JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Han är säkert skitbra att spela med och ha på sitt lag, annars skulle han antagligen inte kommit så långt, men mellan matcherna skulle jag inte klara av honom. Han har ju rätt i vad han säger, 16-4, mot Alternate.attax, det är riktigt dåligt. Visst, alternate var bra det året, men 16-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN är underbar. [youtube-old]L6raH5YVeFo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN är underbar. [youtube-old]L6raH5YVeFo[/youtube-old] Hahaha. Är inte walle in-game leader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Han har ju rätt i vad han säger, 16-4, mot Alternate.attax, det är riktigt dåligt. Visst, alternate var bra det året, men 16-4. Menar inte bara att han satt och sa att det var dåligt, tycker han verkar vara en jobbig människa. @Tweak: Han är det nu i alla fall. Om han var det innan vet jag inte, men eftersom att de ersatte Heaton med SpawN låter det konstigt om Heaton var det, eftersom att Spawn ju inte är det. Kan ju vara så att Walle tog den rollen när Heaton slutade. StellHell verkade kunna lite om vem som gick vart och sådär under den tiden. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) HeatoN är underbar. [youtube-old]L6raH5YVeFo[/youtube-old] Underbart! Redigerad 1 april, 2008 av LMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Menar inte bara att han satt och sa att det var dåligt, tycker han verkar vara en jobbig människa. @Tweak: Han är det nu i alla fall. Om han var det innan vet jag inte, men eftersom att de ersatte Heaton med SpawN låter det konstigt om Heaton var det, eftersom att Spawn ju inte är det. Kan ju vara så att Walle tog den rollen när Heaton slutade. StellHell verkade kunna lite om vem som gick vart och sådär under den tiden. (?) HeatoN var IGL i SK har jag för mig, samt i NiP när de startade upp igen efter uppehållet. Walle var väl GL tills han gick till SK, Zet gick över till CGS och Ins drog till Fnatic. Sen slutade ju HeatoN för att leda Magnetik i CGS. Vad jag vet är väl Walle IGL i SK också? Sen är fortfarande SpawN min favorit, han är en spelare som man alltid kan lita på, han är med i minst skandaler (Som NiP grejen.) och spelar oftast riktigt stabilt, han brukar inte direkt stå ut från gruppen, men han spelar som sagt stabilt. Redigerad 1 april, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN var IGL i SK har jag för mig, samt i NiP när de startade upp igen efter uppehållet. Walle var väl GL tills han gick till SK, Zet gick över till CGS och Ins drog till Fnatic. Sen slutade ju HeatoN för att leda Magnetik i CGS. Vad jag vet är väl Walle IGL i SK också? Sen är fortfarande SpawN min favorit, han är en spelare som man alltid kan lita på, han är med i minst skandaler (Som NiP grejen.) och spelar oftast riktigt stabilt, han brukar inte direkt stå ut från gruppen, men han spelar som sagt stabilt. Han gör det som krävs. No less, no more. Det tycker jag kännetecknar honom rejält mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Det var kul och se SK spela mot mibr när de var på DH Skellefteå. Finns det någon hemsida där man kan kolla matcher live med kommentatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Det var kul och se SK spela mot mibr när de var på DH Skellefteå. Finns det någon hemsida där man kan kolla matcher live med kommentatorer? Finns nog många, vet dock inte mer än rakaka. JSHC har kolla på allting sådant. Pl0x, jag vill också se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN var IGL i SK har jag för mig, samt i NiP när de startade upp igen efter uppehållet. Walle var väl GL tills han gick till SK, Zet gick över till CGS och Ins drog till Fnatic. Sen slutade ju HeatoN för att leda Magnetik i CGS. Vad jag vet är väl Walle IGL i SK också? Sen är fortfarande SpawN min favorit, han är en spelare som man alltid kan lita på, han är med i minst skandaler (Som NiP grejen.) och spelar oftast riktigt stabilt, han brukar inte direkt stå ut från gruppen, men han spelar som sagt stabilt. Walle är i SK nu, ja. Jag har dock börjat sätta mig in i / bry mig alls den senaste tiden. Så jag har väldigt dålig koll på vad som var förut. SpawN är även min favorit btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Finns nog många, vet dock inte mer än rakaka. JSHC har kolla på allting sådant. Pl0x, jag vill också se Inte längre, TsN sände i stort sett alla stora matcher förut, men nu för tiden sänder folk bara från de stora eventsen (ESWC t.ex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Inte längre, TsN sände i stort sett alla stora matcher förut, men nu för tiden sänder folk bara från de stora eventsen (ESWC t.ex) Hittade denna 'ganska' nya tråd på Fragbite. Och här nämns ju en del sidor. Bl.a Gotfrag TV, Bigtv, expert-gaming. Du vet inte om någon av dessa sänder mer än bara de stora eventen? Ah, några av sidorna fungerade inte ens, men ändå, finns en del. Redigerad 1 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Ska kolla in Gotfrag lite men BigTV sänder inte live, bara i efterhand och (sist jag kollade där) Expert-Gaming är nere just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Ska spela en 1on1 cup på Lördag, Några av europas bästa spelare är med. (CSS) Är Mr10 på en Aim_map. Cash Prizes: 1st: 250€ 2nd: 200€ 3rd: 150€ 4th: 100€ 5th: 50€ 6th: 50€ 7th: 50€ 8th: 50€ Riktigt Nice, Hoppas på att man vinner bara då. Redigerad 1 april, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Kom tillbaka när du möter CGS-Lagen i 5on5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Ska spela en 1on1 cup på Lördag, Några av europas bästa spelare är med. (CSS) Är Mr10 på en Aim_map. Cash Prizes: 1st: 250€ 2nd: 200€ 3rd: 150€ 4th: 100€ 5th: 50€ 6th: 50€ 7th: 50€ 8th: 50€ Riktigt Nice, Hoppas på att man vinner bara då. Hur mycket folk är med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 (redigerad) Wow! Jag har kommit över en oerhört intressant läsning. Den är så fruktansvärt intressant och bra så det inte är sant. Det handlar om SpawN:s biografi i stort sett. Allt från när han började spela CS tills idag. Det är helt underbar läsning och jag är helt fast och så långt det är. Text, bilder, videos, kommentarer - allt finns med. Jag har suttit här och läst i 30 minuter och ändå har jag bara kommit till halva sida 2 av 5 hela sidor. Fantastiskt. Ett måste om du gillar CS och SpawN! Redigerad 1 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Menar inte bara att han satt och sa att det var dåligt, tycker han verkar vara en jobbig människa. Miniserien ger dock antagligen lite fel bild av HeatoN. Då han endast filmas när dom är iväg på events. Tror inte han är så hyber och upp i varv dygnet runt. f.ö. så är/var hans peptalks under matcher ett av de bästa. Man spelar så helvetes mycket bättre om folk hela tiden peppar till max, oavsätt sport. # Daniel 'Hyper' Kuusisto # Michael 'ahl' Korduner # Christer 'fisker' Eriksson # Tommy 'Potti' Ingemarsson # Emil 'HeatoN' Christensen Är f.ö. det laget jag snackade om på MSN. Det var helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Miniserien ger dock antagligen lite fel bild av HeatoN. Då han endast filmas när dom är iväg på events. Tror inte han är så hyber och upp i varv dygnet runt. f.ö. så är/var hans peptalks under matcher ett av de bästa. Man spelar så helvetes mycket bättre om folk hela tiden peppar till max, oavsätt sport. Jag vet, man spelar oslagbart bra om hela laget sitter i samma rum och kan skrika på varandra ordentligt. Antagligen ser det bara ut så eftersom att alla andra är så tysta. Som sagt, in game uppskattas det, men om han är lika uppspelt utöver det - Vilket jag faktiskt tyckte att han verkade vara - så skulle jag itne orka med honom. Men som sagt, att höra alla lagkompisar skrika rakt ut "KOM IGEN, TAGGA NU!" är inte jämförbart med "kom igen nu då" i vent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2008 Miniserien ger dock antagligen lite fel bild av HeatoN. Då han endast filmas när dom är iväg på events. Tror inte han är så hyber och upp i varv dygnet runt. f.ö. så är/var hans peptalks under matcher ett av de bästa. Man spelar så helvetes mycket bättre om folk hela tiden peppar till max, oavsätt sport. # Daniel 'Hyper' Kuusisto # Michael 'ahl' Korduner # Christer 'fisker' Eriksson # Tommy 'Potti' Ingemarsson # Emil 'HeatoN' Christensen Är f.ö. det laget jag snackade om på MSN. Det var helt sjukt. Gamla SK var helt klart det bästa, de enda som kunde slå dem var Team3D och coL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts