Jump to content

Counter-Strike

Blaque
 Share

Recommended Posts

Ska spela en 1on1 cup på Lördag, Några av europas bästa spelare är med. (CSS)

Är Mr10 på en Aim_map.

Cash Prizes:

1st: 250€

2nd: 200€

3rd: 150€

4th: 100€

5th: 50€

6th: 50€

7th: 50€

8th: 50€

Riktigt Nice, Hoppas på att man vinner bara då. :lol:

Vem är du och vart spelar du?

och vilka är toppspelarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Del 2 av KACS var mycket mycket bättre. Handlade ju mer om spelandet tyckte jag och inledningen eller introt på varje avsnitt är bara guld värt. Älskar hur den mörka ljussättningen ligger över spelarna och hur de skriker till varandra.

Sedan var "iNs" tjej sjukt söt/snygg/het/whatever. Sjukt snygg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Del 2 av KACS var mycket mycket bättre. Handlade ju mer om spelandet tyckte jag och inledningen eller introt på varje avsnitt är bara guld värt. Älskar hur den mörka ljussättningen ligger över spelarna och hur de skriker till varandra.

Sedan var "iNs" tjej sjukt söt/snygg/het/whatever. Sjukt snygg.

Surt för ins att vara skallig i så tidig ålder. Nu fattar jag varför han alltid har mössor i alla dess slag när han är någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Surt för ins att vara skallig i så tidig ålder. Nu fattar jag varför han alltid har mössor i alla dess slag när han är någonstans.

HeatoNs tjej är inte fyskam heller, om han har kvar henne, kommer inte ihåg, hon var med på DHS07 iaf, de låg och myste i telias "monter"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Har ni slutat lira med varandra? Har ju varit lite tomt i den här tråden och har inte fått några förfrågningar på msn på ett tag nu känns det som.

Ja det var ett tag sedan nu. Spelar mix nästan dagligen och sitter vid datorn hela tiden, så om några vill spela är jag nästan alltid tillgänglig och sugen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor