Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 vänta på torrents. Kungar.av.counter.strike ? Får göra det. Säg gärna till om någon hittar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Har inte kanalen Går den se i efterhand? Det var tråkigt. För det är verkligen intressant det där. Men hoppas du kan se det på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Ok...eftersom många vill att jag uppladdar "Kungar AV CS" på TPB så kommer jag göra det. ----------- Mitt TPB account : http://thepiratebay.org/user/hosovac1 Den kommer att kunna laddas ner runt kl : 01:00 & Är även repris klockan 00:00 Trailer: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.35968...epartment=2.757 Redigerad 30 mars, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Kungar.Av.Counterstrike.SWEDiSH.PDTV.XviD-REMAiN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 (redigerad) Kungar.Av.Counterstrike.SWEDiSH.PDTV.XviD-REMAiN Tack till Rävjäveln. Redigerad 30 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Kungar.Av.Counterstrike.SWEDiSH.PDTV.XviD-REMAiN Kungar.Av.Counterstrike.SWEDiSH.PDTV.XviD-REMAiN Tack till Rävjäveln. Lololololol. Samma tidpunkt. Blir att se i eftermiddag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Kungar.Av.Counterstrike.SWEDiSH.PDTV.XviD-REMAiN Tack till Rävjäveln. No worries. Drog hem det, men orkade inte kolla. Kollar då jag kommer hem. Var det servärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Var det servärt? Absolut, det var riktigt intressant! Edit: Kanske tar i lite, "riktigt intressant" var det väl inte. Om man hängt med lite så har man ju koll på det mesta som det snackas om men det är kul ändå att gaming får lite TV-tid. Redigerad 31 mars, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 No worries. Drog hem det, men orkade inte kolla. Kollar då jag kommer hem. Var det servärt? Nej, jag tycker det kändes ganska töntigt. Det kunde ha gjorts mycket bättre i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Nej, jag tycker det kändes ganska töntigt. Det kunde ha gjorts mycket bättre i alla fall. Det är ju bara första delen, när man kopplar ihop alla 3 delarna och kollar på en gång (Som de gjorde på dreamhack vad jag förstår?) så blir det nog mer intressant. (Var det mer än 3 delar? ) Tycker, som många andra, att det är skrattretande att de gör så att Walle framstår som en "bov" Redigerad 31 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det är ju bara första delen, när man kopplar ihop alla 3 delarna och kollar på en gång (Som de gjorde på dreamhack vad jag förstår?) så blir det nog mer intressant. (Var det mer än 3 delar? ) Tycker, som många andra, att det är skrattretande att de gör så att Walle framstår som en "bov" Kanske det. Det var det jag menade, hela grejen i slutet där de satt vid matbordet var så tillgjord och töntig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) Kanske det. Det var det jag menade, hela grejen i slutet där de satt vid matbordet var så tillgjord och töntig. Det är klart att det är lite tillgjort då det är en dokumentär, exakt vad är det som är så töntigt med den delen? Hade förövrigt någon jävla skitversion, ska kolla på hela nu. Redigerad 31 mars, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Det är klart att det är lite tillgjort då det är en dokumentär, exakt vad är det som är så töntigt med den delen? Hade förövrigt någon jävla skitversion, ska kolla på hela nu. Hela grejen "Nu är det mat!". Skulle varit skönare att höra mamma/pappa prata om vad de tycker om allting. Antar att det var meningen att man skulle se att hans familj var precis som vilken som helst, men ändå, kändes som sagt lite väl tillgjort. Delen då man fick följa spelarna var bra, men den delen då de följde hans familj och sådär kunde varit bättre. Kommer dock se de andra två delarna också, så skit var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Delen då man fick följa spelarna var bra, men den delen då de följde hans familj och sådär kunde varit bättre. Kommer dock se de andra två delarna också, så skit var det inte. Håller med där. Väldigt intressant att följa alla spelare i deras jobb, prat om det och så. Familjen var.. ja, som ni sagt; tillgjort/stelt. Ska se de andra delarna, absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Såg den alldeles nyss, ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 walle har ändå lite scenvana, vilket inte hans familj har. Det är inte så lätt som man tror att agera normalt när kameran är på och man vet att det kommer att sändas ut till hela svenska folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 walle har ändå lite scenvana, vilket inte hans familj har. Det är inte så lätt som man tror att agera normalt när kameran är på och man vet att det kommer att sändas ut till hela svenska folket. Håller med, lillebrorsan i bilen var nog det värsta. HeatoN verkar vara en såndär jobbig kille att ha med i ett lag. När de förlorade i Paris och han satt och tjatade om hur pinsamt dåliga de varit och ältade det fram och tillbaka, istället för att som walle kanske ta en lugn kväll på hotellrummet och samla tankarna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 (redigerad) walle har ändå lite scenvana, vilket inte hans familj har. Det är inte så lätt som man tror att agera normalt när kameran är på och man vet att det kommer att sändas ut till hela svenska folket. Jag vet att det inte är några scenvana människor, så det är helt naturligt att det känns tillgjort. Jag tycker därför inte att det borde vara med alls. Håller med, lillebrorsan i bilen var nog det värsta. HeatoN verkar vara en såndär jobbig kille att ha med i ett lag. När de förlorade i Paris och han satt och tjatade om hur pinsamt dåliga de varit och ältade det fram och tillbaka, istället för att som walle kanske ta en lugn kväll på hotellrummet och samla tankarna där. Precis vad jag tänkte och sa till Stell också Redigerad 31 mars, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN är ändå den klart bästa lagledaren, varenda lag han har spelat med säger att han är den som alltid taggar laget till max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 HeatoN är ändå den klart bästa lagledaren, varenda lag han har spelat med säger att han är den som alltid taggar laget till max. Han är säkert skitbra att spela med och ha på sitt lag, annars skulle han antagligen inte kommit så långt, men mellan matcherna skulle jag inte klara av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts