vara skallig i så tidig ålder. Nu fattar jag varför han alltid har mössor i alla dess slag när han är någonstans. HeatoNs tjej är inte fyskam heller, om han har kvar henne, kommer inte ihåg, hon var med på DHS07 iaf, de låg och myste i telias "monter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag kan inte komma in på någon 1.6 server. Det enda som händer är detta Nån som vet varför? (starta om cs/steam fungerar inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jag kan inte komma in på någon 1.6 server. Det enda som händer är detta Nån som vet varför? (starta om cs/steam fungerar inte) Ta bort ClientRegistry.blob från din steam-mapp. Varför det blir sådär vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 (redigerad) Har ju blivit admin på en css server, så jag var tvungen att prova de nya funktionerna. Tog gravity, och satte dit bacon eller vad det heter... Redigerad 15 april, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Har ju blivit admin på en css server, så jag var tvungen att prova de nya funktionerna. Tog gravity, och satte dit bacon eller vad det heter... : Ip då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Har ju blivit admin på en css server, så jag var tvungen att prova de nya funktionerna. Tog gravity, och satte dit bacon eller vad det heter... Vice nu väcker du lite minnen kom ihåg när ja hade min första Css server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 Ip då? Välkommen in till biffa.se =) IP: 87.104.32.166:27015 DNS: kejjo.gotdns.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Har ni slutat lira med varandra? Har ju varit lite tomt i den här tråden och har inte fått några förfrågningar på msn på ett tag nu känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Har ni slutat lira med varandra? Har ju varit lite tomt i den här tråden och har inte fått några förfrågningar på msn på ett tag nu känns det som. Ja det var ett tag sedan nu. Spelar mix nästan dagligen och sitter vid datorn hela tiden, så om några vill spela är jag nästan alltid tillgänglig och sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag spelar dagligen, wiehoes! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts